woensdag 20 april 2011

Birds and a blue sky..

ik ben heel erg op zoek naar mijn Normale Zelf
en ik voeg elke dag weer iets 'gewoons' toe
vogels vouwen is zoiets
het was goed om bezig te zijn
met al die lieve reacties in gedachten
bedankt daarvoor

ik heb 12 setjes gemaakt
ze gaan naar: (volstrekt willekeurig)
Cri cri -Tuur
Baukje - Sigrid
Miriam - Gracie
Mijk  - Linda
Pien - Haakzaken
Barbara - Mariëlle
Als jullie even je adres willen mailen
vliegen ze jullie kant op

ps1Ik loop nog steeds hopeloos achter met
het beantwoorden van mijn mail
maar ik heb alles met aandacht gelezen
en ik waardeer het zeer
ps2. Meiden van het Round Robin Project
echt heel erg bedankt voor de prachtige post!
ps3.Wat ruikt het buiten ongelofelijk lekker, vind je niet?

maak er wat moois van, op deze prachtige dag
xx

11 opmerkingen:

  1. Fijn dat de mist een beetje optrekt, goed om te proberen je vast te houden aan gewone dingen, en het is inderdaad echt lente geworden, nieuw begin, frisse start, bijna pasen, een ei is rond, geen begin en geen einde...het leven draait door, goede woensdag:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat leuk!!!Ik zal je snel mijn adres mailen.
    Het is buiten fantastisch, het voorjaarsgroen is zo mooi en overal ruik je fris en zoet. geniet er maar van en je Normale Zelf komt vanzelf weer tevoorschijn. Hou je goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een vouwwerk heb je verzet Ingrid!
    En wat ontzettend leuk dat er een setje veugels deze kant op komt vliegen. Ik mail je mijn adres...

    Dankje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ...het ruikt heerlijk! diep opsnuiven die lucht voor een beetje geluk!
    Ik vind je vogeltjes zó mooi, moet toch echt es leren vouwen (dat kan ik nog steeds niet...)

    goede dag!hou je taai.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. zintuigen op scherp voor alles wat buiten nu te ruiken, zien en horen is ! Heerlijk !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tjonge, wat een vouwwerk! Heel goed, daar word je zen van!
    En als je dan een dagelijkse portie lente opsnuift, dan wordt het leven vast weer een beetje aangenamer voor je.
    Ik blijf voor je duimen en aan je denken, want hoe gaaf zou het zijn als dat hielp!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Uh...deze Pien?! Dat zou wel heeeeeeeeel
    leuk zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, wat leuk dat de vogeltjes naar het hoge noorden komen vliegen!! Dankjewel!
    Ik mail mijn adres.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. @ Pien, ja deze Pien : ) mail me even als je wil..

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De geur van de bloeiende, bloesemende lindebomen hangt hier...dé geur waar ik ieder jaar op wacht. Heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wow, wat heerlijk!! ik voel me een echte geluksvogel :-)... dit doet zo'n deugd !!

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)