woensdag 20 april 2011

Cleaning up the mess..

nu ik ongewild in de Opruimstand sta
en ik onmogelijk Alles mee kan nemen
waar ik ook naar toe ga
dacht ik, er moet maar eens wat weg
nu kom ik om in de stoffen
en zoals inmiddels welbekend ben ik geen geduldige naaister
en Nu al helemaal niet...

dus eerst dacht ik, ik zet wat op Marktplaats
maar bedacht me later dat onder mijn lezers
veel enthousiaste- lapjes-liefhebbers zijn
en misschien is dit wel een enorme misser
(maar ik heb toch alle ongeschreven blog regels
van happy-living al verbroken,
bovendien zet ik werkelijk vraagtekens
bij mijn beoordelingsvermogen in het algemeen)

dus ik dacht ik veil ze gewoon op mijn blog
zie het als een soort service
(als ik geen reacties krijg, neem ik het zoals het komt
en kan ik ze altijd nog op MP zetten..)
dus:
30 lapjes
ruim 30 meter stof
gebruikt en ongebruikt
meest vintage, sommige nieuw
allemaal in goede staat
voor de hoogste bieder
over een dag of 5 kijk ik hoe het ervoor staat

ik zal 25 % van de eventuele opbrengst
overmaken naar het KWF-kanker-fonds
als eerbetoon aan de man van Roos, Jeannette
en een ieder die met die vreselijke ziekte te maken heeft...

alvast bedankt voor je eventuele bod
(en alleen bieden als je het echt leuk vind!)
waarschijnlijk zal ik op het moment dat ik op
bericht plaatsen druk denken:
wat heb je nou toch gedaan
Maar zoals een goede raadgever in deze tijd zei
niks is meer Normaal op het moment
dus doe wat je voelt..
bij deze...!

34 opmerkingen:

  1. OOOH! I'd love to bid! I'm not sure how I'd do so in Australian dollars ... Look at Miffy!

    Good idea, Ingrid!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Laat ik eens een start geven met €10,-.

    Wordt vast overheen geboden, want volgens mij zijn er inderdaad veel stofjes-liefhebbers hier ;-). Maar dat zien we wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad veel stofjesliefhebbers: ik bied 25 euro!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, wat een hoop stofjes, superschone ook nog!
    Ik bied € 30.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jeetje, wat een goed plan! Mag ik beginnen met €32,50? Ik houd het in de gaten hoor ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super! Ik zit tegenwoordig weer wat vaker achter de naaimachine, dus... €35,00 :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ooooooh wat GAAF! Net nu ik weer helemaal into naaien ben! Ik bied 45 euro!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geweldig idee, wat knap van je dat je dit doet!
    Ik bied niet mee (heb 'n laarzen-,stoffen-, en kralenkoopverbod...)maar hopelijk wordt het een mooi bedrag, vooral voor die 25%!

    groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh cute stofjes, die met Nijntje.
    Ik bied € 60

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk idee, mooie stoffen, ik bied €65,-

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ok, en dan ook nog een gedeelte naar het goede doel? 65 euro!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. 70 dan! Tja dat krijg je als je lummelt...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lieve Ingrid,
    Wat een goed idee om het zo met je mooie lappen te doen.
    Ik ben nog steeds erg blij met de leuke stofjes die ik van je heb gekregen met kerst. Ik denk vaak aan je en hoop dat alles op een dag weer goed komt. Ik wordt al super op geboden. Het bod is voor mij al te hoog vrees ik om nog in te haken.
    Succes!
    Bjør

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ooohhh waahh!!! Het is dat mijn naaimachine het heeft begeven en ik niet meer kan naaien! Dus ik bied niet mee, kan er toch niks mee...
    Maar ik denk dat dit wel een behoorlijk bedrag gaat opbrengen! Het lijkt wel de stoffenhemel!!!
    En fantastisch dat je ook nog 25% naar het KWF doet!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke stofjes maar ik heb al zoveel......... En versturen naar Fr kost een vermogen dus ik bied niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ja hoor, hier 75. Dit kan ik echt niet weerstaan! Wat een pracht en praal aan stoffen, met zoveel aandacht en liefde uitgezocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik ben niet zo van de naai maar ik denk wel dat je niet hoeft te twijfelen aan of je goed hebt gedaan door ze hier te veilen, gezien de enthousiaste reacties. Ik zou zeggen, lekker doorbieden allemaal, het is voor een goed doel!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik ga voor 80, goed idee hoor Ingrid!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Voor een goed doel en zulke mooie stofjes.... ik doe eens gek en bied 100 euro.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een geweldig idee van je!
    Je weet, ik ben een enorm groot fan van Retro en Vintage stofjes maar helaas is mijn portemonnee niet zo groot en het bod staat al op 100,- euro!!! Wauw, wat goed!
    Ik wens jullie dan ook erg veel plezier met de veiling! Erg leuk idee, ik ben reuze benieuwd wat het uiteindelijke bedrag gaat worden :-)

    Lieve groetjes en een warme knuffel :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Poeh 100 euro (onwijs goed natuurlijk), maar als een ware toos studentikoos gaat dat helaas ook boven mijn budget...
    Succes verder want dat is ook in het voordeel van het goede doel!
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. OHH ik ga 110 bieden!!
    Spannend!
    Ik zat me net af te vragen waar ik aan die super leuke stofjes kon komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Kijk, da's nog eens efficient, lief, attent en smart opruimen! Petje af Ingrid - en dat je dan nog eens aan ons denkt: daar word ik weer eens heel stil van.
    Dikke x en succes met de spoken uit het verleden die her en der zullen blijven opduiken.....

    BeantwoordenVerwijderen
  24. schitterend ... ik bied niet mee, want ik mijn budget aan extraatjes al aardig overschreden deze maand :-) ... maar ik gun je een heel fijne opbrengst alsook de steun aan allen die met kanker te maken hebben, en hier in mijn omgeving zijn dat er heel wat ...

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een goed idee Ingrid! Ik ga ook niet meebieden want ik kan niet zo dadelijk iets met stofjes.

    Groetjes Sofieke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een goed en lief idee van je, Ingrid!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een supergoed idee en wat mooi van je om een gedeelte van de opbrengst aan KWF te schenken.

    Meebieden zit er helaas niet in met mijn studentenbudget, maar ik wens de hoogste bieder alvast heel veel naaiplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Voor het hele goede doel 125 hele euro's
    Kan altijd nog wel stofjes gebruiken en ik bewonder je ontzettend.
    Wat een veerkracht: geweldig.
    Groeten,
    Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Kom even gluren wat de stand is!
    Goed zeg

    ik mail je zo nog even
    -x-

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Whow, wat loopt je persoonlijke ebay goed, zeg! Fijn dat er zoveel bieders zijn na al dat heerlijks dat je gratis weggaf. Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wauw wat een mooi bedrag al! Helaas is mijn budget ook niet zo groot! Maar meerdere mensen gaan hier blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)