maandag 24 december 2012

Grey skies and al little (late) give-away


hoewel het al bijna  Kerst is,
is het Helemaal geen kerst-weer,
grijs, een miezer-regen en het voelt gewoon een beetje lauw,
de gezellige dikke wintertruien,
liggen in de kast,
nu vind ik bijna alle weer-soorten leuk,
maar dit...
(ik weet wel dat klagen niet helpt,
maar ik wou het gewoon even kwijt..)


een week of wat geleden had ik het give-away weekje,
aan het eind van de week kreeg ik een mailtje
van Barbara
of ik vergeten was haar ring weg te geven..
en Och ja, dat was ik..
zo slordig...haar bericht ergens verloren gegaan,
ontsnapt aan mijn aandacht..
maar het is zo'n mooi kadootje,
dat ik het graag Alsnog wil doen,
dus bij deze...
mocht je graag mooie deze ring, (ringmaat 17) die Barbara maakte,
willen ontvangen 
laat dan een berichtje achter..


zelf kreeg ik van de week,
dit pakketje papier van Fairminds toegestuurd,
allemaal papier met een goed verhaal,
nu vond ik het wel erg verleidelijk
om het zelf te houden,
maar ik ben er nog steeds niet uit,
of ik het nu o.k vind om iets te krijgen,
en er dan in ruil op mijn blog iets over te zeggen,
dus ik geef het weg,
het zit in een doos,
die laat ik hier, omdat het goedkoper is,
om het gewoon in een envelop te verzenden,
mocht je daar geen bezwaar tegen maken,
en de papiertjes graag ontvangen,
laat dan een reactie achter...


dus, 
ik ga maar eens boodschappen doen,
niet dat ik zin heb in die drukte,
maar wat moet, dat....
en als ik dan aan het eind van de dag
alles geregeld heb,
ga ik nog lekker een beetje sterren vouwen,
oja, ik zag op de blog van Jurianne
dat je de papiertjes waarmee deze sterren zijn gemaakt,
kan downloaden, en zelf printen
(gewoon een kleine tip; )
fijne dag
-x-

77 opmerkingen:

  1. Dat fairminds papier vind ik zo'n goed idee! Ik had het al op mijn verlanglijstje gezet, want wie wil er nou geen mooie restjes papier? Fijne dagen alvast!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhhh de ring is prachtig, ik doe dus graag mee! Mijn goede voornemen voor het nieuwe jaar is eh....de ring winnen :-) Fijne feestdagen Ingrid!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik doe graag mee met allebei de give aways! Zo, dat is gezegd, want ik voel van mijn kant altijd een beetje gene om zomaar iets te willen krijgen ;-) och och toch! Jij kan vast al raden wat mijn voornemen voor het nieuwe jaar zal zijn. Haha. Oké, genoeg gezeur. Ik wens je hele mooie en zinvolle kerstdagen. Geniet er zoveel als mogelijk van. En die sterren? Die zijn wondermooi! Vouw ze :-))))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een weer he? Die sneeuw was een paar weekjes te vroeg! Ik wens je hele fijne feestdagen!
    Die ring vind ik trouwens prachtig! Geniet van je dag! Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. eerlijk gezegd vind ik het wel lekker, een kwakkelwinter, geen gladheid, treinen die rijden en wind in je haren.....
    En ookal moet mijn huisje eigenlijk leger ipv voller doe ik toch graag mee aan de give-away!
    Fijne dagen, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik had ook liever een witte kerst gehad dan dit weer.
    Maar die give away maakt mij wel blij!
    Ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is hier ook grijzig en regenachtig. Niet echt gezellig maar in huis branden alle lampjes en de kaarsjes gaan ook vroeg aan hier. Ik moest ook nog de laatste boodschappen doen. Stond al vroeg in de winkel. Gelukkig viel de drukte mee!
    Ik doe graag mee met de give away. De ring is prachtig maar ik ga toch voor het papier van fairminds.

    Iedereen hele mooie kerstdagen!

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Inderdaad, het weer is echt niks. Gisteren in het bos gewandeld, maar het was meer een survivaltocht om de plassen te ontwijken...
    Die ring is wauwie! Ik maak er graag kans op :)
    Fijne kerstdagen! En succes met de boodschappen (ik ben toch stiekem blij dat ik ze al binnen heb)

    Groetjes Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi papier! En wat een goede gedachte erachter, ik doe graag mee! Heel fijne Kerstdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben wel blij dat het regen is en geen ijzel en gladheid...zo met de feestdagen naar familie toe enzo....er gebeuren dan ook minder ongelukken..

    Ik vind ook allebei de give a ways mooi!

    De ring is net een bloem in de knop...die staat bij mij nr1.

    Mooie papiertjes ben ik ook gaan waarderen, heb net de lol van het vouwen en zelf maken van sterren en waaiers ontdekt.
    Heb de kamer er al mee versierd.

    Ik wens je fijne feestdagen toe en ook aan alle lezers.

    groeten,
    Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie ring! Ik waag graag een gokje!

    Succes met de boodschappen doen...ik hik er ook al tegenaan...Ahhh..al die kerstdrukte...brrr.

    Maar goed, hele fijne dag gewenst straks met een flinke pot koffie/thee lekker sterren vouwen! Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik reageer sinds een tijd niet meer op weggevers, omdat ik er zo hebberig van word.
    Het papier is inspirerend, maar de ring is zo puur mooi. Eigenlijk wel fijn dat je die vergeten was. Nu komt het echt uit de verf.
    Ik wil graag meedoen. Iets om naar uit te kijken.....
    Ik wens jou en de jouwen gezellige Kerstdagen en alle goeds in 2013.
    Ik hoop nog lang te genieten van je woorden en beelden.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik doe een gokje naar allebei! Papier en ring zijn prachtig.
    Fijne kerstdagen!
    Liefs,
    Mariël.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Fun paper stars in the last picture - I wish I could make them!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh, die ring is prachtig. Wat een geluk als je zulke mooie dingen kan maken. Ik doe graag mee.

    groetjes,
    Jacq

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een prachtige ring! ik doe mee. en, prettige feesten!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw, de ring is een beauty!! Ik doe echt graag mee. Heb de site van Barbera bekeken, wat een mooie sieraden maakt ze zeg.
    Succes met de boodschappen, hoop dat je nèt op een rustig moment in de winkel was...
    Fijne dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wow,
    wat is die ring mooi! ik laat mijn bescheidenheid ook even achterwege en waag ook een gokje!fijne dagen!sija

    BeantwoordenVerwijderen
  19. mijn dromen voor een witte kerst zijn inmiddels definitief vervlogen helaas :( in plaats daarvan ga ik nu maar voor warmte en gezelligheid... en in dat kader wil ik graag een kansje wagen voor mijn vriendinnetjje Jet @K:)dootje die geen google account heeft maar volgens mij heel graag de mooie ring zou willen hebben

    en ondanks het miezerweer hele fijne dagen, geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. De ring is echt prach-tig! Ik doe graag mee :-)
    Fijne dagen, groetjes Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat kan je beter doen dan sterren vouwen op kerstavond...groot gelijk het is er 'DE' dag voor.
    De papierendoos van de wereldwikel staat ook op mijn verlanglijstje...hier in België hebben we die niet. En ja de ring is 'Prachtig' maar ik heb zo'n fijne vingers hij zou vast niet passen.

    Geniet van het feest!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Voor zo'n geweldig mooie ring wil ik mijn kans ook wel wagen...
    Fijne feestdagen en een geweldig 2013!!!
    Groetjes,
    Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wat ee mooie weggevreten weer. Ik doe graag mee voor allebei. Ik hou erg van simpel en mooi vormgegeven sieraden en papier is gewoonweg heerlijk, door er naar toekijken gaan de creacellen al aan het werk. Ik zie overigens steeds jurkjes van de magnetische aankleedpop die ik vroeger had op de foto's langskomen, Brings back happy memories!
    Hele fijne dagen voor jou en iedereen om je heen en een goed 'boekjaar 2013 toegewenst van Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Moest zijn: wat een mooie weggevers weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Graag doe ik nog eens mee voor deze give away want die ring is prachtig.
    Ik wens je verder veel creativiteit toe en ook een succesvol boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik heb meer papier dan sieraden thuis. En nu snap ik waarom: de ring is prachtig, maar mijn hart klopt bij het papier.
    Dus daar kies ik voor.
    Ik wens je fijne dagen met allen die je lief zijn....

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Snertweer inderdaad, ik word daar altijd wat onrustig van...
    Mooie papiertjes heb je gekregen & wat een mooie giveaway weer.
    Hele fijn kerstdagen!
    xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wauw wat een gave weggevers weer! Ik zou graag wat meer sieraden gaan dragen en in mijn hoofd ben ik ook al vanalles aan het knutselen met het papier, dus ik doe graag voor beide mee. Hopelijk is de boodschappendrukte een beetje meegevallen. Hele fijne kerstdagen gewenst!!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. ooooh my god !!!! zo'n mooie ring
    daar doe ik heel graag aan mee hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Leuk, zo vlak voor de kerst! Ik ben eigenlijk niet zo'n ringen-mens (jammer, want hij is best mooi). Papiertjes daarentegen, geweldig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik doe graag mee voor het fair trade pakketje. En mocht ik de gelukkige winnaar zijn, dan schenk ik het aan jou. Want volgens mij geef je alles weg en houdt je niks zelf. En op deze manier doe je gewoon eerlijk mee. Deal?
    Fijne dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. :) wat een leuk berichtje hierboven van Lien hihi!

    Ing, ik wil jou een hele fijne kerst wensen en dat je ook in het nieuwe jaar maar vele leuke blogjes schrijft! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  33. G`day Ingrid,
    Vanuit Australie wens ik je fijne dagen en veel leuke blogberichtjes voor 2013!
    Sinds een paar weken (sind je voor Flow hebt geblogd)kijk ik dagelijks op je blog en dat vind ik dan gewoon heerlijk gezellig nederlands.
    Mocht je me blij willen maken(je kunt het naar mijn ouders sturen en dan komt het wel bij mij terecht:-))dan zou ik erg graag het papier pakketje ontvangen.
    Ik freubel en hobby wat af hier.
    Vele groetjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hoi Ingrid,doe graag mee voor de ring ik vind em prachtig.het feit dat hij zelfgemaakt is vind ik ook fijn,temeer omdat ik afgelopen zomer zoiets heb laten liggen op een markt.waar ik achteraf ontzettende spijt van had...dus wie weet is dit een kans.en laat ik nu toevallig dezelfde maat hebben!
    Ik wens je fijne feestdagen!
    Groeten janet

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ik doe graag mee voor de mooie papiertjes! Leuk hoor!
    ik wens je hele gezellige feestdagen toe!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. ik doe ook graag mee, het maakt me niet uit voor wat, die ring is fantastisch maar die papiertjes zijn ook de max. dusseuh ...
    groetjes
    Miss Mustache

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Die ring is prachtig, daarvoor wil ik graag meedoen,
    groetjes, Marcha

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Ik doe graag mee voor het prachtige papier... heb sinds kort ontdekt hoe leuk het eigenlijk is en dat je er zoveel mee kunt doen. Ben helemaal druk met enveloppen maken. Zo stuur ik kleine cadeautjes :-) en maak ik lieve mensen blij. Dit papier is echt super. En je blog is trouwens erg leuk. Volg je sinds kort met veel plezier. Fijne dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Ik doe graag mee voor de papiertjes...ze zien er prachtig uit.
    De ring is ook prachtig maar ik draag zeer weinig sieraden en hij is te mooi om in een doosje te laten liggen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  40. O,de ring is prachtig! Ik wil graag meedoen aan de verloting. Mooie dagen!
    Groeten van Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Ohhh die ring vind ik ook echt mooi! Ik waag ook graag een kansje :)
    Een fijne kerstavond straks!!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Zo'n schone ring zeg! Mag ik op het lijstje erbij staan...
    Fijne Kerstdagen

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Ik wou je even laten weten dat ik mijn give-away cadeautje ondertussen ontvangen heb, en ik ben er super blij mee! Het is in't echt even mooi als op foto.
    Groetjes, en een leuke kerst.
    Liz.

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Ik doe heel graag mee voor de mooie papiertjes. De ring vind ik ook heel mmoi hoor maar ik heb kortgeleden 2 ringen en oorbellen laten maken van vintage knopen die ik op een brocante kocht. Ze zijn gemaakt door lucietales.blogspot. Ze staan, ook op haar blog, even scrollen..... oktober geloof ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Zag je artikel in 101 woonideeen en kwam gelijk ff gluren. Mijn 1e vrije dag deze vakantie is dus voor jouw blog :) gewoon ff lekker wegdromen en ideetjes opdoen. Ik frobel zelf graag met vilt en stofjes en begin papier steeds leuker te vinden.. ben stiekem dus een nieuwe verzameling aan t opzetten :) en jouw papiertjes zouden dus erg goed van pas komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Hele fijne feestdagen Ingrid!

    Ik doe graag mee voor de ring, vind hem prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  47. 't Is idd niks, dit weer, het doet me denken aan de zomer. Dus ik blijf lekker binnen en haak of brei eens wat. En ik doe eens mee aan een giveaway hier en daar ;) (Wat een pracht van een ring!)

    BeantwoordenVerwijderen
  48. De ring is prachtig! Ik zou heel graag mee willen doen :-)
    Heb heel fijne feestdagen Ingrid, en een geweldig goed nieuw jaar voor jou en de jouwen..

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Ik heb mijn giveaway van "Wat anders" ontvangen Ingrid en wat zijn de opbergdozen prachtig. Ben er heel blij mee...
    Ik vind de ring en het papier prachtig, maar omdat ik al één van de gelukkigen was, laat ik deze giveaway aan me voorbij gaan. Fijne dagen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Ik doe graag mee voor het papier. Ben er gek op. Mooie kaarten maken, vouwen, verwerken in Round Robin boekjes....... Ideeën genoeg.
    Fijne dagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Lieve Ingrid,
    Ik lees altijd graag met je mee, het was weer een mooi jaar vol rijkdom in alle eenvoud door jouw verteld en verbeeld.
    En nu net voor kerst zou ik heel graag meedoen voor die in dezelfde eenvoud een rijkdom aan mijn vinger zal zijn.

    Fijne dagen met wie je lief zijn, Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Ik heb vandaag de dieren-zoek-kaarten ontvangen van Sterre, prachtig zijn ze !
    Fijne feestdagen, Mireille

    BeantwoordenVerwijderen
  53. ahh wat een mooie ring zeg! Wat wil ik die graag echt heel mooi! net als het papier geweldig gewoon!!

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Iedere ochtend lees ik in Zwitserland jouw blog. En iedere keer vind ik het leuk en word ik er blij van. Ik vind het heel erg knap dat je dat voor elkaar krijgt bij een heleboel mensen weten we zo langzamerhand!
    Toen ik de ring zag werd ik nog blijer, wat is ie mooi maar wat is het ook bijzonder dat iemand die zomaar aan iemand cadeau wil doen. Wat een geschenk! De hele dag was die bijzondere ring in m'n gedachten en nu besluit ik toch maar om 20.40 's avonds op kerstavond een gokje te wagen. Ik zou heel graag kans maken op deze mooie ring.

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Wat een ontzettend mooie ring, helaas voor mij te klein. Ik hoop dat degene die hem krijgt er ontzettend veel plezier van zal hebben. Ik zou het zeker hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Wat een prachtige ring heeft Barbera gemaakt!
    De ring is in mijn maat.....zal ik wel, of zal ik niet.
    Vooruit ik waag het erop. Graag doe ik mee voor deze mooie ring.
    Hele Fijne Feestdagen!
    Lieve groetjes, Kirsten

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Wat een mooie ring zeg! Ik waag graag een gokje!
    Groejes mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Wauw, wat een práchtige papiertjes... daar kan ik zeker wel wat moois mee maken! Ik doe dus heel graag mee. Hele fijne feestdagen gewenst! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  59. What a beautiful ring ... can I be included please ... thanks for the chance ... Bee xx

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Is maat 17 een grote of kleine maat? Ik weet eerlijk gezegd niet welke maat vingers ik heb... ze zijn lang en smal... mocht ik winnen, zie ik het wel of hij past, en anders maak ik er iemand anders blij mee!

    Ik wens je nog een zalige kerst, mooie en gezellige feestdagen en een fantastich 2013!

    Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Gisteren was het in Beieren 20 graden Celsius zag ik op de Duitse TV. De mensen zaten de Glühwein lekker in het zonnetje te drinken.
    Ik vind de ring errug mooi en ik heb toevallig maat 17. Het papier is ook mooi trouwens. Op Kickstarter was laatst een project waarbij een notitieboek gemaakt werd van gebruikt papier.
    Fijne Kerst.
    groetjes,
    Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Ik doe heel graag mee voor de mooie papiertjes. Ik wens jou een heel fijne kerst!
    Liefs Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Hallo Ingrid,
    Al een heel lange tijd lees ik je blog. Elke dag, vindt ik zo knap en mooi dat je vanuit je intuïtie een bericht schrijft en fotografeer. Voor mij zijn het kadootjes die berichten samen met de foto's ! Normaal gesproken reageer ik niet op die lieve kadootjes.. Maar vandaag trok dat pareltje wel erg mijn aandacht .
    Dus voor deze keer waag ik het erop...
    Lieve groet,
    Karen

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Lieve Ingrid,

    Elke ochtend lees ik je blog, stiekem kijk ik hier erg naar uit. Je schrijft op een hele prettige manier, puur en vanuit jezelf.
    Na het lezen van je give away gister en met de kerstgedachte in mijn achterhoofd; het geven en waarderen van anderen. Zou ik, mocht ik die prachtige ring winnen, deze heel graag aan een vriendin willen geven. In deze kerstdagen heeft zij allerlei (onbekende) buren uit haar flat uitgenodigd om kosteloos bij haar te komen eten. Ze verdient zo'n mooi cadeau.
    Ik wens je hele fijne kerstdagen en een prachtig creatief 2013!

    Liefs Elisa

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Hele fijne kerstdagen en een gelukkig en creatief nieuwjaar!
    En ik doe graag mee aan de give-away voor de ring, wat een beauty!

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Ik doe graag mee!! Wel voor het papier want die ring gun ik andere mensen!!

    Liefs, Judith

    www.degrannys.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Wat een mooie ring, die win ik graag want ik ben verslaafd aan ringen!
    Ik gaf al heel wat weg nu met de Kerst onder de boom, maar deze zou ik lekker zelf houden. Nah!
    Groetjes
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Oeh! Kan ik nog meedoen voor het Fairminds papier? :) Nog een heel fijne kerst!

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Ik hoop dat het nog niet te laat is om mee te dingen naar al dat moois! Hee fijne dagen nog!

    Lilian S

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Ik hoop dat je de kerstdagen heerlijk overleefd hebt. Graag zou ik meedingen voor die hele mooie, bijzondere ring.

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Hoi Ingrid,

    Graag doe ik mee voor dit mooie papieren pakketje.
    Voor jou nog fijne dagen in december en een mooie jaarwisseling, hoi Doesjka

    BeantwoordenVerwijderen
  72. oja, ik doe ook mee lijkt me een heel mooie ring! goed eind, en goed nieuw begin

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Ojeetje,..wat een prachtige give-aways!
    De ring is echt een uit duizenden!!!

    Ik doe nooit mee met give-aways, want tja, er doen er altijd zoveel mee maar deze wil ik toch wel eens proberen, in het kader van "zwaar jaar afsluiten, nieuw begin, en de parel in mijn leven, ben IK".

    Groetjes Hedwig

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Hello Ingrid, Happy New Year! I've just found your lovely, cheerful blog.
    Thanks for the generous giveaway...the ring is very beautiful.
    The sky here in the UK is also grey, and we have lots of rain :-( winning the ring would cheer me up (and my birthday is tomorrow) x

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Ik doe graag mee voor de papiertjes maak met de ring maar iemand anders blij ik pas hem waarschijnlijk niet:(

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)