woensdag 5 december 2012

Let's make someting nice #234 (or so)


 op het risico af,
dat het lijkt alsof ik Ineens een knutsel juffrouw
ben geworden...wat niet zo is,
heb ik vandaag nog een zelfmakertje,
ik zag dit vogeltje in een boekje,
waarin knutsel-werkjes staan met hout schaafsel,
het was een beetje tuttig,
en wie heeft er nu hout-krullen op voorraad?
(hoewel het idee wel gezellig is,
een schuurtje vol met hamers, beitels
en een timmerende-hout-man -of vrouw,
in een overall)
dus ik maakte ze van papier en tape






het zijn wel een beetje wiebelige vogels,
in de zin dat ze niet zo stevig zijn,
maar om ergens aan/in te hangen zijn ze prima...
de komende tijd heb ik het te druk om te knutselen,
ik ga me nu helemaal focussen op het weekend-winkeltje,
wat ik voor het gemak steeds voor me uit
heb geschoven, maar nu moet ik echt Iets gaan doen...
en volgende week heb ik een
-het is koud buiten, laten we iets gezelligs doen, kadootjesweek-
waarbij er zoveel leuke dingen worden weggegeven,
dat ik het nu al bijna jammer vind,
dat ik zelf niet mee mag doen ; )


misschien nog leuk om te melden,
dat ik vanaf vandaag,
op 4 woensdagen, gastblogger ben bij de Flow,
ik moet zeggen dat ik wel een beetje schrok,
toen ik mijn eigen tekening daar zo groot zag staan,
zomaar op een andere blog..

veel plezier, met alles wat je Zoal aan het doen bent,
en een hele fijne dag
-X-

27 opmerkingen:

  1. Hier wel een grote bult met zaagsel buiten, maar geen krullen.
    Geniet van de voorbereidingen. Kom graag langs.
    Wss zaterdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je voor de leuke knutsel. Was leuk om jou op facebook voorbij te zien komen bij Flow. Heb het meteen opgezocht: leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. your birds are beautiful!!! thank you,
    xxx Alessandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zag je al bij de Flow! Proficiat :) :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beetje veel "leuk"....
    Dank je voor de leuke knutsel. Was grappig om jou op facebook voorbij te zien komen bij Flow. Heb het meteen opgezocht: zag er goed uit!
    :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke tekening bij FLOW! En een leuke knutsel van jou. Wat zou ik graag bij je willen komen, maar ik weet niet of het lukt. Zo niet dan wens ik je veel succes! (maar dat gaat vast wel lukken) en vooral Gezelligheid. Bedankt voor je leuke blog, het is iedere dag een geniet momentje! lieve groet en wie weet vandaag echte sneeuw.
    Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke vrolijke vogeltjes zeg! Heb je blog gelezen op de site van Flow, echt super tof! Fijne dag vandaag! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuk in de Flow ! Ik geniet elke dag weer van je blog,thanks : ) Makes me happy!!
    karina.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superschattige vogeltjes! Ik ga de site van de Flow zo bekijken. Leuk!! Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat grappig die vogeltjes, ik herinner me zo'n knutselwerkje nog van de basisschool! Alleen toen maakten we ze van nogal dunne papieren repen, dus die beestjes stortten meteen in, haha.
    Leuk om terug te zien :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd met je gastbloggerschap..( een goeie voor in de nieuwe dikke van Dale ) ik zal je daar ook de komende woensdagen volgen. Alvast een fijne sinterklaasavond.
    Liefs, Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk! Morgen zijn de kinderen vrij en misschien als ze uitgespeeld zijn met hun nieuwe speelgoed (ik hoop wel dat dat lang duurt) kan kunnen we deze gaan freubelen.
    Je staat er trouwens goed op in Flow! Erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Ingrid, zojuist je artikel gelezen in flow. Erg leuk en nu wil ik natuurlijk meteen ook zo'n vitrinekastje voor mn lapjes :-)
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk ideetje van de vogel. Mooie blog heb je ook, af en toe lees ik hem. Leuk dat je nu ook een paar keer voor de flow mag bloggen en dat je in de flow staat. ik ben benieuwd naar je verhalen
    groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Ingrid,

    Ik zag je in de Flow en op de Flow blog! Echt super leuk. Ik word altijd zo vrolijk van jouw blogs.

    Liefs Miny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ook ik volg je al een tijdje. Zag je foto in de flow! Wat best gek is waarschijnlijk voor jou zelf.
    Ik zag een mooie vrouw, die tevreden glimlacht in de lens en een innerlijke rust uit straalt. Dat is misschien niet altijd zo maar toch...
    Laatbloeiers zijn krachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik geloof dat ik dat boekje ook ooit had (gekregen van m'n grootouders en dus nog door vader, tante en oom gebruikt) :) mét houtkrullen erbij ;) Misschien kom ik het na de verhuis wel weer eens tegen :) Deze versie vind ik in elk geval ook heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. lovely idea, so simple yet effective :0)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een super leuke ideetjes allemaal! Heb je Flow blog ook al even gelezen, helemaal leuk.

    Succes met je weekend-winkel-voorbereidingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuke vogeltjes! En een FLOWblog...je bent goed bezig:)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik zag je op het blog van de Flow én in het magazine, goed bezig! En succes met de voorbereidingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuke vogeltjes!
    Leuk artikel in de Flow!
    en weer ns t bewijs dat je nooit te oud bent!!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Thanks so much for sharing! I LOVE your little birdies!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ja super is dat je gastblogger van Flow bent. That's how it all started met mijn 365 dagen project zo'n 360 dagen geleden ;).
    Nee je wordt geen knutseljuf, altijd leuk om kleine makkelijke maar vooral leuke dingen te leren.
    Warme groetjes van Susan die weer eens even op bezoek komt ;).

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Your little bird is adorable! I'm featuring it in an ornament round-up at The Crafty Crow soon!

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)