dinsdag 18 december 2012

Book



vorige week kreeg ik van Sophie
(van uitgeverij Linkeroever)
de brochures 
(er is nu ook een Nederlandse uitgever,
Tirion, die het gaat uitgeven)
 voor boekhandelaren en pers,
toegestuurd, 
met daarin de aankondiging van mijn boek,
(het komt uit op 19 Maart)
dat was Waarlijk een heel vreemd moment,
iets wat tot nu toe in mijn hoofd,
en op mijn laptop bestond, lijkt nu Ineens zo echt..
(dat zal het dan ook wel zijn..)
er staat bijvoorbeeld de auteur...och hemel...


's avonds kwam P. op het lumineuze idee,
om mijn naam te googelen,
gewoon om te kijken 
of het virtueel ook al aangekondigd werd..
(daar zou ik nou echt Nooit opkomen,
echt niet, om dat te doen..)
en ojee, het staat echt overal voor aangekondigd,
terwijl het nog bij de vormgeefster ligt...
ik moest er werkelijk even van bijkomen,
nu ben ik nooit zenuwachtig om een blogbericht te maken,
maar ik schuif deze al een week voor me uit,
ik lag er nog Net niet wakker van
(maar wel een beetje)
zo spannend vind ik dit
(ik vroeg me af of het geen schaamteloze
zelfpromotie zou zijn, om het te laten zien, 
vermengd met gepaste trots, dat wel,
want oh oh wat heb ik er hard aan gewerkt)
maar wie A zegt..
...dus..
mijn boek 
(de cover dan, tenminste..)



als je er op klikt,
zie je het groter,
(mocht je dat willen..)
en terwijl ik nu zo ongeveer
 hyperventilerend word afgevoerd (grapje)
wens ik jullie een hele Mooie dag
-X-

(klik dan op publiceren, Ingrid, hup!)

124 opmerkingen:

  1. Hoi Ingrid, helemaal oke toch. Maak je geen zorgen het komt vast allemaal goed. Ik vind de titel ook erg leuk, het past helemaal bij jou (en je boek natuurlijk). Ook leuk dat ik je in de nieuwe Flow tegenkwam!
    Geniet van alle aandacht, je hebt er superhard voor gewerkt.
    Groetjes, Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de cover echt heeeel mooi! Helemaal in ing-things stijl! Ik snap wel dat je daar heel trots op bent

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Ingrid,
    hier wordt je toch gelukkig van!!!!!!!!!!!!!!
    Ziet er geweldig uit.
    Liefs van Jeanette.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het ziet er veelbelovend uit. Hiep hiep hoera!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. de kaft ziet er al heel veelbelovend uit. Dit is een boek dat veel mensen echt willen hebben en daar mag je trots op zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er veelbelovend uit. Geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super, gefeliciteerd!! Geniet ervan en de voorkant ziet er al heel leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. gekkie...
    wel hartstikke leuk zeg!
    zal m eens op gaan zoeken in de boekenwinekl als ie uit is strax...

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig!
    Ik kom je overal maar steeds tegen! Nu weer in de 101 woonidee, de knippie...
    En straks ...in maart ga ik natuurlijk je boekje kopen!
    Geniet ervan!
    Liefs claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd! k ben erg benieuwd naar je boek. Het klinkt als muziek in mijn oren, haha. Liefs Jenn

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat spannend! De voorkant ziet er veelbelovend uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geniet er maar gewoon van en niet te bescheiden zijn! Je kunt het gewoon! groeten, uit een nat Zeeland, Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een gezellige voorkant! En nu snap ik ook waarvoor je de witte houten vloer nodig had (waarom heb ik dit onthouden???). Enfin, geniet ervan, je MAG hier heel trots op zijn...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Congratulations!!!! The book seems so fabulous!!!!
    xxx Ale

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het ziet er prachtig uit, ben zeer benieuwd naar de inhoud.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ziet er goed uit! Ik ga het zeker halen als het in de winkels ligt.

    Groetjes
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat is toch heel erg ontzettend veel LEUk voor je!!!!!! Vroeger zeiden wij: gefeliciflapstaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. WAUW ! De cover alleen al !
    Gooi die zenuwen maar rappekes in de vuilbak, nergens voor nodig.
    Glimmen van trots moet je doen ;-)
    En zelfpromotie, daar is niks mis mee, gewoon doen!
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. prachtige cover! ben benieuwd naar de inhoud!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dat ziet er prachtig, fleurig en heel inspirerend uit! Hopsakee, weg met de zenuwen en "gewoon" lekker van genieten. Dat heb je mooi gedaan: vieren dus!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw wat mooi!!
    Echt prachtig!!
    Ik ben benieuwd naar de binnenkant!

    Hitsje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hieper de ffffffliep....

    Hoera!!!

    Wat een geluk dat jij met ons je geluk wil delen. Jij bent toch wel heel slim...jij weet hoe je geluk kunt vermenigvuldigen!

    Ik heb een lijstje....mooi verjaardags-cadeautje dacht ik zelf:)(ik ben over een paar weken jarig, 16 jan. om precies te zijn)
    Dit zeg ik natuurlijk niet om kaartjes of cadeautjes uit te lokken hè...

    Hé Ing, ik heb nog wel ademhalings-oefeningen voor je mocht je die nog nodig hebben;)
    En anders wil een rondje kringloop ook nog weleens helpen! Werkt heeeeeeeeeeeel kalmerend!

    Fijne dag!
    Thea.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wat ontzettend geweldig dat al je creatieve draadjes zo samenkomen in een boek.
    verder zie ik bij gisteren een naam die veel op de mijne lijkt, zou het waar zijn???!!
    geniet van al het moois dat op je pad is gekomen en waar je keihard voor hebt gewerkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik ben trots op je :o)
    Wat een mooie cover...en als ik de tekst lees op foto 2 zal de inhoud ook super zijn!!!
    Naar mijn mening echt een 'appeltaart-moment'!!!

    Fijne dag Ingrid! Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Nou, je bent niet de enige die naar adem snakt! de cover ziet er alleen al zó fris en kleurig uit!
    Ik word daar erg hebberig van...duurt het nog lang tot 19 maart?
    Geniet maar lekker van deze aandacht en voorpret, je hebt het verdiend hoor! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Gaaf zeg! Een boek dat leest als je blog, met allemaal vrolijke kleurtjes en leuke spulletjes. Ik ben benieuwd!

    Raar overigens dat je ook een achternaam hebt :) Dat maakt het in ene een stuk minder anoniem en dus zoekbaar. Daar had ik eigenlijk nog helemaal niet bij stilgestaan... Maar P. blijft gewoon P. toch? :)

    Geniet van de vooraankondigingen, dat doen wij ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wiehaaaaa!! Wat ziet dat er super uit!! Heel veel trots is hier op z'n plaats! En hoe leuk, die enorme stapel op de cover, echt zo Ingrid. Ben heel benieuwd naar de binnenkant!
    Groetjes, Maaike (frisse rommel)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. OOooo Ingrid, het ziet er fantastisch uit!! Gefeliciteerd met dit mooie boek, wordt er nu al vrolijk van, enkel door ernaar te kijken! veel liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. ben door de 101 woonideeën op je blog gekomen en nu al razend benieuwd naar je boek!!! Van harte gefeliciteerd!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Het ziet er reuze prachtig uit en maakt me erg benieuwd naar de rest. Proficiat met je boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik als kringloopverslaafde kan alleen maar juichen !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ja, B zeggen! De B van Boek. Je blogbericht is geweldig en zo te zien je boek ook. Ik word nieuwsgierig. Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hihi, you did it! Je hebt op de knop gedrukt en wouw, ik zet het boek NU al op m'n verlanglijstje!! Alleen de titel al... Love it! En 'k ben echt heel nieuwsgierig! Promotie mag en trots is zeker zeerrrr op z'n plek, hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hoi, Ingrid,
    Ik had hem al gezien op de lezers avond van tirion. Ik vind hem er super uit zien, en je mag er trots op zijn hoor!!

    groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  35. 'gepaste trots', goed zo! Proficiat met de aankondiging en hup, op m'n lijstje, jouw boek :)

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Dat ziet er geweldig uit! Kan niet wachten tot ie uit is! En daar mag je best trots op zijn :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wauw.....dat ziet er mooi uit! En natuurlijk mag jezelf aanprijzen! Ik vind het echt leuk! Ben erg benieuwd naar je boek! Die ik dan ook zeker ga kopen!. Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. De andere tante van Guus18 december 2012 om 10:44

    Een hele grote brede glimlach hier.
    Jee Ingrid, wat heb jij die draad toen stevig opgepakt.. en er hier en nu iets prachtigs van gehaakt.
    ( De hele weg van Zeeland naar Zutphen :)
    Ik vind het heel indrukwekkend!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. OMG Het gaat over kringlopen en wat je daar mee kunt doen! (mjah sorry, misschien lag ik net een dagje onder een steen toen je dat vertelde. Ik wist het echt niet) Ik schrijf de datum in mijn agenda! Dan kan ik ze in ieder geval bestellen! (Of kun je ook ergens op voorhand bestellen?)

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Oh gaaf, dat beloofd wat zeg! Leuke voorkant, zo'n echte Ingrid stapel..; )
    Nog wel lang wachten tot maart.... Groetjes van Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wauw, dat ziet er zo vrolijk uit. Dat lijkt me een boek waar je echt blij van wordt. Kunnen we de tijd niet wat sneller laten lopen?

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Congratulations Ingrid, the cover is beautiful!, you should be very proud!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Ben zó nieuwsgierig! Ennuh... niet twijfelen, maar gewoon goed trots op (jezelf) zijn!

    Juist fijn dat jij al je creatieve ideeën wilt delen :D ! Hij komt zeker op mijn 'to buy' lijst.

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wauw! Ziet er heel mooi uit. Daar mag je trots op zijn!
    En ben ik blij dat ik eind maart jarig ben :).

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Beste Ingrid, Je mag supertrots zijn. wat je hebt zo iets eigens dat zeker een boek waard is. Ben als grafisch ontwerper erg benieuwd naar de vormgeving. De voorkant is in ieder geval prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Nou je mag trots zijn, het ziet er heel leuk uit!!
    Ik bestel er straks zeker ook 1.

    BeantwoordenVerwijderen
  47. ja ik wil je boek, liefst nu al. Hoeveel nachtjes slapen nog tot 19 maart?

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Dat ziet er inderdaad veelbelovend uit, die komt zeker in mijn verlanglijstje! (en hopelijk daarna ook in mijn winkelmandje).

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Wat leuk!! En inderdaad, wees trots! Ook al is het een beetje eng... ;-) Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Haha, zelfpromotie. Potver, na al dat vertellen en lekkermaken in je blogjes over je boek, wil je ons dit onthouden. Foei Ingrid. Weg die schroom en ga vooral rechtop volop genieten. Doen wij dat ook alvast een beetje met je mee?

    BeantwoordenVerwijderen
  51. :-) het ziet er al fantastisch leuk uit :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Ziet er geweldig uit.
    1 minpuntje !!!
    Moeten we echt tot maart wachten?????!!!!
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Wow dat ziet er leuk en veelbelovend uit! De titel! De cover! Ik ga 'm zeker kopen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Wat spannend! Ik ben heel benieuwd naar je boek! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Het lijkt me een ontzettend gezellig boek (net als je blog). Ik kijk er naar uit.
    groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Oh wow.....ik ben vlak voordat je boek uitkomt jarig dus ik weet nu al wat kadootje ik dan ga vragen en dat ik het dan pas een paar dagen later zal krijgen heb ik er allemaal voor over....leuk leuk leuk...
    En bedankt voor het drukken op de publicerenknop want nu heb ik al voorpret vanwege het feit dat ik vast 1 kadootje weet te vragen straks in maart :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Wauw! Ik kan mij voorstellen hoe hyper jij bent. Dit is toch geweldig!
    Wat een heerlijk gevoel moet het jou geven. Ik ben erg benieuwd wat er binnen in het boek te beleven is, de kaft is in ieder geval al veelbelovend!
    Groetjes, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Sorry voor mijn taalgebruik,maar Jezus Ingrid wat mag je daar trots op zijn.Dat ziet er echt heel goed uit hoor.
    Enne wie wil dat nou niet,vereeuwigd worden met een mooi boek.
    Fijne dag!
    Groetjes,
    Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Komt met stippen binnen op mijn boekenverlanglijstje! Supergaaf ziet het er nu al uit.
    Wat mag je (nog meer) trots zijn op jezelf!

    lieve groetjes, Kirsten

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Wow Ingrid wat super leuk! En tuurlijk mag je hier heel blij mee zijn! De 23e maart word ik 50 en uiteraard komt dit op mijn verlanglijstje. mmm leuk idee als thema een kringloop party te geven. En dat komt dan allemaal door jouw BOEK!

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Hoi Ingrid,
    Dat ziet er super leuk uit. Daar mag , nee moet je zelfs heel erg trots op zijn!
    Ga de datum goed onthouden,dit komt op mijn wensen lijstje!
    Wat een mooi Ingrid jaar is dit voor je geworden! In veel bladen komen we je tegen en je boek bijna uit! Ik zou er maar een appeltaart dag van maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Dat ziet er geweldig uit...ik ben in juni jarig dus deze komt zeker op het lijstje te staan!!! Enne je mag er trots op zijn hoor...zo trots als een pauw die heerlijk met zijn veren loopt te pronken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Leuk, Leuk, Leuk!!!
    Je mag er super trots op zijn!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Dat ziet er echt geweldig uit zeg!
    Dat beetje gepaste trots mag best een hele hoop boel gepaste trots zijn ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Wat een gezellig boek lijkt me dat. En het komt precies op tijd om het op mijn verlanglijstje te zetten voor m'n verjaardag :). Uitstekende timing dus (al duurt het nog wel lang!)
    Wees maar gerust trots op je eersteling enne, die appeltaart is inderdaad een goed idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Oh geweldig toch! Meteen even je boek groter bekeken én je naam gegoogled :p. Hihihi
    Ja kan me voorstellen dat dit toch wel allemaal heel erg spannend is, maar wow dit is nu eens een boek waar ik van zeg...dat wil ik hebben...kringlopen wie houdt daar nu niet van...nou ja missschien die mensen die hun spullen gewoon in de vuilnisbak mieteren, maar ik hoop dat ze het gewoon naar de kringloop brengen, kunnen wij er in ieder geval van genieten ;).
    Gelukkkg duurt het nog even voordat je boek uitkomt, kun je leren rustig adem te halen :).
    Warme groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  67. ooooo nie te doen al die reacties!!! GE-WEL-DIG!!! Wij zijn hier super curies ... je bent te geweldig voor woorden...dus trots dat past!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Waaw zo'n mooi boek!!! Je mag er terecht trots op zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Wauw de cover ziet er echt super uit! Het moet inderdaad wel heel gek voelen om het boek waaraan je zo hard gewerkt hebt ineens echt te zien worden en daar mag je zeker trots op zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Wat een super toffe voorkant, echt een Ingrid voorkant zo met zo'n stapel met mooie spullen! Onwijs gefeliciteerd er mee en ik kijk uit om het boek te kopen! Geniet!!!!!!!! ;D

    BeantwoordenVerwijderen
  71. WooooW! Ingrid wat gaaf! Ik word al zO blij van die cover! En dat heb je in je blogberichtje perfect opgebouwd, ik was met vette nieuwsgierigheid aan het doorlezen :)

    't ziet er prachtig uit! Gefeliciteerd!

    Zonnige groet,
    Matty

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Er staat een stapeltje op de voorkant! Leuk! Wees er maar trots op :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  73. OOOOOOH Ingrid, Wat ongelofelijk super duper geweldig prachtig leuk!!!
    Als de voorkant al zo mooi en leuk en hip is, dan kan ik niet wachten op de binnenkant.
    Wat heb je dat supergoed gedaan (en nu niet de credits afschuiven op de dames van de uitgeverij), you go girl!

    Liefs,
    Miralda

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Oh my god, dat MOET ik hebben, zie ik zo al!
    En geef jezelf een pluim voor flinkigheid!!!
    liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  75. GEWELDIG! En zoveel positieve reacties al voor mij. Wat moet jou dat goed doen.
    En ik kan bijna niet wachten tot maart.....
    Liefs, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Wat gaaf!!! Niet zenuwachtig worden het komt vast goed.
    Ik denk dat menig verlanglijstje wordt aangevuld!

    BeantwoordenVerwijderen
  77. De cover is al geweldig!!!!!!! Ik kan niet wachten op de binnenkant:) nog even geduld allemaal.... groetjes.. ps. je mag best trots zijn, rete trots, hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  78. ja ,ik ga hem kopen,hoor! geweldig !!kan niet wachten! groetjes karina

    BeantwoordenVerwijderen
  79. wat ziet het er mooi uit! zeker dat ik deze ga aanschaffen, jammer dat het nog even duurt...

    BeantwoordenVerwijderen
  80. wat ontzettend geweldig en zo nog veel meer gegund! kan ik al beginnen met rennen naar de boekhandel ;-)) x

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Wow, wow, wow - de cover ziet er werkelijk prachtig uit. De kleuren, foto, letters: geweldig. Van harte gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Cool zeg! Het ziet er veelbelovend uit!
    En een goede titel.
    Ik zet hem ook op mijn verlanglijstje.

    BeantwoordenVerwijderen
  83. WoooWww, wat ontzettend Mooi! Wat mag je daar trots op zijn zeg! En heel fijn dat je vanochtend toch op de Enter knop gedrukt hebt :) Nu kunnen wij ons vast verheugen op jouw! boek. Kan ik het alvast reserveren? want volgens mij gaat er echt een run op ontstaan :) Ga je ook handtekeningen zetten :)? Wow, wat spannend zeg, ik kan me voorstellen dat het nog allemaal zo onecht lijkt.. Yoga schijnt te helpen om je ademhaling onder controle te krijgen :)
    Liefs Karlijn

    Hij staat op alle plaatsen in mijn verlanglijstje, zodat er geen misverstand over kan ontstaan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Hulde! Gewoon lekker nu al vol trots op je kop gaan staan en blij met beide beentjes in de lucht trappelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Gefeliciteerd met je boek. Ik ben er benieuwd naar.
    Nu maar hopen dat je niet zo trendsettend wordt dat de kringloopwinkels megaduur gaan worden. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Hartstikke leuk voor je, van harte gefeliciteerd! Ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Die voorkant maakt me nu al nieuwsgierig :D
    Om trots op te zijn, GEFELICITEERD!

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Wat gaaf, ik ga m zeker aanschaffen, gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Wouw, ziet er nu al mooi en tof uit. Goed man!

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Deze zou ik zeker oppakken als ik hem in de winkel zou zien liggen. Ziet er geweldig uit!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  91. GEFELICITEERD !!!! Geweldig. Ben nieuwsgierig naar de binnenkant. De voorkant is nu al MOOI !!!
    Hier kun je met recht trots op zijn. Geniet er maar van......

    BeantwoordenVerwijderen
  92. wat ziet dat er veelbelovend uit zeg!!!!!!!! Alvast proficiat en vergeet van de zenuwen vooral niet te genieten hé !!!!!!!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  93. Dat ziet er super uit zeg... ik kan niet wachten!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  94. Prachtig! Die ga ik zeker inkopen voor de winkel! (Katrein Kunst in Sneek).. Kun je trots op zijn!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  95. Echt helemaal leuk! Die wil ik heel graag verkopen in mijn winkel in (Katrein Kunst in Sneek)
    Groet Piety

    BeantwoordenVerwijderen
  96. Wiehoeeee vet cool!! Ga je ook boeken signeren in boekenzaken? :)
    Ik weet wel dat ik voor maart m'n slag moet slaan in de kringlopen, voordat het megahip wordt door jouw boek haha! Ik kijk erg uit naar je boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  97. Wat ontzettend gaaf Ingrid, dat gaat vast een "must-a-have" worden, dat zie ik alleen al aan de voorkant! Geniet er maar van, Wieke

    BeantwoordenVerwijderen
  98. Top, ziet er goed uit
    Ma r ianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  99. Alle reden om apetrots te zijn!
    Te gek hoor!

    Liefs, M

    BeantwoordenVerwijderen
  100. Wat zooo gaaf jouw eigen boek. Wees er trots op en geniet hiervan, zo bijzonder speciaal. En nu moet ik dus wachten tot 19 maart!! Njoy. Lfs

    BeantwoordenVerwijderen
  101. Wauw, echt heel erg wauw! Wat fantastisch om mee te maken voor jouw lijkt me, ondanks de spanningen...! Maar dat boek, die zou ik alleen al moeten hebben om de titel, ben heeel benieuwd maar ben nu al om! Hmmm, maart duurt nog zo lang! Kun je nog wel fijn oefenen met signeren :P

    BeantwoordenVerwijderen
  102. Wat ziet de cover er gaaf uit zeg! Van harte gefeliciteerd! Ik volg je leuke blog al langer en volgens mij is dit mijn eerste berichtje.
    Alleen de titel al van het boek... ik voel het en kan er ook zo gelukkig van worden! Op naar de kringloop!

    Groetjes en veel succes, Angèle

    BeantwoordenVerwijderen
  103. Wauw,geweldig!!!! Ik kan echt niet wachten tot het te koop is!! Gefeliciteerd, je mag ontzettend trots zijn!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  104. O meid,wat moet jij in de gloria zijn.Dit ziet er zo veelbelovend uit!De cover alleen al.
    Dit gaat een succes worden en dat verdien je!
    Ik heb hem Pinterest opgegooid en hoop op veel "repins".

    BeantwoordenVerwijderen
  105. Oh wauw Ingrid, wat ontzettend gaaf!!
    Wees trots, want dit ziet er super uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  106. Looks like a beautiful book ... you must be so delighted ... Bee x

    BeantwoordenVerwijderen
  107. in maart pas :-( dat duurt nog zo lang :-( ik kan niet wachten :-(

    Tuurlijk ben je trots, tuurlijk nerveus :-)
    Dit is een mega succes lachen hey :-)

    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  108. Wat Gaaf!!
    Lees het nu pas :D :D

    Oohh Erg Leuk om naar uit te kijken!!

    Gefeliciteerd!! :D :D

    BeantwoordenVerwijderen
  109. Las over je in de 101 Woonideeen van januari. Zodoende bezoek ik nu ook (voor het eerst, sorry) je blog en zie dat je een boek gaat uitbrengen. Het lijkt me een super leuk en inspirerend boek. Heb heb op Pinterest gezet. Laten we hopen op veel repins en goede verkoopcijfers!

    Geniet er van en veel succes!

    Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  110. Hoi Ingrid, de kaft ziet er al prachtig uit, als ik in jou schoenen zou staan zou ik het ook heel spannend vinden allemaal! Heel veel succes met de verkoop!
    Josine

    BeantwoordenVerwijderen
  111. Goed gedaan!! Je harde werken wordt beloond, want je gaat heel veel mensen gelukkig maken, hoor...echt! (inclusief mijn zusje en ik...want oh, wat gaan we weer kring-lopen als we dit boek hebben gelezen!) Dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  112. Hoi,
    Ik heb net je blog ontdekt en ben nu al een grote fan,.....jouw boek komt zeker en vast op mijn verlanglijstje!!!
    Weet je misschien of het boek ook in België uitgebracht wordt?

    Debora

    BeantwoordenVerwijderen
  113. wAUW WAT SUPER GAAF!
    Hoeveel gaat hij kosten?

    BeantwoordenVerwijderen
  114. Fantastisch boek, ik ben bijna jarig en ga de centjes bewaren tot 19 maart! Het ga je goed en veel suk6 met het jezelf en ons plezieren met je mooie, lieve, kleine, grootse dingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  115. Wauw, ziet er prachtig uit!!! Leuke dingen waar je allemaal mee bezig bent :)

    BeantwoordenVerwijderen
  116. Leuke boek was tijd om zo een in de winkel te hebben.

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)