dinsdag 11 december 2012

It's cold outside, let's do something nice...(little present week) #1



nu we dan zo Ineens midden in December zitten,
het buiten koud is 
(oh oh, ik heb echt een palmboom nodig...)
lijkt het mij een goed idee om 
jullie in het zonnetje te zetten,
allereerst natuurlijk als dank voor alle
reacties op mijn blog, 
de lieve woorden, de antwoorden op vragen,
de aanmoedigingen en de grappige verhalen,
ik waardeer het bijzonder,
bloggen is een soort van eenzame bezigheid,
waarbij je je post de virtuele ruimte instuurt,
en ik heb vaak geen idee waar ze aankomen,
maar door alle respons,
word het écht'...

-foto Arnika-

dus ik ga kadootjes uitdelen,
of eigenlijk ik niet,
maar heel veel lieve vrouwen,
vonden het leuk om mee te doen,
en zij delen kadootjes uit..
om te beginnen Arnika,
((met welk plaatje zou ik anders willen beginnen,
dan met Bambi, ach Bambi..)
een lief kettinkje met een vogeltje,
wat sinds kort te koop is in haar
Dawanda winkeltje

-foto Marijn-

het tweede kadootje van vandaag is van Marijn 
of beter gezegd kadootjes,
ze geeft 5 notitieboekjes weg van coeurblonde,
dus heb je zin om
alles wat Fabulous is (of wat minder)
op te noteren (nee Fem, ik weet dat je dat zo niet
kan zeggen, maar ik vind het gewoon leuk)
laat dan een reactie achter..

foto Annis-

het laatste kadootje van vandaag is van Annis,
gezellige gehaakte polswarmers,
en daar is het wel de tijd voor..
(nu een palmboom even niet voor handen is)
je mag een kleur uitkiezen, van de foto,
maar ook zelf een kleur kiezen,
meer van haar werk kan je hier vinden..


dus bij deze is de
het-is-koud-buiten-laten-we-iets-gezelligs-doen,
kadootjes week geopend,
je kan de hele week op alle kadootjes reageren,
en na die week maak ik de winnaars bekend,
doe mee, als je wil, ik organiseerde het voor jullie,
maar het is Vooral leuk voor 
een ieder die zo lief is, iets te geven..
er is geen enkele voorwaarde aan verbonden..

-if you like to join 
it's cold outside, let's do something nice,
give away week,
(I organized it, to thank all the readers of my blog,
because I really appreciate all your comments...)
please, tell me what present you like..
thank you..

fijne Dinsdag
-x-

90 opmerkingen:

  1. Dag Ingrid,

    Nee, ik hoef geen cadeautjes. Zag je (als zovelen) in de Flow. Mooie reportage,ontdekte dat we bijna even oud zijn. Wens je veel plezier en succes met alles wat je onderneemt. Ik lees er graag over op een zonnige en op een duilerige werkdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ingrid, wat een leuk initiatief! En dat daar zoveel mensen (waarom zouden het allemaal vrouwen zijn?) aan mee willen doen. Als ik een (web) winkeltje had, zou ik me zeker aansluiten.
    Ik maak graag kans op het opschrijfboekje van Marijn, het kan nooit kwaad om je gedachten op papier te zetten.
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zou wel graag fabuleuze dingen willen opnoteren. Met een heel nieuw jaar in het vooruitzicht, stik ik van de goede voornemens en ideeën, misschien wel slim om dat ergens te ordenen ;).
    Koud, maar met een lekker zonnetje, toch altijd ruim 98000 euro waard, mocht je naar buiten gaan om er van te gaan genieten. Zie mijn opbeurende? blogpost van vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. It's very cold outside and slippery (twee keer onderuit gegleden al in twee dagen)! Wat een leuke bezigheid, cadeautjes weg mogen geven. Bedankt Ingrid en alle gulle maaksters/geefsters. Mijn handen zijn altijd koud dus ik zou de polswarmers graag willen hebben, de okergele(?) vind ik super.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oehhh, wat is die Bambi leuk! En de ketting! Ik heb al in de Dawanda shop van Arnika gekeken; wat een lieve kettingen!! Ik zit al voor de tweede keer in vier weken thuis met griep, en verlekker me aan alle leuke spulletjes in de shop. Wat zouden we moeten zonder blogs en webshops ;-)!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oh .....Ik doe mee ...zou graag de polswarmers willen in het okergeel : )Ik heb namelijk een okergele muts gekocht dit weekend op een winterfair : )Fijne dag ,karina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou Ja.... weer een give away time!! Wat super! En wat lief dat we gewoon ( weer) een kansje mogen wagen!
    Tja en dat sla ik dan toch maar niet af.....
    Ik vindt die ketting wel bij zonder mooi, zo bij de lieve bambi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Ingrid, wat ontzettend leuk dat je weer een give-away week organiseert! Ik doe graag mee voor de polswarmers van Annis. Lijkt me heerlijk, ik krijg altijd koude handen als ik op de laptop werk. Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat leuk weer al die kadootjes. Ik ga voor het vogeltje, zo vrolijk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Als het mag wil ik wel graag meedoen voor het lieve vogel-kettinkje...schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jij weet het altijd wel gezellig te maken!
    En ik hou gewoon vol, het moet toch eens mijn geluksdag zijn toch?;)

    Zo'n notitieboekje lijkt mij voor het komende jaar handig!

    Het is hier niet koud hoor dus bij deze stuur ik je wat warmte/zonne-straaltjes jou kant op. Laat je lekker verwarmen!

    Liefs,
    Thea.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hi Ingrid,

    Wat super lief! Ik vind alles even leuk dus is het moeilijk kiezen;-) Maar het vogeltje aan de ketting is super leuk!

    Groetjes, Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  13. O Ingrid, wat leuk allemaal!
    Ik zou heel graag meeloten voor de ketting van Arnika. En nu maar duimen (krijg ik meteen warme vingers!).

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hi Ingrid,
    Wil het graag nog eens proberen, ben nu even te druk met het haken van die vrolijke rondjes voor mijn kerstkaart. Dus heb ik even geen tijd voor die te leuke polswarmers! Vind de okergele erg mooi (zoals meer dames lees ik).
    Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Fijn dat je dit organiseert! Ik doe graag mee voor de hanger, die vind ik prachtig x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik ben gek op kleine boekjes...dus ik doe graag mee voor het fabulous boekje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Proficiat met je flow-verschijning, voor mijn part mochten er meer pagina's aan jou besteed worden. Hopelijk mag je er nog eens in tegen dat je boek op de markt is. Ik vind het boekje van Marijn heel leuk (komt door mijn passie voor notitie en schetsboekjes)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ohhh! Ik ben verliefd op de fabulous boekjes van Marijn! Hoewel de rest ook erg mooi is hoor...echt leuk dat je dit doet! Toevallig heb ik gisteren en vandaag ook een give-away gedaan, heerlijk om te doen! Ik ontdekte je ook (zoals zovelen) via Flow en kijk sindsdien iedere dag even op je blog. Ik krijg zelf meteen zin om ook weer meer met mijn blog te gaan doen, heerlijk dat je mensen zo inspireert. Keep up the good work!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat leuk!! Ik loot graag mee voor het notitieboekje. Super handig om ideetjes in op te schrijven, maar ook alleen al mooi om zo weg t leggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. ik zag je eerste foto en dacht dat je in balans wilde komen na al je winkelavonturen , ha ha. Het is fijn dat het je zoveel plezier heeft gedaan. En dan nu weer al die leuke cadeautjes die je weggeeft. X

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hé Ingrid, Wat een leuk idee om dingen van andere te geven. Ik sla even over om mee te doen maar weet zeker dat er blije gezichten zullen zijn.

    Als je het leuk vindt mag je ook een oranje zeefdruk-hertje van mij vergeven, gewoon ondat het kan ;-). Laat maar even weten per mail dan stuur ik je foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. O, wat een lief gebaar, ik doe graag mee!! Ik vind de vogelketting helemaal super dus waag daar graag een kansje op,groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtige dingen worden er toch gemaakt door anderen! Wat is er leuker om mensen andere blij te kunnen maken met dit moois!

    Ik doe graag mee en ga dan voor de ketting! ZO snoepig!

    gr lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een mooi en lief idee. Ik doe graag mee, maar laat het verder aan het lot over.

    Liefs MamaNatuurlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat leuk weer dat je dit organiseert en dat er altijd weer mensen zijn die iets willen doneren. Ik hou van op noteren ,dus ding ik graag mee voor het boekje.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat leuk! Ik zou heel graag de ketting willen gewinnen. Maar alles is prachtig hier.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. mmmmmm, wat super.....geen enkele voorwaarde aan verbonden.....heerlijk, iedereen in, niemand uit!!
    En als je dan ook nog een wens mag geven;;;;;;;dan de donkergrijze polswarmers...lekker voor in de auto!!!!
    Veel liefjes....
    Theetje

    BeantwoordenVerwijderen
  28. een boekje voor alle fabuleuze december-dingen kan me echt wel bekoren!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat bijzonder dat je weer zo'n give away week mag (en wil!) organiseren! Ik doe dan ook graag mee. Het liefst voor het mooie hangertje van Arnika. Die is zo lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. oh hoe lief! ik doe ook graag mee voor het hangertje!
    zou de 101 al uit zijn?

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een leuke actie!
    Ik zou heel blij worden van de handschoenen, lekker warm :-)

    Liefs,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  32. I would love the little necklace or the notebook for sketching. Please enter me in your drawing. Happy Christmas to you!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. it's cold outside baby
    and my hands are cold ..so gift number 3 would make Mrs Kay happy

    BeantwoordenVerwijderen
  34. O! Ik vind het kettinkje van Arnika geweldig. Had ze al voorbij zien komen op haar blog. Ik doe dan ook graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. :D natuurlijk ook (hart)verwarmend tijdens deze winterse dagen: cadeautjes weggeven! Vind ze allemaal erg mooi. Ik zou graag mee willen doen, voor de lieve vogelketting.

    (Ingrid: leuk dat je weekendshop zo goed verliep! complimenten voor je creativiteit, inspiraties en enthousiasme!)

    Warme groetjes, Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hoi Ingrid,

    Ik zou heeeeel graag de grijze polswarmers willen....I love haken en de kunstwerken van een ander bewonderen is zo inspirerend! Warme groetjes, Sanne R.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Net als heel veel anderen volg ik je blog met ontzettend veel plezier :) Dus JIJ bedankt!

    Ik maak graag kans op die leuke notitieboekjes :))

    liefs, Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hoi Ingrid, afgelopen weekend maakte ik de chocoladetaart van jouw vriendin Fem. Wat een heerlijke taart, zo lekker dat ik er een kerstdessert van heb gemaakt, met alle eer aan Fem natuurlijk.
    Een blogberichtje heb ik net gepost op mijn blog Elke dag zaterdag, met linkjes naar jouw blog voor het recept. Is dat ok?
    Enne...wat leuk weer een cadeautjesweek hier! Is Sinterklaas toch nog een klein beetje in Nederland :)

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Ik doe heel erg graag mee voor de gele polswarmers :)
    Jij ook bedankt voor je leuke -elke dag- berichtje! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  40. lieve ingrid,


    dat je dit allemaal doet is vast niet alleen maar een eenzame bezigheid. Ik volg al sinds ongeveer een maand jou blog,maar ik snap alles wat je schrijft en het lijkt als of je een soort vriendin bent die ik al jaren ken en ik nog jaren zal kennen(hoop ik..) ik doe graag mee, het maakt me niet echt uit wat ik wel of niet krijg maar het is allemaal zo leuk, en wat lief dat ze dat gewoon weggeven!maar als ik dan toch moest kiezen,ga ik voor het "lieve kettinkje met het vogeltje eraan". zo cute! ik kon jammer genoeg niet naar het winkeltje van een weekend. ik was op vakantie hoewel ik veel liever daar was en een andere keer op vakantie was gegaan. hopelijk organiseer je het nog een keer.

    ik heb jammer genoeg zelf geen blog,maar ik kan ook niet op tegen zo'n leuke blog!

    xxx
    roosje kutseldoosje

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat leuk, wat leuk! Vooral dat notitieboekje van Marijn!
    Bedankt voor je gezellige blog met heeeel veel inspiratie!
    Groetjes,
    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat leuk allemaal! Na je winkeltje ook nog een weggeefactie, lief! Ik vind het hangertje heel erg leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. anna d (an.email.me(at)gmail.com)11 december 2012 om 18:41

    o die ketting en dat schrijfboekje, wat bijzonder!
    ben blij dat je thuiswinkeltje zo gezellig was, het was helaas iets te ver (België) om er ook bij te zijn... maar je blogposts en foto's zijn (bijna) even leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  44. je berichtjes komen goed aan hoor, ik lees ze elke keer weer met veel plezier.
    En als ik mag kiezen ga ik voor het prentje met bambi!
    kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Ik wou dat het ging lukken bij me dat haken, al dat moois wat ik dan zou maken,ik geef niet op maar blijf oefenen, maar voor nu ga ik dus voor die kanjers van een polswarmers.

    Bedankt voor je leuke blog, XXXXIlse.

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Ingrid! Wat weer leuk dat je dit doet :) Ben d'r dol op en al die etsy/webshop's zijn zo leuk! Ik doe graag mee en ga voor t notitieboekje!

    Zonnige en warme groet tijdens dit koude winterweer!
    Matty

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Wat weer een heerlijke samenwerking en fijn gebaar! Ben benieuwd! zou deze allemaal erg tof vinden om te krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Oh wat leuk weer Ingrid...ik doe graag mee voor het kettinkje... zo lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Ik kom ook elke dag even langs op je blog. Gezellig hoor, die berichtjes van je.
    Ik doe ook graag mee met de give-away. Ik zou graag de polswarmers willen winnen. Lekker voor als ik zit kou-te-kleumen achter de computer!
    Groetjes van Corien.

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Iedere dag sowieso 1 zekerheid: een fijn berichtje op ingthings blog! Heerlijk is dat, als ik 's avonds aan de keukentafel ga zitten knutselen, kijk ik eerst even wat jij gepost hebt.
    Ik vind de ketting echt fantastisch, prachtig!
    Groetjes, Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Oelalaaa, dat boekje is leuk en en en die polswarmers, huuu, ik kan niet kiezen..

    Ik lees elke dag je verhalen vol tierelantijntjes (of is dat met een korte ei?) en word er zo vrolijk van. Wat leuk dat het weekend-winkeltje zo leuk was!

    Liefs, Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Fijn dat de little shop zo gezellig was. Heb inmiddels verschillende verhalen hierover gelezen door dames die er geweest zijn. En dit idee is ook erg leuk! Ik doe graag mee voor een notitieboekje. Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Wat een feest bij jou!! Fijn zeg!
    Kwam dit weekend eindelijk toe aan een stukje lezen in de flow. Heb genoten van jouw verhaal!
    Ik doe graag mee met dit feestje. De hanger van Arnika vind ik werkelijk prachtig!
    Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Fijn, jouw blog. En die ketting zou ik heel graag willen krijgen. Omdat mijn meisjesachternaam Vogel is en ik daarom mijn hele leven al een zwak heb voor vogeltjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Oh het is zeker koud buiten, Zo'n palmboompje klinkt goed. Maar ach het heeft ook wel weer zijn charme het weer. smaakt de warme chocomelk met appeltaart nog lekkerder.
    Heb je toevallig vandaag de wereld draait door gekeken. Ben Howard met Keep your head up is door 3 fm luisteraars gekozen tot song van het jaar :)
    En wat geef je weer een moois weg. Ik doe graag mee voor de vogelketting.

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Het zijn alledrie zo'n leuke geschenkjes, maar ik zou graag meedoen voor het notitieboekje.
    En nu maar hopen dat ik mijn naam hier binnenkort zie verschijnen!
    Fijne avond, Liz.

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Wat een leuk initiatief toch weer van jou/ jullie! Ik ga voor het kettinkje. Ik ben meteen in het winkeltje van Arnika gaan kijken en werd helemaal enthousiast.

    BeantwoordenVerwijderen
  58. oh, een zalig blog met zalige kadootjes. Zou dat lieve vogeltje ook naar Belgie willen vliegen?
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  59. wat een leuk initiatief! En dat daar zoveel mensen aan mee willen doen. Als ik een (web) winkeltje had, zou ik me zeker aansluiten.

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Elke dag kijk ik als eerste even op jouw blog. Ik word zo warm van alle prachtige foto's!
    En heel blij van alle DIY haaksels, ik probeer ze regelmatig uit.
    En nu dan een give-away voor polswarmers. Mijn oog viel vooral op de gele!

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Wat ontzettend leuk zeg! Ik ben wel helemaal fan van de poslwarmers...ik merk de laatste tijd dat ik het veel en vaak erg koud heb...daarnaast heb ik meer last van mijn pols nu ik veel achter de pc moet werken...ideaal kerstkadootje voor mij dus...duimen maar!!

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Graag doe ik mee voor zo'n boekje ! Om nieuwe ideetjes en avonturen voor 2013 in te schrijven!
    Hele fijne dag, Mireille

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Dag Ingrid, dat beloofd weer een feestelijke week te worden hier op jouw blog! Ik kan me voorstellen dat je wat stilvalt van alle aandacht nu je een beroemdheid bent;) Ha,ik vind het niet vreemd (van die beroemdheid) je maakt zulke leuke blogjes en dat iedere dag, met leuke zelfgemaakte dingen waar de vrolijkheid maar ook gezelligheid vanaf springt. Maar ook je openheid over bijvoorbeeld je boek en ook het alledaagse van de dag..het is gewoon allemaal leuk om te lezen! Bedankt daarvoor.
    Ik zou wel graag mee willen dingen voor het kettinkje van Arnika.
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Wat een leuke dingetjes weer! En nu moet ik een keuze maken? Moeilijk hoor! Ik denk dat ik ga voor het mooie boekje. Daar kan ik dan mooi mijn zelf geschreven dichten in bundelen. En zo ontstaat voor mij een prachtige eigen gedichtenbundel. En tja, die polswarmers die zien er ook heerlijk warm uit.
    Fijne week!
    X Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  65. ola pola wat een leuke dingen weer allemaal. Hmm het is moeilijk kiezen maar heb het dan toch maar gedaan, die polswarmers daar heb ik er al een mooi paar van gekregen van een andere blogster dusseuh ik denk dat ik voor het kettingkje ga gaan.
    groetjes
    Miss Mustache

    BeantwoordenVerwijderen
  66. op mijn ipad kan ik hier niet meer reageren..
    maar heb speciaal de pc aangezet om mij toch kandidaat te stellen voor de vogel ketting..

    ben namelijk een enorme vogeltjes addict !!

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Oeps nr. 67. Toch waag ik nog een KANS!
    Ik ben een grote 'boekjesfan'. En deze is weer schitterend. Ja, en de polswarmers.... elke kleur is goed. Liefs van Tantejo.

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Oh die polswarmers in het grijs of oker! wauw*

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Als je vaker mag reageren doe ik dat natuurlijk want die ketting is echt ontzettend leuk!! Net als je blog :)
    Groetjes Ivon

    BeantwoordenVerwijderen
  70. O wat leuk weer, al die geweldig mooie cadeautjes!! Ik doen heel graag mee voor de ketting.

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Hoi,

    Wat leuk. Ik heb ook al nagedacht over een give away op mijn blog alleen heb ik nog niet zoveel volgsters haha.
    Ik vind bloggen nu al leuk, hoop er net zoveel voldoening uit te halen als jij doet.
    Ik doe graag mee voor het boekje, mijn round robin boekje is onderweg en dat is zo leuk om te doen dat ik graag een nieuw boekje win.

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Hoi ik doe ook graag mee alle give away dingen zijn leuk.
    Groetjes josien

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Doe graag mee. Ook hier landen je stukjes altijd met veel plezier. Ik hou van je foto's en de chaos (soms) in je stukjes. gr Patries

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Wat een leuke spulletjes! Ja, ik wil wel mee doen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  75. het kettinkje van arnika.... zo zoet!

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Ik doe heel graag mee en mocht ik in de prijzen vallen zou ik kiezen voor de polswarmers.

    Lilian S

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Hoi Ingrid,
    Ik ken je blog nog niet zo lang, maar oh-oh-oh wat is ie leuk! En wat een leuke cadeautjes.. ik kan bijna niet kiezen. Ik denk dat ik voor de ketting zou gaan (als ik win natuurlijk, en dat is nog maar de vraag 76 reacties voor mij..).

    Op mijn eigen blog heb ik een adventkalender gemaakt, waarbij ik ook cadeautjes weggeef. Iedere dag een nieuw, uitprintbaar cadeautje.

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Hoi Ingrid! Ik lees tegenwoordig dagelijks je blog. Zo leuk om de dag mee te beginnen, ik word er altijd zo vrolijk van! Ik maak graag kans op de ketting, prachtig :) Groetjes Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Love the wrist warmers ... so pretty ... thanks for the chance ... Bee xx

    BeantwoordenVerwijderen
  80. De ketting is heel mooi! Die wil ik dus wel winnen! :)

    Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Wow, ik ben verliefd op de ipad-hoes.
    Cd:intouchable, behorend bij de film, is super!

    BeantwoordenVerwijderen
  82. En hier ook al zulke leuke cadeaus! Ik heb een enorm zwak voor notitieboekjes, dus ja: ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Ik vind de zoek kaarten super leuk, die zou ik graag winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Oh mag ik meedoen voor de polswarmers? Nadat mijn verwarming stuk was en ook gelukkig weer gemaakt heb ik het nog steeds zo koud.....

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Super die schrijft die blijft. Het notitieboekje komt goed van pas bij mijn vergeetachtigheid.

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Wat een fijne cadeautjes allemaal! Ik doe graag mee voor die leuke polswarmers!

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Ik zet hier mijn naam ook nog even bij. :-) Ik vind het kettinkje van Arnika zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Las net dat je overal nog aan mee mag doen, ik doe mee voor het notitieboekje. Zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Ow zo'n notitieboekje :) daar zou ik erg blij van worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  90. hmm, ik doe mee voor de polswarmers. Grijs of bordeau graag :)

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)