woensdag 12 december 2012

# Day 2


nu heb ik al een half uur,
naar het scherm zitten staren,
ineens weet ik helemaal niet meer wat ik moet zeggen,
gisteren vroeg iemand mij in de stad,
ben je die vrouw uit de Flow (och hemel)
en kreeg ik per mail een screenshot van de folder,
van de Nederlandse uitgever van mijn boek,
met mijn naam, en een wervende tekst..
ik wist natuurlijk wel, toen ik dit allemaal aanging,
dat dat zou komen,
( toen was het een abstract gegeven)
maar alle aandacht beneemt mij op dit moment,
even de adem,
het idee dat er Zoveel mensen meekijken,
met wat ik doe, maakt mijn hoofd blanco..
en misschien moet ik even terug naar de basis,
gewoon babbelen tegen één individueel 
iemand op mijn blog..

-foto Anke-

dus we gaan gewoon kadootjes weggeven,
wat is er nu leuker dan dat?
allereerst dit kleur en doe boek
voor Echte prinsessen,
en daar zijn er waarschijnlijk nogal veel van,
(mijn dochter is er in ieder geval ééntje ; )
het is gemaakt door Anke,
 meer moois van haar hand vind je hier

-foto Yvonne-

of misschien heb je heel veel zin,
in dit doosje, gemaakt door Yvonne,
met een lieve kleine verrassing erin,
(ik ben dol dingen in doosjes,
en vooral op het moment Net voordat je het open doet)
mocht je het niet winnen,
zij heeft ook een bijzonder fijn Etsy-winkeltje


-foto Jennifer-

van Jennifer kreeg ik een mailtje,
dat ze nog maar net begon met een Etsywinkeltje,
wat natuurlijk heel spannend is,
 ze wilde jullie graag kennis laten maken met haar werk,
(ik vind het in ieder geval erg leuk)
en geeft een setje kaarten weg..

-foto Sterre-

en tot slot, dit lieve setje kaarten, van Made by Sterre
vogels herkennen, spoorzoeken en strandjutten,
die vind ik vooral erg leuk,
(hoewel ik hier zover in het Oosten,
waarschijnlijk meer heb aan spoorzoeken..)
haar ontwerpen zijn verkrijgbaar bij Djello

doe mee als je zin hebt,
ook als je gisteren al meedeed,
het word bijzonder gewaardeerd,
door mij, maar zeker door de lieve gevers!

(if you like to receive one of these little presents,
please leave a comment, thank you!)

(en mocht ik Voorgoed niet meer weten wat te zeggen,
ga ik gewoon de reclame in -ha-)

nb. ik schreef nog een blogje voor de Flow
(voordat ik Blanco werd ; )

fijne dag
-x-

87 opmerkingen:

  1. De kaarten zijn allebei erg leuk en ik 'spaar' kaarten dus ik ga hiervoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo herkenwaar wat je schrijft! Ik had het vroeger al, bij het vak textiele werkvormen. Hoge cijfers halen en dan ineens het gevoel: Help, kan ik dit wel waarmaken? En ineens ga je er heel erg over nadenken en blijven de ideeën weg. Nu had ik het weer met bloggen. Ik ben net begonnen en krijg leuke, enthousiaste reacties. En ineens is daar weer dat gevoel: Kan ik dit wel waarmaken?! Gewoon aanrommelen, zoals je zelf zegt in het interview, dat werkt het beste! :-)
    Ik doe graag mee en vind beide kaartensetjes ook erg leuk, kan ik er een randje omheen haken. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kaartjes, kaartjes, ik krijg er nooit genoeg van, dus : graag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zou het heel erg leuk vinden om voor mijn zoon koen de spoorzoekkaarten te winnen...
    (en doe al voor de tweede keer mee, je geeft zulke leuke dingen weg, namens andere.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ga voor de "Made by Sterre'- kaarten. Hop met kaartjes de natuur in, zelf of met kinderen, da's toch echt leuk! (Vooral als het zulke mooie kaartjes zijn.)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh blijf alstjeblieft gewoon jezelf hoor, daarmee ben je ook in de Flow gekomen! En nee, ik ben niet zo van de kadootjes, maar ik wens de anderen heel veel plezier ermee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo, ik doe graag mee voor de spoorzoek en jut- en vogel-kaarten :-). Leuk idee! En sterkte met de blanco momenten, die gaan ook weer over... Groeten, Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat super dat je zoveel mensen bereid hebt gevonden om zulke leuke cadeautjes te schenken! Ik ben nieuwsgierig naar het doosje van Yvonne, dus waag graag een kansje!
    Kan me trouwens goed voorstellen dat het Succes dat je hebt overweldigend is. Fijne dag vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goedemorgen! Zoals alle bovenstaande dames ga ik voor de spoorzoek-kaarten en alvast een compliment voor Sterre!
    En ingrid, ben benieuwd hoe je de verlooting en verdeling aan gaat pakken. Maak je papieren lijsten met wie wat wil? Of onhandelbare excel bestanden? In iedergeval alvast succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh leuk, ik ga voor het doosje van Yvonne, zo schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een prinsessenkleurboek lijkt me heel leuk als cadeautje voor mijn buurmeisje, dus daar doe ik graag voor mee!
    Wat je blog betreft.... Ik denk dat het succes ervan vooral is dat je iedereen het gevoel geeft dat je babbelt tegen haar (of hem) persoonlijk! Dus ga daar vooral lekker mee door!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind de kaartjes van Sterre zooo leuk! dus ik zou heel graag ze willen gewinnen. Groeten uit Rdam

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oeps ja, kan me voorstellen dat je je zo voelt. Hopelijk vind je snel je weg er weer in!

    Dat doosje vind ik zo leuk, dus daarvoor doe ik mee.

    Groetjes, Janine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het doosje, wat heeft ze dat mooi gedaan. Daar ga ik voor. Al vind ik de spoorzoekkaarten, het prinsessenboek ook erg mooi. Ze weten je wel te vinden.
    Gewoon abstract doorgaan dan maar? Wat in jou opkomt, lezen we gewoon het liefst en heb je zelf ook wat aan?

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk weer! Ik doe graag mee voor het Prinsessen Kleur- en doeboek. Daar kan ik wel een klein prinsesje gelukkig mee maken denk ik ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. oh super ik zou graag het doosje winnen. Vind het super geweldig :o) Hoewel de andere cadeautjes dat ook zijn hoor! Mssn is het af en toe wel goed dat je je hoofd even blanco maakt en even gewoon nadenken en plots is daar weer een ideetje hoor :)
    groetjes

    Miss Mustache

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ik heb ook een prinses met kleurkriebels !

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hahahaha dat je herkend wordt op straat lijkt mij toch ook wel erg vreemd! Maar misschien is dit een goede oefening voor als straks het boek is uitgekomen :)
    Ik wil heel graag meedoen met het doosje van Yvonne, dat ziet er echt te leuk uit! (zo leuk dat ik eens niet voor kaarten kies, terwijl dat een zwakke plek van mij is ;))

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Zelfs als je een blanco hebt is het nog leuk om je blogberichtje te lezen...
    Hier wordt er binnenkort een schattig prinsesje 5 jaar, dus het prinsessen-boek zou zeer welkom zijn!
    Groetjes, Liz.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh help, je wordt beroemd! Gewoon doorgaan met wat je doet, het hoeft niet anders. Juist daardoor vinden we je allemaal zo leuk!
    Ik vind het prinsessenboek ook wel heel leuk voor mijn meisje(s)..
    Fijne dag!
    Maaike (frisse rommel)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oh maar dan win ik graag de kaartenset van Sterre. Ik heb een dochter die zo heet en die dol is op de vogels en dieren en hun sporen in de tuin. Na huiswerktijd zit ze in deze tijd vaak aan het raam door de verrekijker te turen om haar favoriete vogeltjes dan netjes na te tekenen... Ze zou er zo blij van worden... kaartjes van Sterre voor Sterre....

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Bij zoveel lof sluit ik me helemaal aan. En je weet (misschien): ik hou van verrassingen, dus......... ik doe mee voor de kaarten, het doosje en het prinsessen-kleur-boek. Met ZONNIGE HARTEGROET van Tantejo.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Jaaa!:) Dat prinsessen kleur/doeboek zou ik geweldig vinden! Liefs, Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Het prinsessen kleurboek spreekt me toch wel erg aan. Helemaal als moeder van een mannen huishouden.( ik ben dus de prinses in ons kasteeltje) en kleuren is iets wat ik graag doe:) dus wil ik heel graag mee loten.
    Liefs, Melanie.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. hoi ingrid, kan me je vervreemding goed voorstellen, al die onbekenden achter hun schermpje.

    wat mij betreft, ik kom hier omdat je me inspireert, ik geniet vooral van je foto's. maar ik verwacht niets, ik kom gewoon af en toe eens piepen, het is jou plekje op het web, dat jij precies invult zoals jou uitkomt, hoop ik.

    en tot slot, ik doe graag mee voor de kaarten van made by sterre.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. superlieve kadootjes allemaal!
    Herkenbare woorden in dit stukje (behalve dan boek en beroemd ;))
    groetjes, Dymphie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Jeetje, weer zo'n rijtje mooie cadeautjes...
    Ik zou graag mee willen doen met de loting voor het doosje (Yvonne) en de kaarten (Made by Sterre).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ... vergeet helemaal m'n mail erbij te zetten :D
      lizzies@live.nl

      Verwijderen
  28. Ik ontdek hier weer leuke etsy winkeltjes! Wat een creatieve mensen alweer. Ook als jij niet weet wat schrijven schrijf je goed.
    Ik ben fan van het doosje met kunstwerk van yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Erg leuk dat we je winkeltje voor een weekend hebben bezocht. Het krukje (die witte met blauwe zitting) en de vogeltjes voor de kerstboom zijn super! Ik ben ook wel in voor het Kleur + doeboek voor echte prinsessen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat veel moois! wat zijn er toch veel creatieve mensen in Nederland...heerlijk. Ik heb een prinsesje thuis, kleuren doet ze graag :0
    Voor mijzelf zou ik niet kunnen kiezen..alles is welkom. Ik vind het alleen al fijn dat ik zulke inspiratie krijg hiervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik vind de kaarten van Jennifer erg leuk, dus doe graag mee met de loting voor de kaarten. Ik hoop dat je gewoon jezelf blijft, juist door je persoonlijke manier van schrijven en leuk ideeën ben ik je gaan volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. ik snap het hoor, ik heb ook vol trots in de Flow bij mijn moeder laten zien dat jij degene bent die ik volg..........er komt veel op je af natuurlijk, maar je kunt het aan en vooral genieten. En de kaarten van Jennifer vind ik heel erg leuk. X

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Zeker herkenbaar, als er mensen mee kijken vind ik dingen ook vaak veel moeilijker!
    Ik wil graag meedoen voor het kleurboek ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Jeetje, nu al herkenning op straat! Stoer hoor, maar ook wennen lijkt me. En staat jou denk ik nog heel wat spannends te wachten, als je boek straks uit komt. Vast een heleboel leuke dingen!!
    Ik doe graag mee voor het kleur- en doeboek voor mijn eigen prinsesje.
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een ontzettend leuke blog!! Ik lees ze eigenlijk nooit maar deze is toch echt meteen in mijn favorieten gezet. Dankzij flowmagazine.nl :)
    En antuurlijk vind ik het ook leuk om eens iets te winnen. Ik vind het prinsessen kleur en doeboek helemaal prachtig! Ik duim voor een kerstcadeautje! Succes met je blog en ik ga je volgen :)
    Groetjes Ivon

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Leuk, leuk, leuk...back to basics.

    De kaartjes vind ik zeer leuk dus ik doe mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ik heb genoten van het artikel van jou in de flow en ik geniet iedere dag van jouw blog. Ga vooral zo door, blanco of niet.
    En ik doe heel graag mee voor het doosje, want behalve verassingen die in doosjes zitten kun je er ook goed je trubbels in stoppen. Met het dekseltje erop zijn je trubbels weg.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. bedankt voor weer de leuke give-aways! en bedankt dit jaar voor al je leuke berichten/foto's en ideeen!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Oooooh.... dat kleurboek!! Ik heb hier een 5-jarig Echt Prinsesje in de Dop (althans ze zegt zelf dat ze hard gaat groeien, en later een mooie jurk gaat kopen en dat ze dan een prinses wordt...) en kleuren kan ze ook nog prachtig. Dus ik doe graag mee!

    En verder hoop ik nog veel blogjes van je te lezen, het is juist altijd zo gezellig knus hier :)

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Leuke dingetjes weer. Vooral dat kleurboek, maar kaartjes vind ik ook altijd leuk. Dus wie weet.....
    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Hier twee prinsessen in huis die het liefst van alles kleuren en knutselen, dus ik doe mee voor het kleurboek...

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Zo lief dat al die mooie cadeautjes worden weggegeven! De kaartjes van Jennifer vind ik super. Ik ben net begonnen met een postproject, dus de kaartjes zouden goed van pas komen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Je maakt gewoon superleuke dingen en je schrijft heel leuk. Gewoon doorgaan zou ik zeggen! Ik hoop ooit net zo bekend te zijn als jij :)
    Ik vind de zoekkaarten van Sterre helemaal geweldig! Ik ben zelf bioloog/biologiedocent en zou ze graag willen winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  44. keep doing your thinggggg ik doe mee!!
    x Cinderell@@@@

    BeantwoordenVerwijderen
  45. ik heb hier nog wel een mooie grote rode zonnebril, voor als je onherkenbaar naar de kringloop wilt :)
    en met twee prinsesjes in huis, maar ook twee strandjutters, twijfel ik......nog even langer
    .....jaaa...ik hak hem bijna door,.....de kaarten,,:) liefs Theetje

    BeantwoordenVerwijderen
  46. O ik ben gek op kaarten.....Ik doen heel graag mee voor de kaarten van Jennifer.

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Ook deze is te leuk!
    En tja kaarten zijn altijd welkom voor een post crosser maar een prinsessen kleurboek voor mijn lieve, op dit moment zieke, prinsje (hij houdt erg van kleuren, ook prinsessen haha). Het maakt eigenlijk niets uit, alles is zo mooi.
    Geniet van alle, verdiende, aandacht en laat je blog niet blanco worden, hou ervan het te lezen. Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Oh dat mooie kleurboek. Ik heb een klas vol met prinsesjes
    die dat allemaal geweldig zullen vinden..

    Succes met je blanco momentjes. Ik lees altijd met veel plezier je blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Ik vind het allemaal helemaal geweldig dus jaha ik doe graag mee ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Hoi graag doe ik mee voor het leuke doosje
    Josien

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Ow... nog meer leuks... jij kan je goed verwoorden met een blanco hoofd! Knap!
    Ik ga voor het mooie doosje van Yvonne

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  52. oh een kadootje in een doosje. ik wil graag een kansje wagen.. grtjs kloddertjeroze

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Doe graag weer mee, alles lijkt me geweldig. Leuk je fot-inleiding bij Flow. Hou ervan hoe je schrijft in je foto's!! gr Patries

    BeantwoordenVerwijderen
  54. met kleuren kon ik vroeger uren zoet zijn. En nu nog! Je bent immers zo oud als je je voelt toch?
    Een kleur boek voor prinsesjes........misschien kan ik me weer even jong en een prinsesje voelen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  55. The mouse brooch is adorable - and I know just the friend that I could give it to!!

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Weet je, ik doe ook gewoon weer mee en waag een kansje! Zo leuk allemaal :)

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Wat weer een hoop leuks! Doe graag weer mee en ga voor t ohzo schattige doosje met leuks erin!

    Zag je ook in Flow! Voor 't eerst iemand die ik in het 'echt' ken :) Vond het een superleuk stuk en werd helemaal blij van foto's en je verhaal!

    Zonnige groet,
    Matty

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Ik doe graag mee voor het prinsessen kleur en doe boek. Mijn dochter is gek op kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Ik heb twee prachtige prinsessen in huis en zou graag mee doen voor het prinsessen doe boekje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Moet ik kiezen??? Het is allemaal even leuk! Dus ja, ik doe mee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Oh dat doosje van Yvonne, zucht! Mocht ik het winnen dan geef ik het meteen weer door aan Else http://besjes.blogspot.nl/, zij kan vast een lieve beer gebruiken nu.

    BeantwoordenVerwijderen
  62. ik ben verliefd op het doosje met broche van Yvonne .Wat leuk ik doe graag weer mee vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Het prinsessenkleurboek vind ik helemaal geweldig. Ik vind je blog trouwens ook helemaal geweldig en blijf gewoon jezelf, dan komt het helemaal goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Aaah wat een leuke dingen geef je toch weer weg (laat je toch weer weggeven)!! Ik doe heel graag mee met het allerschattigste cadeautje van Yvonne/Mouseblossom!

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Ohhh, leuk! Ik doe graag mee voor het boekje van prinsessen!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Ow wat spannend! Ik waag een gokje op het doosje, wat een schattige spulletjes allemaal!

    Lilian S

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Dat doosje met verrassing vind ik echt heel schattig! Dus doe ik graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Met 3 dochters in huis doe ik graag mee voor het prinsessenboek!

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Wat een superleuke dingen! Ik zou graag een kansje wagen voor de dierenkaarten van Sterre. Ik begin alvast met duimen......

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Oooooh, wat veel leuks weer !
    Vandaag zou ik graag meedoen voor de dierenherkenningskaartjes, wat zijn die prachtig.
    Fijne zonnige dag toegewenst, Mireille

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Oh I love the little mouse brooch ... could I please enter ... thanks for the chance ... Bee xx

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Wat een boel leuks om uit te kiezen! Ik vind het doe en kleurboek voor echte prinsessen erg leuk (voor de kinderen dan). Daar zouden ze erg blij mee zijn. Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Och jee, ik kom er vandaag achter dat het weer feestweek is bij IngThings. Wat een heerlijkheid! Ik doe graag mee voor het doosje van Yvonne!

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Ha, jij bent vast niet lang uitgepraat :P, Oeh ik doe graag mee voor het prinsessenboek!

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Wat leuk, die kaarten van Sterre. Daar doe ik graag aan mee! Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Wat voor boek ga je eigenlijk schrijven? (Ik volg je blog nog niet zo lang...
    Ik wil wel meedoen voor het prinsessenboek

    BeantwoordenVerwijderen
  77. De kaarten van Jennifer zijn mooi, ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Het prinsessenboek voor mijn prinsessje wát met beide beentje in t gips zit elke afleiding is ozo welkom.

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Ik ben gek op kaartjes sturen en vind die van Jennifer zo leuk! Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Ik doe deze keer graag mee voor de kaartjes van Made by Sterre. Have a nice day!

    BeantwoordenVerwijderen
  81. OOOoooohhhh, die beertjes in het doosje van Yvonne....op slag verliefd!
    Graag doe ik mee, fijne dag vandaag!

    Groetjes, Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Oeoeoeh! En aan deze doe ik ook lekker mee! Voor het kleurdoeboek en het kjoete doosje!

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)