zaterdag 30 april 2011

Think like a Queen, now the princess is lost...

gisteren keek ik naar The Royal Wedding
van William en Kate
na wekenlang Door te zijn Gegaan
ben ik nu zo moe dat ik nergens toe kom
bovendien
ik kon wel wat huwelijks-geluk gebruiken
het zag er allemaal prachtig uit
maar echt Blij vond ik ze niet
maar dat kan natuurlijk ook liggen
aan mijn blik op de wereld
op het moment..

vandaag is onze Koningin jarig
we rollen van het ene koninklijke feestje in het andere
normaal vind ik dit een dag om naar uit te zien
maar ik heb mijn Feest-knop nog niet gevonden
zelfs het idee van een rommelmarkt
fleurt mij niet bijzonder op
toch ga ik er naar toe
met een vriendin
gewoon omdat ik verlang naar Gewoon..

net als Beatrix wil ik ook wat lintjes uitdelen
aan mensen waar ik van hou en die ik 
misschien nu wel meer dan ooit nodig heb,
gewoon als kleine blijk van waardering
om (nogmaals ) dank je te zeggen
Voor Alles
dus, ook namens The Princess,
hoewel niet te vinden, een lintje voor:

Daan, Judith, Femke, Hans, Sophia, Engelien
en Ingrid (niet ikzelf) Resi
en natuurlijk ook Julia, Ivo en Guusje
iedereen weet wel zo ongeveer waarvoor

verder wil ik bijzondere dank uitspreken
aan Roos, Anna, Julie, Aukje, Jolanda, Carmel,
 Jurianne, en ALLE mensen die mij virtueel
 bijstaan in wat ik maar zal noemen
Deze Bijzondere Periode..

' think like a Queen
a Queen is not afraid of failure
failure is an other steppingstone to Greatness'
-O Winfrey-

lang leve de koningin
fijne dag, allen
xxx

nb, je kan vandaag en morgen nog bieden op de
door mij gehaakte deken (zie bericht van maandag)

19 opmerkingen:

  1. idd ± angst doet met mensen wat alleen angst kan doen... ga ervoor , met vallen en opstaan... het proces is gewoon het belangrijkste en achteraf lijken bergen enkel heuvels ... en ja W en K , ik vond ze ook niet echt stralen... misschien de druk van buitenaf ...ik zou ook niet in hun schoentjes willen staan... geniet van deze koninklijke dag en be the queen for one day !! (mag je elke dag opnieuw doen )

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een vriendin van ons kwam nog even langs gisteren, en die had op de Duitse zender zitten kijken (ze is half Duits, vandaar ;-) ). Die hadden net een ander camerapunt op het moment dat Kate de kerk in kwam, namelijk gericht op het gezicht van William. Volgens haar had die gewoonweg staan strálen, en er zo verliefd uitgezien toen Harry omkeek en iets tegen hem zei!
    Dat stijve is inderdaad echt Engels, met misschien nog een stukje spanning. Maar dat hij er zo blij en verliefd uit had gezien vond ik toch erg leuk. =)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. helemaal gelijk: absoluut geen gelukkig koppel! ik heb helemaal geen lekker gevoel bij dit stel, normaal ben ik echt niet zo negatief, maar gisteren wel.
    fijn weekend en tot............

    BeantwoordenVerwijderen
  4. LOL, Bea is niet jarig vandaag.. Juliana wel ;-) Ik heb een berg Engelse familie en 'stiff upperlip' is het enige gepaste voor een royal wedding, helaas! Jammer hè, had van mij ook wel wat persoonlijker gemogen allemaal. Hoe anders was het huwelijk van WA en Maxima! Maar, toen Kate's vader haar aan Will gaf zei hij 'you look beautiful', ik vind Will sowieso wel een schatje, haha.
    Groetjes!
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb niet gekeken, we hebben geen televisie, heerlijk is dat.............
    Misschien vind je de prinses wel op de rommelmarkt, maar misschien ben je daar te moe voor nu. Rust maar even.... laat je verwennen.....De energie komt wel weer. Alles komt in vlagen in deze periode!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Ingrid,
    Heel veel plezier op de rommelmarkt, gaat vast lukken! Ik mis dat oranje gedoe wel een beetje nu ik aan de andere kant van de wereld woon, en natuurlijk vooral de vrijmarkten ;-)
    Misschien laat de prinses zich inderdaad wel even zien..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Piep, deze week valt er (als de post flink haar best doet) een hartversterkertje in je bus..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Graag gedaan hoor en alles komt echt goed,echt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Als Belg heb ik weinig of niets met prinsessen en koninginen...ik zou niet weten wanneer ze jarig zijn :)
    Maar jou wens ik rust in je lijf en je hoofd en heel veel "gewoon".

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geen woorden vandaag, maar een dikke KUS uit zonnig Amsterdam voor jou!
    Enne, dat lijstje 'eervolle vermeldingen' had niet gehoeven hoor.. Leun maar op wie je leunen kan, het mag.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fijn (en bijzonder) dat er zo veel steunpilaren voor je zijn via je blog!

    Knuffel en een fijne koninginnedag!
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat fijn dat er zoveel lieve mensen voor je klaarstaan. Ik hoop dat je voor jezelf iets vind op de rommelmarkt waarvan je even gaat stalen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lieve Ingrid,
    Ik had zo graag meer gedaan, ik weet hoe moeilijk deze tijd is. Ik ben er voor je xxx Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jij lijkt me zo n fijn mens !
    Dat wilde ik gewoon even zeggen .

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Beste Ingrid,
    Zo te zien aan al je mooie vintagespullen ben je gek op rommelmarkten en helpt het je even alles te vergeten....Ik hoop dat je iets moois vindt!
    Verder ben ik nu de hoogste bieder op je mooie deken, maar voor JOU hoop ik dat ik VER overboden wordt!....maar eigenlijk wil ik hem natuurlijk supergraag hebben...succes ermee!
    groetjes Fleur uit de polder

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lieve Ingrid, waarom denk je dat William en Kate hun feestje achter gesloten deuren hielden, konden ze eindelijk los gaan :-)
    Voor jou even lekker rustig aan dan gaat het straks echt weer beter.
    Heel veel sterkte en ik las ergens op je blog wat betreft geluksgevoel dat je 3 maanden na een "gebeurtenis" weer terug bent bij je basis-geluks gevoel.
    Hoop dat je snel weer gelukkiger wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoop dat de rommelmarkt je toch even wat afleiding heeft gegeven. En anders de zon, wat scheen hij weer prachtig vandaag. (En wat lief dat je de mensen die zoveel voor je betekenen eens extra in het zonnetje zet!)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Geen feestknop, geen blijdschap voor William & Kate (ik zag het ook niet hoor, wat een bangig gedoe!)en toch lees ik tussen je woorden door dat je de allergrootste schrik een beetje te boven bent. Je hebt er hard voor gewerkt en elke seconde van hervonden min-of-meer-geluk heb je dubbel en dwars verdiend!

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)