maandag 17 december 2012

Passwords and winners...


wow, dat waren wel heel veel reacties,
op de kadootjes van afgelopen week,
echt heel erg leuk,
wat een lieve enthousiaste reacties,
ik vind het vooral heel erg fijn
voor alle Gevers...


zelf deed ik niet zoveel,
behalve veel lijstjes bijhouden,
en zorgen dat de juiste foto's bij de juiste linkjes stonden,
en een beetje babbelen natuurlijk,
hoewel Dat soms makkelijker klinkt,
dan gedaan..getuige mijn kleine 
blanco-moment van de week...
gelukkig het ik de Babbel-Aan-Knop- weer gevonden (ha)


nu scheelde het maar een haartje,
of er was vandaag helemaal geen blogbericht geweest,
gisteren moest ik opnieuw inloggen bij Google,
en ineens was ik mijn wachtwoord vergeten,
helemaal totaal,
nu kan je wel een nieuwe aanvragen,
maar dan moet je je oude intypen..
och och...paniek..
(ik kan Ongelofelijk paniekerig raken van
computers en als het Niet werkt..(ken je dat?)
uiteindelijk bood P-de-rust-zelve- uitkomst
(oh oh)


daarna was ik zo uit mijn doen,
dat ik enkel foto's nam van dit vaasje..(met roos)
en deze ook nog:


enfin,
waar het natuurlijk eigenlijk om gaat,
zijn de namen van de mensen,
die een kadootje krijgen,
ik wou Werkelijk dat ik voor iedereen iets had,
maar ik zou een jaar lang kadootjes weg moeten geven..
dus
als de volgende mensen hun adres willen mailen,
zorg ik dat het terecht komt bij de gevers:
Astrid, Lola Writes, Lies, Liz, Tante Jo,
Jans, Anne Copier,
Theetje, Mars, Janina, Mireille,Bibi, Els04,
Readkapke, Gerda, Kleurloos ontwerp, Karlijn, Kay,
Matty, Engelien, Kim (liezies), Maaike, 
NineTree en Adelheid

(nu komt het wel eens voor, dat ik een mailtje krijg,
van 2 mensen met dezelfde naam,
ik zal dan kijken welke de juiste is...
en omdat ik de kadootjes zelf niet verstuur,
ben ik niet verantwoordelijk voor het al dan niet aankomen
van het pakje, ik zal wel Alle moeite doen 
om alles Goed te regelen...

nou.....
dag Engeltjes,
fijne Maandag
-X-

37 opmerkingen:

  1. HAHAHA, GOEIEMORGEN Ingtings, YES! mijn naam staat erbij. En...... nu is het nog steeds een verrassing.
    Die wachtwoordpaniek, ja die ken ik ook. Ik had het een keer met mijn telefoon (in oostenrijk. Ik lag er wakker van en ineens wist ik het weer. Gelijk uitproberen (midden in de nacht) het was goed en, je begrijpt, toen kon ik eindelijk slapen. Ik stuur een mailtje met mijn adres en wens je een vrolijke maandag met alle reacties. Hartegroet, Tantejo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ingrid, wat een geluksvogel ben ik! Mijn naam staat tussen de winnaars! Super! Ik ga je mailen! Fijn dat je je babbel-aan-knop weer hebt gevonden :) Ik vind het heerlijk om iedere ochtend naar je gebabbel te 'luisteren'. Fijne dag vandaag! Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd voor alle winnaars!
    En ja, ik herken die paniek als de computer niet wil wat ik wil;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gefeliciteerd voor alle winnaars en ja die wachtwoorden!!! vreselijk. En niet te vergeten die bankpascodes. Ik kan voor een geldautomaat staan en het echt niet meer weten!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Ingrid, helemaal onderaan, maar mijn naam staat erbij! Leuk hoor! En inderdaad, het is nog steeds een verrassing wat het is geworden. Ik ga je mailen, en elke dag blijf ik je babbeltjes lezen. En natuurlijk van je foto's genieten. Fijne dag verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gelukkig kon je uiteindelijk weer inloggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een boel gelukkigen :)

    Ik word soms gek van alle wachtwoorden... ik schrijf ze op in een boekje, kan ze echt niet allemaal onthouden.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ten eerste gefeliciteerd aan alle winaars. Het is altijd leuk om een gezellig kadootje met de post te krijgen. En wat betreft de computer. Hij is mijn vriend als ie het doet, maar als er iets mee is vind ik het maar een stom ding. Mijn man heeft me daarom een ipad gegeven, hoeft ie niet steeds de comput te fiksen... En wat betreft die wachtwoorden, ik noteer ze altijd ergens, anders vergeet ik ze ook gelijk weer. Voor nu nog een fijne dag.
    Liefs, Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. alle bofkonten van harte gefeliciteerd met jullie prijs. tja wachtwoorden,je zal er gek van worden. Zelfs voor mijn werk moet ik al 6 x2 inlogcodes onthouden en dan nog alle andere prive wachtwoorden. Om gek van te worden.

    Gelukkig dat je je babbel aan knop weer hebt gevonden, is wel zo gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Allereerst alle winnaars super gefeliciteerd!! De computer en wachtwoord paniek herken ik heel goed. Vaak is het ook nog op het moment dat ik graag op wil schieten of echt iets belangrijks moet doen. En fijn dat je de babbel-aan-knop weer gevonden hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja, pff paswoorden.. :D Dat moet bij mij ook op gevoel de eerste keer goed gaan, als ik er over na ga denken lukt het niet meer!

    Fijn dat de winterse wandeling goed werk deed... en je de 'babbel-aan' knop weer gevonden hebt. Want hoewel kijken naar mooie, handgemaakte spulletjes (en deze kunnen winnen!) nooit verveelt, ing-things zonder Ingrid is 'm niet ;)

    En wat een leuke maandagochtend-verrassing om mijn naam in het lijstje te zien. Heel erg bedankt en ik zal je snel mailen.

    Voor nu, fijne maandag!

    Warme groeten, Kim
    (lizzies@live.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dikke proficiat aan de winnaars! En jij ook bedankt voor het organiseren en verzamelen van al die fijne weggevertjes! Fijne dag nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Had al gemaild maar bij deze nogmaals dank! Aan jouw voor al het werk en voor al diegenen die zomaar wat weggaven!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ook al hoef je de spullen niet zelf te versturen, weet dat het toch een hele klus is alles goed te regelen! PROFICIAT voor de winnaars!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. De foto's van de roos in prachtig vaasje zijn heel mooi, een kadootje op zich. Ik werd er blij van..
    Heel leuk deze week weer te zien wat mensen zoal voor moois maken en er dan nog iets van weggeven ook.
    (O, en mijn lief zegt altijd Engeltje tegen me, ik smelt dan :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lies? deze Lies? omdat er wel meer bloggers zijn die zichzelf zo noemen blijf ik dit reuzespannend vinden... Ik mail je.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. tjonge.. haha al heel lang volg ik je blog, reageer zo nu en dan, vindt trouwens je foto's super ! .. tot mijn schrik zag ik dat ik me helemaal niet aangemeld had als volger wat een warhoofd ben ik toch ! alsnog gedaan natuurlijk.
    Hoe zit dat met dat weggeven, wordt dat dan naar jou gestuurd en jij stuurt het weer verder door ?
    xxx Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Proficiat voor de winnaars!
    En Ingrid, ik las gisteren het artikel over jou in Flow, wat leuk!! Ik dacht dat je heel klein in het blad stond met een ieniemienie blogvermelding, maar dit is HUGE! Superleuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat leuk om mijn naam te zien staan, ik mail je zo mijn adres. Maar nog leuker is dat het spannend blijft...wat zal ik gewonnen hebben :), ben benieuwd! De cadeautjesmarathon was weer een feestje, voor alle lezers denk ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gefeliciteerd alle winnaars!
    haha, ik ken dat: die paniek als het niet werkt en dat e meest simpele dingen vergeten.... maar het heeft wel weer een paar mooie foto's opgeleverd en wat een super, mooi, lief, leuk engeltje op de laatste foto! Die vind ik echt super!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Ingrid,
    Wowww, mijn naam staat er tussen! Ik riep keihard johoe toen ik het las, was alleen even vergeten dat ik in de les zat.. haha
    Wachtwoorden zijn handig maar ook zooo onhandig! Tegenwoordig moet je vaak ook altijd een hoofdletter, leesteken, kleine letter en cijfer bij een wachtwoord bedenken. Verschrikkelijk.. Gelukkig weet je het weer en kunnen wij weer genieten van je blog berichtjes :).
    Fijne dag nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oh, hoe tof! Alvast aan dikke merci!
    En vorige week moest ik ook terug inloggen en dat was ook flippen voor mij, zooo herkenbaar!
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gefeliciteerd allemaal!
    Prachtige foto's weer...

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik hoop dat ik de juiste Liz ben...
    Ik vind het super spannend!
    M'n mail komt er dadelijk aan.
    Groetjes, Liz.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Gefeliciteerd iedereen! Zo herkenbaar computers die niet doen wat jij wilt en belagrijker een de-rust-zelve P.
    Ik heb ook zo'n P! Gelukkig maar.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Password stress, herkenbaar.
    Gefelici aan alle winnaars. En dat zijn er nogal wat, haha.
    Wat leuk dat engeltje!
    Zo eentje gaf je me vorige week mee, bij mijn aankoopjes. Die hangt hier nu aan een parelketting, om de thermostaat. Zo is de thermostaat tenminste gezellig.
    Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. yeah....guess is me
    cool need a little bit of happiness in my letter box

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Yeeeeeaaah! Wat een verrassing! Jij bent een Engeltje :) Hoop tenminste dat ik de enige Matty ben die meegedaan heeft... Spannend!
    Succes met afhandelen!

    Ik juich nog ff met mezelf :)

    Zonnige groet,
    Matty

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hola hola, ziet deze bofkont haar naam daar staan? Wat spannend! Ik ga je snel even mijn adres mailen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Oh enneuh, dat van die wachtwoorden: echt vreselijk als je 1 vergeten bent! Ik moet maar eens een klein opschrijfboekje aanschaffen voor de diverse wachtwoorden, want mijn geheugen word er niet beter op! Fijn dat P zo rustig bleef :)

    BeantwoordenVerwijderen
  31. hoop dat je je wachtwoord ergens hebt genoteerd( en het ook weer terug kunt vinden ) en wat een werk om alles uit te zoeken, maar het is je gelukt. X

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Vreselijk, dat gevoel dat je zo afhankelijk bent van een apparaat en dat het niet werkt.
    Hier deed ie gisterenmorgen niets, zelfs niet in de veilige modus. Ieieiie. Even spannend half uur gehad. Computer opnieuw opgestart en toen deed ie 't gewoon. Misschien waren we wel tegelijk aan het panieken ;). Enn, tegelijk weer heeeeel rustig. Hoerahoera, zie mijn naam.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hahaha, ik moet heel erg lachen dat je de mensen zo lang laat wachten op hun uitslag. Heerlijk dat gebabbel. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat fijn dat de babbelknop weer werkt.
    Die wachtwoordenpaniek herken ik wel... heb het soms ook met telefoonnummers die ik al jaaaaaren uit mijn hoofd intoets en dan opeens is alles weg. Of mijn pincode, sta je daar bij de kassa, oeps. Gelukkig plopt het meestal wel weer omhoog als ik maar rustig blijf :)
    Gefeliciteerd aan alle winnaars!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. wat een verrassing, mijn naam staat erbij!!!!!Yes, echt leuk!
    Ik mail je mijn adres nog.
    En weet je..ik heb ooit eens hoogzwanger met een volle kar boodschappen bij de kassa gestaan en ik kon niet meer op mijn pincode komen....erg!!!!
    Het gebeurd iedereen weleens, maar toch ga ik liever naar een andere cassiere dan naar die van toen...schaam...Fijne dag! Liefs Theetje!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Oh jee, leuk! Mijn naam staat er ook bij... helemaal super. Ik stuur je een mailtje ^_^

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)