donderdag 13 december 2012

#Day3


laatst hoorde ik ergens
dat dit liedje van Ben Howard,
gekozen was als het liedje van het jaar,
misschien kan je het allang niet meer horen,
maar ik ben er nog steeds weg van,
ik draai het elke ochtend terwijl ik hier mijn berichten schrijf,
vooral de zin
I am happy to have you home,
ontroert me,
dat zal vast een betekenis hebben,
maar het voert veel te ver,
om dat hier uit te spinnen...
dus over tot de Feestelijke orde van de dag..

-foto Angela-

we geven weer kadootjes weg,
hele fijne kadootjes mag ik wel zeggen,
deze tablet-hoes en telefoontasje van Angela
ik zou hem zo willen hebben,
ware het niet dat ik helemaal geen Ipad of iets dergelijks heb..
(wel een telefoon, dat dan weer wel..)

-foto Annelies-

 deze lieve ijsberenhanger wil Annelies 
graag weggeven,
voor in de kerstboom,
of aan een sleutel in de kastdeur..
(ik hang altijd van alles aan de kastdeur)
zij heeft een Etsy-winkeltje
waar nog veel meer moois te koop is..

-foto Sandra-

of misschien heb je meer zin in dit,
zoals dat nu genoemd word
(eerst dacht ik waar heeft iedereen het toch over?)
snail mail 
(oftewel slakken post,
gewoon gezellige post met een postzegel erop)
een pakketje om je brieven te versieren
samengesteld door Sandra van Hipgemaakt

-foto Yvonne-

dit kadootje stond eigenlijk helemaal niet 
op het lijstje van deze week,
maar gisteren kreeg ik een mailtje van Yvonne,
en ik vond ze zo mooi,
en passend bij het jaargetijde,
dat ik ze er toch bij zet..
kijk ook zeker even in haar winkeltje
je kan wel zeggen dat zij het breien van handschoenen,
tot kunst heeft verheven...

(waarbij ik nog even moet zeggen dat er nu Echt niets meer,
bij kan, qua kadootjes,
de komende 2 dagen zitten helemaal vol,
en Ergens moet het ook genoeg zijn, nietwaar?)

wil ik jullie nog vragen,
wat jullie nummer 1 liedje van het jaar is,
want hoe dol ik ook ben op het liedje van Ben,
misschien word het Eens tijd voor iets anders...

85 opmerkingen:

  1. Oh, die I-pad hoes ! Wij gaan er eind december na een tijd sparen een kopen, dus dit zou het plaatje wel compleet maken.

    Mijn favoriete lied dit jaar is toch echt Passenger: let her go. Zo mooi en puur gezongen.

    Fijne en zonnige dag toegewenst, Mireille

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen,
    Ik moet je helaas teleurstellen maar ik vind het toch ook echt het liedje van het jaar hoor! En dat heeft niet alleen met de tekst te maken maar ook met de mooie stem.
    Ik wens je een fijne dag!
    Groetjes,
    Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ahhh, die Ipad hoes is te gek! Ik maak graag kans op die mooie hoes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie selectie! Die i-padhoes is super! Die zou ik wel willen hebben, en wij hebben wel een ipad! Het liedje van Passenger vind ik ook super! zo 'zacht' om het jaar mee af te sluiten.

    Groetjes,
    Inez, ineseda.blogspot.com
    PS: net gezien dat ik je 1600e volger ben. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh.. die ijsbeer... Past mooi bij mijn ijsberencollectie. Wilde niet, nooit reageren, ben niet hebberig ha ha maar na het zien van die ijsbeer... Keep your head up...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oh dacht ik ik ga deze dag gewoon laten passeren maar toen zag ik het snailmailpakketje. Dat zie ik stiekem toch wel zitten :o en ik zou ook gaan voor passenger, hoewel shining star van nekka ook wel leuk is maar dat is dan weer wel iets waar wat swing in zit en niet zo rustig ...
    groetjes
    Miss Mustache
    (fruitwithamustache.blogspot.be)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goeiemorgen,

    Ik weet dat het eigenlijk heel verkeerd is wat ik nu ga zeggen maar ik kan er niks aan doen!
    Mijn favoriete liedje van dit jaar is toch echt Gangnam style!!!! Ik zal je wel even zeggen waarom....
    Mijn jongste zoontje van net 2 jaar is dol op het liedje en zingt op een gegeven moment in het liedje hup hup hup, opa kan het wel! En hij blijft ook stellig volhouden dat het zo hoort! Geweldig vind je niet. Mijn opa, mijn opa kan ALLES!;)

    En over de cadeautjes.... De i-pad hoes vind ik super en zou ik goed kunnen gebruiken aangezien ik de komende week onze i-pad thuis verwacht(een paar weken terug besteld, soms moet je geduld hebben hè:()

    Fijne dag!
    Thea.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw weer een mooie give away! Die iPad hoedje vind ik helemaal super!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oeioei die Ambela tassen!!
    En het liedje.. 'Mag ik dan bij jou' van Claudia de Breij heeft me dit jaar bijzonder ontroerd!
    Fijne dag!
    Maaike (frisse rommel)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gangnam style is mijn favoriete nummer. Ik versta er bijna niks van. Kinde4ren van vrienden maken er de mooiste teksten op en ik word er gewoon vrolijk van! Ik zou graag het snailmailpakketje winnen. Ben dol op POST!!! Sturen en krijgen, het blijft leuk en het is jammer dat het nog zo weinig word gedaan.

    Groetjes! Ivon

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mijn nummer 1 hit van dit jaar is toch echt Somebody that I just to know van Gotye. Maar ook de nieuwste cd van Racoon pak ik vaak ( Liverpool rain)
    Ook vandaag wil ik wel mee dingen voor het mooie ipad hoesje.

    Liefs, Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ow, wat een mooie cadeautjes geef je weer weg, maak graag kans op de handschoentjes, helemaal mijn kleur! En mijn favoriete nummer, echt ik zou het niet weten, er komt zoveel leuks voorbij in de media en ik onthoud al die namen en titels niet, sorry. Die Ben heb ik natuurlijk ook al vaak gehoord en ja, die is goed dus wat mij betreft OKÉ.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Die hoes is zoooooooo mooi!!! Daar wil dolgraag een kansje voor wagen!
    Ben Howard is dan ook super :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik weet niet of ik wel mee mag doen omdat ik zelf ook meedoe, maar ik vind die tablet hoes zó leuk, en dat telefoonhoesje ook! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mijn lied van dit jaar is van Mick Hucknell (bekend als Simply Red) met het lied 'That's How Strong MY Love Is...
    https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=9WzCTcDbyrA

    De handschoenen zonder vingers zijn ook erg leuk..

    groetjes en fijne dag
    Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie selectie producten zeg! Maar vind de blauwe hoezen wel erg bijzonder! Ik ben ook erg fan van Ben Howard. Ik heb niet één specifiek liedje want dat gaat ook zo vervelen ;) als je van Ben houd vind je Fink ook wel mooi denk ik. Daar luister ik ook graag naar. En ben helemaal niet van het Nederlandstalige maar Eefje de Visser mag ik ook graag horen! Succes met de giveaway en ik hoop dat je Fink en Eefje ook mooi vind :)

    Groetjes Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Goeie morgen, even pauze (ik ben de koelkast aan het schoonmaken en OPRUIMEN, brrrrr!)even koffie en de/het blog van Ingtings lezen. OhOhOh, daar kikker ik helemaal van op. Mooie foto's en weer van die leuke dingen om te versturen. Oh alstublieft naar mij: de hoesjes, het pakket van Sandra, de polswarmers en die schattige beer. En een GROOT COMPLIMENT VOOR WEER ELKE DAG EEN BLOG. Van mij een hartegroet, Tantejo.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Die handschoenen.... Wat een prachtige kleuren zeg! Die zou ik heel graag willen winnen!
    Groetjes van Corien.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mijn nummer 1 liedje is 'Chocolat' van Eva de Roovere. Ik krijg een warm, veilig gevoel als ik het clipje zie. Of krijg ik dat altijd bij chocola?;-) en van mooie plaatjes op mooie sites. De tablethoes vind ik heel prachtig. Groeten, karen uit nijmegen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Nog steeds koude handen, dus ik zet in op de supergave handschoenen :)

    Hmmm 2012 wordt moeilijk, heb niet onder een rots gezeten, maar kan zo 1,2,3 niets noemen. Dus blijf ik bij mijn allermooiste nummer, dat ik iedere dag even minimaal 1 keer luister "Nuvole Bianche" van Ludocivo Einaudi (http://www.youtube.com/watch?v=Rk6_hdRtJOE&feature=plcp)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Candy van Robin Williams! Daar word ik zo vrolijk van!

    En van dat kaarten-pimp-pakketje van Sandra ook, dus daar zet ik op in!

    Fijne dag nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Freedom Song van Jason Mraz, heerlijk!
    En de tablethoes dat is een hele mooie give-away.
    Grtz,
    Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mijn favoriet van dit jaar is ook Gangnam Style, omdat mijn zoontje van zes daar zo heerlijk van uit zijn dak gaat!! Echt genieten om daarnaar te kijken.

    Ik doe vandaag heel graag mee voor het snailmailpakket!! Ben gek op snailmail.....

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mijn lied... Ehm dat is een heel algemene, dat lied van Goteye ' Somebody I used to know'. Blijf ik mooi vinden hoe vaak ik het ook hoor. En mijn hart wordt ook blij van het lied bij dat geweldige libdub huwelijksaanzoek maar ik weet niet hoe dat heet. Ik vindt die blauwe hoezen echt prachtig dus die zou ik wel willen winnen. Nou dat was het wel, denk ik zo,
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Oh, het snail-mail pakketje steekt mijn ogen uit, dat wil ik wel,als post-gek-mens!
    Heb je in de Knippie gezien: mooi!!!
    En mijn song: If I needed you, van de soundtrack van The Broken circle breakdown. Nu ook bij jullie in de bioscoop! Soundtrack en film zijn een geweldige aanrader!
    liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Oh Ingrid,

    Die blauwe handschoentjes zijn geweldig, dus zet ik me over m'n schroom om te reageren heen en doe dit keer mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Vergeet ik m'n naam er bij te zetten.....
    Engelien

    BeantwoordenVerwijderen
  28. De ambala tassen zijn fantastisch! Zomaar op deze koude ochtend, krijg ik er een warm gevoel bij! Deze zou ik heel graag aan mijn inmiddels groeiende collectie tassen willen toevoegen!(nee, ik ben niet verslaafd!:) Wow!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik zou heel graag de ipadhoes willen winnen, en mijn mooiste lied van het jaar is This girl is on fire van Alicia Keys, dat nummer raakt me diep na een bewogen jaar waarin van binnen veel gebeurde. Er brand nu een vuurtje dat ik graag tot een groot vuur zou willen aanblazen!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Oh I really love the little snail mail set ... what lovely products ... thanks for the chance ... Bee xx

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Mijn nummer van het jaar is Skyfall van Adele.

    de kadootjes zijn zo leuk dat ik me niet schaam nu wat hebberig te zijn. Ik zou graag de 'slakkenpost' winnen.

    Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  32. hmm, ik ben een beetje een muziek nitwit, kan niet zomaar hét liedje van het jaar oplepelen, sorry. kinderen voor kinderen in alle soorten en varianten is het dit jaar vooral bij ons.

    we hebben de kerstboom al weer staan, vol met ballen met herinneringen en eigen gemaakte dingen. de ijsbeer zou er prima bij passen, dus daarvoor doe ik graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Verwend als ik ben met een ipad èn een telefoon, kies ik toch voor het postpakketje. Ik kan me uren verlekkeren aan de mooie papierwaren online (ook hier!) en kan er geen genoeg van krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ik voel me nu heel hebberig, maar dat telefoonhoesje lijkt me ideaal (ik MOET binnenkort iets gaan verzinnen om dat ding altijd bij me te dragen...) dus ik doe graag nog een keer mee :)
    Enne, liedje: als ik Love You More van Racoon op de radio hoor is mijn dag goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. ook al gek gedraaid (en ik weet zelfs niet eens of het niet van vorig jaar is?): Gotye - Somebody that I used to know

    Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  36. follow you (maar dan gezongen door onze Karolientje) Maakt me vrolijk

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Snail mail, nog nooit van gehoord maar het lijkt me enig om te winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Oef moeilijk mijn liedje van het jaar, ik moest meteen aan I won't give up van Jason Mraz denken, maar toen zag ik hierboven Robbie Williams met Candy en Adèle met Skyfall genoemd staan en dat waren meteen 'o ja die zijn ook geweldig' momentjes, dus ik kan niet echt één liedje kiezen. Haha dat is bij jouw give away niet anders, wat een gave dingen weer en die plaatjes aan het begin en eind zijn ook super! Heb je die zelf gemaakt/ontworpen of zijn het oude kaarten? Ik zou graag een kansje wagen voor de ijsbeer of de snail mail.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Oh die handschoentjes! Mooooi! Daar wil ik graag naar meedingen :-)

    Goh dat liedje, er zijn er zoveel mooie dat ik altijd moeilijk kan kiezen ...Jonathan Jeremiah met Happiness is alvast een topper!
    http://www.youtube.com/watch?v=ZjsbbdsFOOU

    Zo schoon!:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Oja, ik kies ook voor het nummer van Jonathan Jeremiah! (maar ik kan overal mooie dingen in horen...Diamonds van Rihanna heeft zo'n mooie beginzin :))
    Het ijsbeertje vind ik leuk! (hoewel de andere prijzen ook leuk zijn... )

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Ik kies voor Marco Borsato met Dochters, omdat dat 'het' liedje van mij en mijn vader is, vorig jaar met oud&nieuw samen op de radio meegezongen. en het is belangrijk om van deze momenten (heel bewust) te genieten...

    Het snailmail pakket vind ik erg leuk...

    BeantwoordenVerwijderen
  42. O, leuk het opvrolijk pakketje van Sandra daar doe ik graag voor mee. En een favoriet liedje poeh zou het zo 123 niet kunnen opnoemen, liefs Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Mooi nummer inderdaad, maar iets te veel inmiddels ;) Tijdje niet meer naar luisteren en dan kan het wel weer!

    Oh mag ik een kansje wagen voor de hoes van Ambela tassen, wat een gaaf cadeau!

    Liefs, Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wow, wat een gave tablet hoes. Toevallig pas een tablet van mijn man gehad, maar een hoes daar ontbreekt het nog aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Die snail mail klinkt aantrekkelijk. Hoewel ik helemaal niet van slakken houd.

    Mijn liedje van het jaar is Matilda van Alt-J. (Die artiestennaam klinkt als een rapper, maar het is een heerlijk nummer, zonder poespas.)

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Let her go van the Passangers.. zo mooi. Niet specifiek vor deze tijd van het jaar, hoewel het er wel heel erg bij past vind ik!
    En ohhh slakkenpost... leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Hmm dat snailmail pakketje is me toch wel een beetje aan het roepen hoor! Daar doe ik graag voor mee. Wat mijn liedje van het jaar is? "Let her go" van Passenger!

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Ah leuk, muziek! Dit is mijn nummer 1 van dit jaar, niet zo'n heel bekende, maar gewoon een heel mooi nummer.
    http://youtu.be/CuU3Nkv0xbc
    (Paul Banks, The Base)
    En nu ik hier toch ben, doe ik gewoon gezellig mee voor alles :-)

    Groetjes,
    Janine

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Ooo, het is erg, maar ik word helemaal warm van die handschoenen!
    Wat maken mensen toch geweldige dingen.. Ik bedoel: je zou toch een Ipad kopen voor zo'n hoes? :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Mijn favoriete liedje van 2012 is Balada Boa (ik gebruikte het soms wel drie keer per dag in de klas, om op te dansen met de kids. En zelfs de stoere jongens dansten mee!)

    Mijn favoriete cadeautje is 't telefoontasje! Als ik dan toch een smartphone neem.. dan kan ik 'm maar beter mooi inpakken!

    BeantwoordenVerwijderen
  51. ik doe heel graag mee voor de ijsbeer :) en mijn lievelingsliedje is Little lion man van mumford and sons ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  52. De slakke post heerlijk, wil af dn toe leven als slak. Het leven raast maar voort en ben gewoon moe.
    Geen liedje van het jaar maar op dit moment will-i-am met Britney Spears even helemaal los. Dansen en je kunt er weer tegenaan (m'n kids lachen me uit maar so what)!

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Hoi Ingrid,
    Ik wilde nog even zeggen dat ik heb genoten van je weekend winkeltje! Het was zo leuk. Ik vond het leuk om jou in het echt te zien, klinkt misschien een beetje raar maar ik volg je al een hele tijd en nu heb ik je een keer in het echt gezien! Okee, ik klink nu vast heel raar, maar ja.
    Het lijkt me leuk om met deze win-actie mee te doen. De handschoentjes en de snail-mail zijn echt super. Ik stuur vaak post, omdat ik dat zo leuk vind en dit pakketje maakt het nog leuker en vrolijker.
    Liefs Karlijn

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Hoi Ingrid, ik ontdek net je blog en ja....door de flow! Nog even als reactie op wat je gisteren hebt geschreven. Ik vind je blog echt super leuk! Ik heb niet het gevoel dat ik aanspraak mag maken op je give-aways, zoals nieuwkomer ;-) valt het geluk op mijn naam dan maakt het me niet uit, ik vind alles super! (ik hou me in de toekomst aanbevolen om je misschien iets op te sturen voor een give-away, ik ben bezig een online winkeltje te openen in zelfgemaakte sieraden;-)
    en oh jaa: het liedje waar ik blij van word op het moment is van Lenka: everything at once.
    Groetjes, Celine

    BeantwoordenVerwijderen
  55. hoi Ingrid,
    Ik lees al een tijdje jouw blog en bij de give away van de stofjes (eentje vond ik ook heeel erg leuk) had ik niet gereageerd en later vond ik dat wel jammer, want stel je voor..
    Daarom wil ik nu wel meedoen en dan voor de ijsbeer: het lijkt me leuk om die aan mijn houten kast te hangen! Groetjes Jacoline

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Wat een leuke ijsbeer hanger! Daar doe ik graag een gok voor.
    Een nummer 1 lied van 2012 heb ik niet, elke dag zet ik weer wat anders op. Vind het wel heel leuk om hier te lezen wat iedereen heeft gekozen.

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Ik vind de tablet hoes helemaal geweldig, dus ik doe weer graag mee. Mijn favo liedje is van Sabrina Stark - Backseat driver, heerlijk deuntje! Groetjes Lilian S

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Ik vind de snail mail helemaal leuk!
    En mijn liedje voor 2012 is How could Anyone van Shaina Noll.
    En wat een leuke give away's heb je weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Wauw die tablethoes is gaaf!! ik doe graag mee! Mijn favo liedje van 2012 is 'I follow rivers' van Triggerfinger. Heerlijk nummer met een hele mooie tekst.

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Ohhh die tablet-hoes, super!! Heb nu een grijze van de Hema, vilt maar dan synthetisch, maar die haaaaalt het niet bij deze geweldige!!
    Mijn favoriete nummer is "We are one" van Ilse de Lange. (Ik vind bijna alles van Ilse mooi bedenk ik me nu...)

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Ik zou wel snailmail willen :-).
    Een favoriet kerstliedje of lied van 2012 heb ik niet echt. Ik houd van zo veel!

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Die ipadhoes is prachtig! Heb net een iPad maar wegens de kerstdrukte nog geen hoes, dus die zou zeker van pas komen!

    Mijn liedje van het jaar: euphoria, zonder twijfel!

    Groetjes,

    http://sarahmamzilla.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  63. owow verliefd op die perfecte buitenspeelhandschoenen!

    Keep your head up blijft mijn ook mijn repeatlied. Ik kan er van huilen, zo mooi. Ook won ik een Lowlandsticket met mijn interpretatie van het nummer in een foto, samen met Mario http://mijnboswacht.wordpress.com/2012/08/01/mario-en-de-wedstrijd-never-change-a-winning-team-we-gaan-naar-lowlands/

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Mijn dochter van twee zingt hem zelfs voor een deel mee, vind het ook een heerlijk nummer! Andere fijne nummers van dit jaar vond ik Lion in the morning sun van will and the people en I follow rivers uitgevoerd door Triggerfinger.
    Ach er is zoveel fijne muziek! En ik doe weer graag mee hoor! wauw, die I pad hoes!

    BeantwoordenVerwijderen
  65. 2012 had zoveel mooie liedjes! Maar bij het nummer 'Don't give up the fight' van Racoon houd ik het niet droog... Heb de cd van Racoon grijs gedraaid na de geboorte van mijn zoontje. Heerlijk!
    Ook vandaag doe ik graag weer mee aan je mooie give-aways. Ik maak graag kans op de give-away van Angela.

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Wel verdiend heeft Ben H. deze benoeming, en dank voor de introductie van Ben! Plaat wordt goed gedraaid :) Was zelf ook ontroerd toen ik het hoorde en vind dat stukje zo mooi! M'n andere favoriet is de plaat van kings of convenience, alhoewel dat volgens mij niet van dit jaar is, tel ik em toch mee omdat ik ze dit jaar wel in paradiso heb gezien en dat was geweldig!

    Doe graag mee voor de ijsbeer en ben benieuwd of je na de antwoorden op je vraag in 2013 een nieuwe ikschrijfmnblog-enluister favoriet krijgt :)

    Zonnige groet!
    Matty

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Hoi Ingrid,
    mijn favo liedje is skyfall van Adèle. het zit hele dagen in mijn hoofd, en ik ben het nog steeds niet zat....
    Ik zou graag de snail mail willen winnen hoor. Heerlijk ouderwetse post!
    fijne avond verder,
    groetjes Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Ook vandaag doe ik graag mee. De tablethoes en de blauwe handschoenen zijn zo mooi! Niet het mooiste nummer van het jaar maar wel één waar ik vrolijk van wordt: Call me maybe van Carly Rae Jepsen!

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Oh, die handschoenen zijn super!
    Alhoewel ik het in het begin geen goed nummer vond, ben ik nu weg van de hit van gotye. Naar adele heb ik ook vaak geluisterd...
    Groetjes, Liz.

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Ja mooi nummer leuke dingen heb je weer vandaag om weg tegeven!!!!
    Ik doe weer graag mee groetjes josien

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Poeh moeilijk om het mooiste liedje te noemen, er is zoveel moois! Wat leuk dat je weer zo'n fijne give-away week organiseert! Ik doe graag mee voor het snail mail pakketje! Bijna weekend, geniet ervan! Groet Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Ed Sheeran, the A-team vind ik een leuke, maar er zijn nog zoveel meer mooie liedjes.
    Ik doe heel graag mee voor de I-pad hoes, wat is die mooooooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Mooi nummer... moet eerlijk bekennen dat ik hem nog niet had gehoord. (bloos!) dus bedankt! :D

    Triggerfinger heb ik al voorbij zien komen, maar momenteel ben ik helemaal in de ban van "one day" van asaf avidan. Vooral de live versie op youtube zet ik hier regelmatig aan.

    Ik heb een zwak voor vingerloze handschoenen, dus doe graag mee!

    Groetjes, Kim
    lizzies@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Mag ik weer meedoen (allee het vogeltje vind ik niet zo leuk, mag ik dat zo zeggen??)? Dankje. gr Patries

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Wat een leuke cadeautjes weer! Vooral het ijbeertje, hij past wel goed bij het ijzelige weer van vanochtend. Ik zou het ijsbeertje graag winnen. Dun en licht, dus perfect om per post op te sturen naar een vriendin die ik (jammer genoeg) niet zo vaak zie.

    BeantwoordenVerwijderen
  76. De hele week feest! Ik doe graag weer mee, de handschoenen zijn prachtig en het snail mail-pakketje is gewoon lief. Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Oh weer een weggeefweek! Wat superleuk! De prachtige tablet- en telefoonhoes zorgen ervoor dat ik wel mee moet doen! Hoewel ik eigenlijk vind dat ik al zoveel heb...

    BeantwoordenVerwijderen
  78. en nu meteen aan het weggeven geslagen na het weekeindwinkeltje... nog dank voor de thee en de appeltaart... en alle mooie dingetjes die ik bij jou en jolanda heb gekocht. ben er zo blij mee...
    en de gezelligheid... top, en dat in zutphen!
    en ik waag bij deze de kans voor het mooie ipad hoes en bijbehoren van Angela
    wat mooooooi! en die kleurrrrr

    wederom weet ik niet hoe ik 'bij je moet komen' en ga vanuit het profiel 'anoniem' , misschien kan iemand me zeggen hoe ik op een normale manier bij je kan komen ;-)
    hartelijke groet!! Maria ( zutphen)

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Ik ben toch ook wel helemaal weg van Ben Howard moet ik eerlijk zeggen...
    En het snailmail kadootje spreekt mij wel aan als postcrosser zijnde ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Wat leuk toch allemaal! Ik doe ook nog graag mee met deze give-away... :-) De ipad-hoes zou ik heel goed kunnen gebruiken. We gebruiken nu de doos als hoes, maar dat is wel een beetje een gedoe.

    Ben Howard is zo prachtig, maar mijn 2012-lekker thuis lied is deze: Edward Sharpe & The Magnetic Zeros - Home
    http://www.youtube.com/watch?v=rjFaenf1T-Y
    Liefs, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Superleuk! Ik doe graag mee voor de handwarmers.

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Ik doe graag mee voor de i pad hoes, die is echt heel mooi!

    Groetjes Iesja Grul

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Leuke dingen, ik doe mee voor de handwarmers...

    BeantwoordenVerwijderen
  84. de snail mail, super leuk zeg.
    Ik doe daar graag aan mee.

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)