vrijdag 28 december 2012

Paper cards & best wishes..


dit jaar kreeg ik opmerkelijk weinig kerstkaarten,
of de papieren kerstkaart is Uit
(ik kreeg wel dingetjes via de mail)
of ik ben niet zo populair (ha)
zelf verzond ik er wel al een hele stapel,
maar ik heb nog wat kerstpostzegels over,
dus ik wil best nog een kaartje aan deze of gene sturen..
(gewoon voor de gezelligheid)


met de beste wensen voor het komende jaar Enzo,
de kerstkaarten zijn op,
maar ik heb nog wel wat andere...
dus als je het leuk vind om er eentje te ontvangen,
laat dan even een berichtje achter,
mochten dat er meer zijn dan 8
(want zoveel zegels heb ik over)
 kies ik willekeurig..

-if you like to receive a 
a card from me,
with the best wishes and all,
please leave a note..thank you..-



ik ben na al die sterren,
maar even bootjes gaan vouwen,
eens kijken of ik weer een nieuwe (vouw)uitdaging kan vinden..
maar eerst ga ik vandaag,
de geredigeerde teksten van mijn boek,
die ik terug kreeg, eens doornemen..
tot mijn opluchting stonden er niet Zoveel,
gele strepen in
ik ben nogal een slordige typster, typer?
(ook dit is weer geen woord geloof ik)
zoals bekend, inmiddels..

heel fijne dag,
vrijdag toch?
(ik raak altijd een beetje in de war,
van die zondagen zomaar midden in de week)
-X-

37 opmerkingen:

  1. Hallo Ingrid,
    Ik ben gek op leuke kaarten, helemaal om ze daarna een gehaakt randje te geven of om ze in de lijsten voor op mijn pronkrek.
    Hele fijne dag!
    Liefs Elisa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wij kregen ook al zo weinig kaarten!
    Pas had ik een paar mooie oude kaarten van je gekregen. Die hangen nu aan de deur met het tape waarmee ze verpakt zaten! ( ik heb zelf namelijk geen tape) Ik ben er heel blij mee!
    Misschien kan je nu kraanvogels gaan vouwen?

    Fijne vrijdag!
    Groetjes Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ingrid,

    Zelf heb ik ook weinig kerstkaarten ontvangen dit jaar,dus ik denk dat de papieren kerstkaart uit raakt.Zou het daarom erg leuk vinden een kaartje van jou te ontvangen!
    Groetjes Jose'

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben dol op leuke kaarten. Ik doe ook aan postcrossing sinds kort en heb een penvriendin. Ik zou heel graag een kaartje ontvangen en zou het leuk vinden als je als ik wordt uitgekozen zou ik het leuk vinden als je jouw adres er ook bij zet, want dan vind ik het leuk om een leuke kaart naar je terug te sturen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wil ook graag een kaart en stuur er ook eentje terug. Ik heb nog leuke papieren boompjes van mijn blogvriendin Ann uit Engeland.
    Geef mij ook maar een gewone week niet met van die zondagen ertussen. En dan hebben we hier nog maar 1 Kerstdag, met 2 zou ik helemaal in de war zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het jammer, geen echte kaarten meer, die e cards in je mailbox, blehh... Ik maak altijd zelf kaarten, verstuur ze heel ouderwets in een enveloppe met een postzegel erop, loop naar de brievenbus, (lekkere wandeling)sta ze daar weer te sorteren, want nee, die codes weet ik nog steeds niet uit het hoofd, wandel weer lekker terug en neem een bakkie thuis met een voldaan gevoel:) en tja..(zonder appelpunt). Je snapt, mij mag je sturen en ik stuur er nog eentje terug ook. Fijne jaarwisseling en groeten Francien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zelf sta ik bekend bij mijn vriendinnen dat ik altijd leuke kaartjes stuur maar terug krijg ik er niet veel.En kerst kaarten stuur ik maar een handje vol.
    Dus ik krijg graag post van jou..
    Ingrid een goede roets in het nieuwe jaar
    Groetjes Evelien.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, ik wil ook graag een kaartje - kreeg er dit jaar ook verrassend weinig - en ik stuur ook een kaartje terug.
    Liefs en fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Komt goed uit, ik heb nog een zelfgemaakte kerstkaart over. Deal? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een schattig plastic blauw mandje :-)
    echte kerstkaarten, er is nogal het een en ander mis bij TNT zag ik laatst bij (ik dacht radar) dus het kan best zijn dat er een stapel post zomaar bij iemand in de garage ligt...

    wens je een hele fijne dag !
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een kaart ontvangen is altijd een feestje dus.. ik wil wel :-). En als je je adres bij sluit dan stuur ik je een kaartje terug in mijn zelf gemaakte envelop. Ik vind echte post nog steeds leuker dan digitale kaarten. En de post is erg traag op het moment. De kaart naar mijn vriendin heeft er wel een week over gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lijkt me leuk om een kaartje te ontvangen, ook hier weinig per echte post...bij ons komt dat misschien omdat ik zelf geen kaartjes per post heb gestuurd..was te druk met voorbereiden van een Kerstmarkt..en toen was het te laat.
    De mensen die mij echt dierbaar zijn weten hoe het komt en nemen me dat ook niet kwalijk(tenminste daar ga ik vanuit).
    Als ik wordt uitgekozen stuur ik je een kaartje terug; post ontvangen is fijn, ook na de feestdagen!
    Groetjes,
    Letty

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik moet zeggen dat ik ook minder kaarten stuur. Maar mensen die hem krijgen waarderen het des te meer dat ze een kaartje krijgen. Niet zomaar een kaartje, maar een zelfgemaakt (geillustreerd) kaartje. Ik zou er wel een van jou willen ontvangen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Ingrid, misschien zijn er nog kaartjes onderweg? Ik heb de indruk dat de TNT wat vertraging heeft dit jaar. Ik vind het een feestje om post te ontvangen (en te versturen) en zou het leuk vinden om een kaartje van jou op mijn deurmat te vinden. Ik stuur je er graag eentje terug!Succes met het nakijken van je teksten en een hele fijne dag! Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nee jij bent inderdaad een heel impopuliar typje of is het typetje? :p

    Ook hier minder kaarten dan eerdere jaren, maar ik ben zelf niet fan van de standaard kerstpost, dus doe er niet aan mee. Dit jaar kreeg ik zelfs een kaart met gestickerde adressen EN gestickerde kerstgroeten. Hoe onpersoonlijk kan het zijn!
    Dus eigenlijk ben ik meer fan van dit soort kaartjes :-)
    Mocht ik nog mee kunnen doen aan je opmaakactie, mijn adres is:
    Broekweg 66, 3131 HE Vlaardingen.

    Liefs,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ja ik vind het ook gek, het lijkt wel een soort trend. Hier was het dit jaar ook een stuk minder. Zelf vind ik het juist erg leuk om kerstkaarten te versturen. Ik heb het helaas dit jaar wel bij kant en klare kaarten moeten houden, maar hopelijk kan ik volgend jaar weer aan de knutsel. Ik zou graag een kaartje van je ontvangen en je een kaartje terug sturen. Succes met het doornemen van je teksten. Dat zijn dan denk ik echt de laatste loodjes voor je boek, spannend hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lieve Ingrid,
    ik gebruik in mijn aanhef 'lieve' omdat ik door het lezen van je blog - sinds een hele tijd - het gevoel heb dat ik je een beetje ken.
    Ik weet zeker dat jij een heleboel - zelfgemaakte - kaarten krijgt wanneer we je adres zouden kennen. Give it a shot!
    Voor mij geldt dat ik alles klaar heb liggen om kaarten te maken; zelfgesneden stempels, masking tapes, craftpapier -en enveloppen enzo. Helaas heeft mijn moeder een ernstige hersenbloeding gekregen en volgen de complicaties elkaar op. Een huishouden runnen met 3 kinderen (en een man en werk) is al een hele kunst op zich en het laat zich raden hoe het nu gaat...
    Ik wil graag leuke post!
    Ik wens jou en alle lezers een heel gezond 2013.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ja, ik was eentje van die mailers ;-P en dank je des te hartelijker voor de papieren kerstwens!
    En wat fijn dat je maar zo weinig correctiewerk hoeft te doen, pfff, dat scheelt weer in het hele proces. Er borrelen bij mij weer flink wat schrijfideeën, gelukkig (over pffff gesproken!).

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh, wij hebben ook nog plaats voor veel kaartjes :) dus stuur maar :D
    Elk jaar denk ik: diegene die geen terugsturen krijgen volgend jaar niets, maar ik ka dat dan toch weer niet laten...
    Ik duim voor toch nog een volle brievenbus! Je mag me ook altijd je adres mailen (email staat op mijn blog)en dan krijg je er alvast een van mij!
    liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik ben ook iemand van de papieren post, het hele jaar door en ik vind het super leuk om post te krijgen! Helaas doen dat steeds minder mensen en ik bedoel niet met kerst. Dus als ik een van de gelukkige ben krijg je zeker weten post terug;-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Lieve Ingrid,
    Ook hier weinig kerstpost! De papieren kaart is uit...
    Dat merkte ik ook al in de zomer. Ik vond het altijd zo leuk om
    kaarten uit devhele wereld te ontvangen van de vakantieadressen
    van familie en vrienden. Ik zit zelf in de vakantie ook altijd kaarten
    te schrijven, een heerlijk werkje...
    Een kaart van jou zou ik een hele eer vinden!
    Liefs,
    Arja
    www.arjasart.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Haha, ja het is vrijdag.. ik ben ook helemaal de kluts kwijt nu. Maar een kaartje ontvangen van jou lijkt me leuk! Dan stuur ik weer een mooie terug als je 't goed vindt!
    En dat boek, oh dat boek van jou, ik vind het nu al zo leuk. En op 19 maart ben ik jarig dus dat ga ik zeker niet vergeten!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hai Ingrid,
    Even tellen en als er acht aanvragers zijn doe ik niet mee. Maar het zijn er veel meer dus voel ik me niet beschroomd om mee te doen. Er gaat toch niets boven een papieren exemplaar op je eigenste deurmat. Dan een kopje koffie zetten, aan de keukentafel gaan zitten en dan pas je nieuwsgierigheid bevredigen. En dan nog een passend plekje bedenken en een kekke bevestiging. En een kaartje sturen vind ik ook altijd een heel leuke bezigheid dus.....
    Groetjes van Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hihi dat wordt tossen, want met 8 postzegels en 22 reacties heb je best een uitdaging!
    Succes ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Het is altijd leuk om kaartjes te ontvangen, ik had dit jaar ook het idee dat de papieren kaart een beetje uitraakt!
    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen
  26. hoi,
    was mij ook opgevallen dat er dit jaar weinig kaartjes waren.ik vind het altijd leuk om zelf kaartjes te maken.dit jaar geborduurd en mooi tape gebruikt..Ben benieuwd naar jouw kaartje, dus ik hou me aanbevolen voor papieren post..fijn weekend!sija

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wij sturen rond de 20 kaarten en krijgen die ook terug! Misschien dat het diepe Zuiden anders is ;-) Ik doe graag mee! Lijkt me leuk een kaartje van Ingrid van Ing-things.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Oh dat wordt loten zie ik al!:) Iedereen wil een kaartje van je, dus toch nog populair (ha!)
    Ik wil er ook wel eentje!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Oh wat zou ik graag de koningin Astrid-kaart van je ontvangen! Ik ben naar haar vernoemd-eehh zeg je dat zo? En je mag er ook best een Beatrix-zegel op plakken haha.
    Dan heb ik wel een leuke kaart om terug te sturen (iets met een hondje en breien)
    groeten van Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi! Ook ik wil graag een gezellig kaartje, mag ik ook meeloten? :)
    Liefs, Marianneke (want ik zag dat er nog eentje was! *zwaait*)

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ook ik had veel minder kaartjes dan andere jaren.
    CRISIS!!! Dus ik vind een kaartje wel leuk!
    Liefs, Caro

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een leuk berichtje! Word altijd blij van he blogberichten :)
    Ik hou van echte post! Zou heel graag een kaartje van jou krijgen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Leuk idee! Wat maakt echte post me altijd blij... en mijn mama ook, dat weet ik wel zeker. Zij wordt steeds erger geïsoleerd door die enge ziekte 'MS' . Ik wil haar aan het bloggen krijgen om haar indoor-wereldje wat te verruimen. Ik verzeker haar steeds dat er zoveel lieve mensen schuilgaan achter die blogs. Misschien dat een echt kaartje uit 'blogland' haar verrast en over de streep trekt. En de woorden 'een goede gezondheid' die mensen steeds in kerstboodschappen enzo wensen, kan zeker geen kwaad voor mijn lieve mams.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hoi

    Ik woon in België dus het is wel een andere zegel maar ik zou graag een echt kaartje krijgen. Een kaart of brief in de bus maakt je echt blij, vind je niet?

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hallo Ingrid,

    Kaartjes zijn altijd een feest,... je kunt misschien ook een kijken op postcrossing.com,
    zooooo leuk!

    Groetjes Hedwig

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Met zoveel mensen die echte post leuk vinden, komt de kaart wel weer terug. Dit jaar ging ik alvast voor vakantiekaartjes, verjaardagskaartjes en een berg kerstkaarten!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Goedemorgen! Ik kreeg al mooie Post van je, dus ik laat de Kans liggen. Je krijgt nog iets terug, daar kun je vast op rekenen. Een soort Nieuwjaarspost. Als je nog hulp nodig hebt bij het redigeren dan Drop je 't maar weer. Fijne dag -x-

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)