vrijdag 14 december 2012

#Day 4


bedankt voor alle prachtige liedjes,
(en natuurlijk sowieso voor alle enthousiaste reacties)
over het algemeen kan ik denk ik wel zeggen
dat we een redelijk Gevoelig stel zijn,
met een voorkeur voor ietwat melancholische muziek,
die een verlangen oproept naar Iets,
zoals deze ,
(wat dat iets ook moge weze)
of deze, die ik Echt niet als ochtendlied kan gaan draaien,
hoewel prachtig
ik zou elke dag huilend mijn berichten zitten te typen...
natuurlijk waren er ook meer up tempo liedjes populair,
vooral om met de kinderen op te dansen
(dat deed ik vroeger ook altijd, heerlijk...
hoewel ik niet zo goed kan dansen als deze heren ,
hierop..weet je nog Daan?
maar voordat ik eindeloos over muziek blijf babbelen,
er zijn nog wat kadootjes weg te geven..

-foto Marike-

zoals deze papieren zakken met sterretjes
waar je kleine kaarsjes in kan zetten,
die Marike van het Zijstraatje graag weg wil geven
(deze kende ik nog niet,
ik heb ze zelf met vogeltjes)
voor een Sfeervol feestelijk effect,
helemaal voor deze tijd van het jaar
(met zo'n enigszins sentimenteel lied op de achtergrond)

-foto Franca-

oh en dit prachtige werkje,
echt heel Bijzonder (vind ik)
het is gemaakt door Franca
het heet Morning fog...
meer van haar werk vind je in haar Etsy winkel
mooi, mooi, mooi..

-foto Suseela-

stiekem vind ik het best wel (een beetje) jammer (ha)
dat ik zelf niet mee mag doen,
want ik word heel erg blij van al die prachtige kadootjes
zoals deze Flat Flowers ontworpen door Suseela
(ik heb er zelf ook eentje op het raam,
niet deze mooie vintage kerstversiering,
maar een gezellig bosje anemonen)
je plakt ze zo (zonder lijm) op je raam,
ze wil er graag 3 weggeven,
kijk zeker ook even in haar Etsy-winkel
voor nog meer moois..

wens ik jullie een hele fijne dag... 


56 opmerkingen:

  1. Wat een leuke dingen weer! Ik vind het kunstwerk Morning Fog het mooist!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Ingrid, wat weer een fijne give-away-week.
    Allemaal prachtige kadootjes.
    Flat flowers is een goede uitvinding,
    leuk om te winnen ook!
    Fijne dag, groeten van Jeanette.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind de kerstballen-raamversiering een leuke variate op de ouderwetse rode ruitjes. Ik maak graag een kans!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zou heel graag mee doen voor het kunstwerk van Franca! Erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Owh! Ik ben gek op oude kerstballen. Ik maak graag een kans om de flat flowers te winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, het kunstwerk van Franca vind ik echt heel mooi! I'm in! Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik doe heel graag mee voor de flat flowers. Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh ja dat waren ook goeie nummers van dit jaar! Je zou het bijna alweer vergeten. Een hele tijd vond ik alleen maar oude muziek leuk maar tegenwoordig worden er ook best wel weer leuke nummers gemaakt gelukkig (waar we op kunnen dansen met de kinderen o.a.). Die bloemen lijken mij heeeel gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohhh, ik weet niet of ik ook mag meedoen ;-) maar dat werk van Franca vind ik zoooo ontzettend mooi... Ik waag gewoon een kansje!
    Liefs, Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie dingen weer vandaag!! Ik aarzel maar ga toch voor de kerstballen, vind het zo origineel. Ik heb in haar winkel gekeken, die vaasje met bloemen !!!!wat een ontzettend leuk kadootje.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, dat kunstwerkje van Franca is echt prachtig! Daar wil ik wel een kansje op maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. koud heel koud id het hier. misschien kan morning fog me verwarmen, ik hoop het

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik doe heel graag mee voor de flat flowers (of flat kerstballen..) Ik heb al 3 grote en 2 kleine flat flower vaasjes die altijd op m'n raam zitten, in deze periode lijkt mij deze wel leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een fijne spulletjes weer vandaag! Ik ben gek op kaarsjes en zou dus graag meedoen voor de 'sterren-zakken'. Zo lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik doe ook graag mee voor de raamdecoratie! Deze oranje heb ik vorig jaar met sinterklaas aan mijn moeder gegeven die kerstavond overleden is, nu natuurlijk bij ons op het raam als mooie herinnering aan mijn lieve moeder! Dus, mocht ik bij de gelukkigen zijn dan zou het leuk zijn een andere variant te krijgen. Want ze zijn zóóóóóóó leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Ingrid,
    Ken je het liedje Banana Pancakes van Jack Johnson? Ook zo'n heerlijk liedje.
    Groetjes van Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke spulletjes! Ik doe graag mee voor de Flat Flowers. Ben altijd zo jaloers op de raamstickers van de overbuurvrouw (zij heeft ze ook!) Loop bijna kwijlend langs hihi (overdrijven is een kunst) :P

    Liefs.

    P.s. Fijne feestdagen alvast! Op mijn blog staat een kerstkaartje voor alle geweldige bloggers die ik volg. Dus die geldt zeker ook voor jou!
    http://boekeltjeblogt.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wow die morning fog bind ik helemaal geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Ingrid
    Ik ben al een tijdje je blog aan het volgen en dacht; laat ik toch maar een keertje reageren. Je schrijft zo kleurrijk dat ik elke keer weer nieuwsgierig ben en bij je terug kom..

    Dat werkje van Franca is wel erg mooi... :)

    Groetjes van Greetje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh, als ik dat toch nog een keer mee mag doen. Die flat flowers passen perfect bij mijn vintage kerstboom. Bovendien heeft mijn vorige flat flower het niet overleefd deze zomer. Tip: plak ze niet op een schuin dakraam met zon!

    Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik vond het ook grappig om te zien dat er toch een hoop overeenkomst in de liedjeskeuze zat. Ook vandaag waag ik graag weer een kansje. Ik vind de papieren zakken met sterren erg gaaf! Eigenlijk super simpel in ontwerp, maar met een heel mooi effect!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik was al vroeg de deur uit vanmorgen, dus nu een beetje laat...... Maar genoten van de de mooie foto's, muziek, en je blog..... Ik doe graag mee voor de kerstballen. En voor de lichtdragers. En voor het schilderijtje. Wat een mooie/leuke verrassingen allemaal. Met een hartegroet van Tantejo.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. och ik voel me toch wel een beetje bezwaard om zelf mee te doen, terwijl ik ook wat weggeef bij jou deze week, maar ik kan het niet helemaal laten, want die plakballen, die vind ik helemaal tegek! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wauw...heb je alle liedjes geluisterd?????
    En weer een wens doorgeven...heerlijk, even mijmeren....tja......ik ga voor de kersterige ballensticker, voor in mijn ieniemienie etalage...
    Fijn weekend en liefs Theetje

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hé Ingrid,

    Doe niet mee met de Give Away hoor want mijn schuld is nog te groot ;-)
    Wilde je even een fijn weekend wensen, ik kruip vanavond op de bank met de nieuwe 101 woonideëen...net in de bus gekregen :-)
    In een flits doorgebladerd, ziet er goed uit!!

    xxliefs

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Zojuist ook de 101 in de bus ontvangen. Wat gaaf toch?! En vol verwachting kijk ik uit naar je boek!! Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. dag Ingrid, ook bij mij net de 101 in de bus. Het kan niet op, eerst in het blad Flow, als gast op het blog van Flow, nu weer in de 101 Woonideeën. Ik hoop dat je een beetje geniet van al deze waardering voor al je mooie werk! Je hebt het verdiend! Fijne vrijdag verder, groet Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een leuke dingen mag je weggeven, super. Ik wil best een kansje wagen op iets moois!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Heerlijk zo'n week!
    De flat flowers, ben je iedere dag vrolijk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een gulle week heb jij! Ik zou graag meeloten voor de flat flowers. Die vind ik geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. oooooooooooooooooooooooooooooh so vintage

    that window thing would look so cool in my home
    have a nice weekend , make sure you stay warm

    BeantwoordenVerwijderen
  33. De flat flowers vind ik geweldig en hier zou ik dan ook graag voor mee willen doen.

    Liefs,
    Thea.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Oh wat een mooie liedjes.Triggerfinger met I follow stond er ook vast tussen. Dat is mijn liedje van het jaar. Helemaal toen ze in het voorprogramma van The Red hot Chilli Peppers stonden.
    Mag ik ook een kansje wagen op de flatflowers. Ze zijn super.
    Zo en nu ga ik snel eten en mijn huisje in kerstsferen brengen, daar ben ik nog helemaal niet aan toe gekomen.
    fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ik doe graag mee voor de "morning fog"', omdat ik die ook vaak 's ochtends in mijn hoofd heb, als ik net wakker ben +++ Mooie titel voor een liedje trouwens :)

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hoi Ingrid,
    Wat een leuk artikel in de 101! Super, ik kon meteen aan mijn moeder laten zien naar wiens weekendwinkeltje ik vorige week was geweest :) Ik doe graag mee met de give-away van vandaag. Voor alledrie doe ik graag mee, ik vind ze allemaal zo leuk, dus al ik iets win maakt het me niets uit welk cadeautje het is.
    Fijn weekend alvast! Liefs Karlijn

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hooray voor (mooie) nummers :D Misschien vind je "the pierces" ook wel aardig (beetje indie rock) vooral three wishes en lies zijn erg mooi. (kill kill, sticks and stones en shot my lover in the head zijn ook gaaf!)

    Ik doe graag mee voor de prachtige lichtzakjes... in de winter kan je niet genoeg lichtjes hebben :D

    warme groeten, Kim (lizzies@live.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Ben helemaal weg van de flat flowers! Ze kleuren helemaal bij mij kerstboom, en mijn ramen zijn nog zo kaal...

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Ik doe héél graag mee, voor de raamsticker -zonder lijm-. Voor in mijn eigen (toekomstige- appartementje!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Naast de bank de nieuwe Flow, en de nieuwe 101.....
    Nog even wachten, zondag ga ik ze heerlijk lezen (hoeveel nachtjes nog?)

    Ik wil heel graag een kansje maken op de morning fog!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Sterretjes super daar wil wel voor gaan. Gezellige zakjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat een mooi begin plaatje, van het prinsesje met de enorme tulle blauwe rok ;) ik zie haar al zwieren met haar prins!

    Doe graag weer mee voor het werkje van franca! Wat leuk en bijzonder!

    Zonnige groet,
    Matty

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Ik ben helemaal weg van de flatflowers. Ik heb er zelf al twee gehad, maar deze vind ik ook heel leuk! Daar plaats is graag dit berichtje voor.

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wauw weer! Zo leuk die give aways....nu nog eens een keertje winnen;-) Ik vind Morning Fog zo bijzonder. Dat past helemaal in mijn pronkkasjte;-)

    Groetjes, Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  45. I love the Flat Flowers decoration ... so beautiful ... thanks for the chance ... Bee xx

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Oh, die Flat Flowers! Mooi!
    Ik doe heel graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Wat een leuk initiatief! Ik zou heel graag de flatflowers willen winnen. Misschien is de kans om ze te winnen net die schop onder mijn kont om eindelijk de ramen te gaan wassen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Ooooh wat mooi weer allemaal! Ik ding graag een keertje mee! De flat flower, vintage kerstversieringen, is geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Prachtige dingen, ik doe graag mee voor Morning Fog, echt heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  50. ik doe graag mee voor de flat flower, hartelijke groet, Marcha

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Ben net volger geworden en meteen verliefd op de sticker!!! Ik doe mee!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Mobiel tig keer geprobeerd te reageren, maar dat lukte steeds niet. Zaterdag echt genoten van de swingende dansers bij Paul Simon- jeugdsentiment!! Leuk om weer eens te zien! En je zou me ook heel blij kunnen maken met het kunstwerkje van Franca. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Oh wat is dat kunstwerkje mooi! Morning fog it is, ik waag een gokje.

    Lilian S

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Haha, ik ben lekker laat. Maar als het nog kan ga ik voor de lichtjes :)
    Fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)