zondag 9 december 2012

Top-weekend (and thank you!)




allereerst hartelijk bedankt voor alle Lieve 
aanmoedigingen, en vooral ook heel erg bedankt,
alle leuke, lezers en mede twitteraars die van heinde en verre,
aan kwamen waaien,
jullie bezorgen ons een Top weekend,
misschien een beetje gek woord,
maar ik zou werkelijk niet weten ,
hoe ik het anders zou moeten noemen,
we hebben het winkeltje weer aangevuld,
en starten Langzaam op,
op deze sombere Zondag,
kom langs als je zin hebt,
we hebben nog genoeg Appeltaart...
fijne dag
-XXX-

20 opmerkingen:

  1. Wat leuk om te lezen dat het zo'n succes is. Het is een beetje te ver vanuit het (regenachtige) zuiden.
    Ik kom de deur niet uit, nieuwe Mollie Makes erbij!
    Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh Ingrid, wat ziet het er geweldig uit! 't zit er helaaaas niet in vandaag jullie kant op te komen, maar wens jullie veel succes en plezier voor deze zondag! En hoop zO op een vervolg waar ik wel bij kan zijn!

    Zonnige groet,
    Matty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhhhhh...wat zou ik graag even bij je komen snuffelen...en wat een vreselijk leuk idee om je winkel lekker thuis te houden...fantastisch! Woonde ik dichterbij, dan kwam ik vandaag even bij je neuzen.....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook voor vandaag weer veel succes. Het is dat je veelste ver weg woont, anders was ik zeker even langs komen waaien voor die appeltaart en om eens heerlijk rond te snuffelen in je winkeltje.
    Liefs, Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Veel plezier nog vandaag! (en wat leuk, die kerstballen in glazen potten)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn dat t zo goed gaat! Veel plezier vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, Ingrid, wat fijn dat het zo gezellig druk is. Ik wens je voor vandaag weer net zo'n superdag

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Als ik dichterbij zou wonen zou ik langskomen! Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat goed te horen dat het een succes is... had ook niet anders verwacht eerlijk gezegd. Veel plezier vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Maakte hebberig. Het was maar goed dat ik niet meer tijd had. Ik vond het mijn autorit meer dan waard. Het was erg leuk jullie even te hebben gesproken. Wens jullie nóg een hele mooie dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Word heel hebberig van de foto's met al het moois!! Fijn te horen dat je het echt heel leuk hebt! Veel plezier nog voor vandaag! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk dat het zo's succes is! Ik was graag komen shoppen, maar helaas.. Veel plezier nog vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het ziet er superduper uit!
    Helaas ging ik gister Sinterklaas vieren (ach, ook geen straf ;)...) in Bijna-Zeeland, en daar ben ik nu nog steeds. Het is een beetje te ver rijden.... Jammer!
    Succes vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Veel plezier en succes gewenst lieve Ingrid! Ik hoop echt nog eens bij je te komen buurten, om je in je natuurlijke habitat mee te maken, haha! Fijne zondag, xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. 't ziet er zoooo gezellig uit!!! Geniet van de zondag ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie spulletjes allemaal. Je zou er een museum van kunnen maken. Hoop dat je het leuk hebt gehad!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat leuk dat het zo'n succes is, maar niet meer dan terecht :))
    heb gisteravond met een kop thee genoten van de Flow, daar kwam ik je ook weer in tegen, tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat zou ik daar graag eens tussen willen snuffelen. Het is een beetje ver en dus ga ik lekker lezen in de FLOW, die ik van de Sint heb gekregen. Ik hoop dat het een groot succes was en dat je er moe, maar voldaan op terug kijkt.

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)