donderdag 14 april 2011

10 things that brightened up my day..

* kleine rituelen
* reacties op mijn blog

* het boek: De maakbaarheid van het geluk
gekregen per post: geadresseerd aan Mama van Judith
* een museumjaarkaart, om Mooie dingen te gaan zien
van Daan en Julia

*  koffie
misschien iets teveel..
* de poes op mijn hoofdkussen
normaal mag dat niet maar ach..

* seringen in de tuin
* madeliefjes in het grasveld

* post en heel veel mailtjes
* mensen die voor de 100ste keer geduldig
naar mij luisteren en meedenken

op naar de volgende 10..

Have a Wonderful Day
xx

25 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Ingrid!

    Fijn, die dagelijkse blog van je. Ik kijk er altijd naar uit! Als je de positieve dingen maar blijft zien, dan komt het wel goed met je! Om even op je zoektocht naar woonruimte terug te komen, zou je ook wel in een huis willen wat te koop staat en wat in die tussentijd verhuurd wordt tot het verkocht is? We denken hier allemaal met je mee!

    groeten en een fijne dag,
    Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je dat zo kon ervaren gisteren, geeft niet als je ze vandaag niet hebt, dan gewoon weer morgen of overmorgen.....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik denk aan je. Hoop dat de dagen langzaam maar zeker iets makkelijker worden. x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi...je staat er zeker niet alleen x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed en heel knap dat je die mooie dingen kan zien & dat je daar houvast aan hebt!
    Heel veel sterkte!
    xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heerlijk! en dankjewel voor het openen van andermans ogen:)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die seringen in een vaas die er zó perfect bij past............wow. Meis, ik denk aan je!

    Knuffel
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Kijk nu al 10 positieve dingen, ik vind het knap! Hou dit vol en dan worden de dagen vanzelf een klein stukje lichter. Tot er een dag komt dat je denkt, mhm,het gaat nu echt beter met me.

    Heel veel positieve momentjes toegewenst!

    groetjes daan

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik denk aan je, hoor!

    Een hele dikke kus van Guusje
    (die echt wel wilde dat ze een leegstaand huisje had in Frankrijk....)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geniet van deze heerlijke dag !!...het zit heel vaak in de kleine dingen......liefs Ria...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Elke dag kijk ik even hoe het met je gaat en nu zie ik weer kleine lichtpuntjes.
    Heel veel liefs en een mooie donderdag
    Mapi

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat zorg je vandaag goed voor jezelf! Als je begint met 10 kleine lichtpuntjes, maak je straks een hele sterrenhemel!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo fijn dat bloggen bestaat in dit soort nare dingen leven van het leven inderdaad. Ook zo goed van je dat je het toelaat en er open over bent. Dat is al een hele stap. Nu zorgen dat je goed terrecht komt en verder kan bouwen. Liefs en ik vind je super!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. en de 10.000ste x luisteren we nog...................
    Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. En nog veel meer brighting up gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je bent een sterke vrouw, ik denk aan je!
    En lees elke dag met plezier je blogberichtjes!
    Groetjes van Saartje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. These things would brighten my day up....come join my giveaway!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Fijn om te merken dat je zoveel lieve mensen om je heen hebt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Jeetje wat een lesje veerkracht voor ons allemaal! Fijn te lezen dat je ondanks al je verdriet een beetje ruimte hebt voor een positieve blik. Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Jij ook een heel fijne dag met nog minstens 10 dingen die je laten glimlachen en blij maken.
    Wat ben jij sterk en heb je een veerkracht.
    Je bent een bijzonder mens.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. goeie instelling, ga zo door, hele leuke foto's.

    xxMarit

    BeantwoordenVerwijderen
  22. fijn te lezen dat iedereen zo met je meeleeft!
    ik blaas wat extra zonnestraaltjes jouw kant op

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)