zondag 24 april 2011

Oh Happy Day

-Daan en Julia- 
gisteren werd mijn broer 50
zijn vrouw had een verrassingsfeestje georganiseerd
ik was helemaal niet van plan om te gaan
ik sta niet echt in de feest-stand
en had ook niet echt zin zo ver te rijden, alleen
maar ik had toch het gevoel dat ik erbij wilde zijn, voor hem
uiteindelijk vroeg ik een vriendin mee
deed mijn haar los
(dat was zo'n 15 jaar geleden!)
deed een feestelijke jurk aan
we haalden Judith op in Breda
iedereen was aangenaam verrast, dat ik er toch was
kreeg heel veel complimenten
dat ik er zo goed uitzag(!)
en ik had een Fantastische dag
zag mensen die ik jaren niet sprak
we aten heerlijk
maar we hadden vooral Ongelofelijk veel plezier
het voelde als een dag vakantie
Van Mezelf
ben in tijden niet zo Blij geweest
voelde me bevoorrecht
bedankt Lieve mensen..
xxx

31 opmerkingen:

  1. Glad you had a great day out. The most fun days are often the ones we don't really have any expectations for. Glad everyone thought you looked great! Happy Easter, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn Ingrid!, goed dat je bent gegaan.
    Plezier hebben en lachen is echt het beste medicijn tegen verdriet!

    fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. SUPER! geniet nog lang na van je spontane beslissing:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Soms moet je dingen gewoon doen...

    Fijn dat je zo'n fijne dag had

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hier kan je weer zo veel energie uit putten, fijn dat je zo genoten hebt!
    groeten,
    Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat fijn, dat geeft je vast weer energie!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat klinkt als een heerlijke dag waar je weer even op kan teren!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Spreekwoord: Pluk de dag!! Geniet elke minuut. Knufzz..Peebee

    BeantwoordenVerwijderen
  9. soms zijn de dingen waar je het minste van verwacht achteraf de leukste ... fijn dat je zo kon genieten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik kan me alleen maar aansluiten bij de anderen. ben blij dat je een dag je zorgen kon vergeten en genieten.... Leuk toch dat je zoveel komplimenten kreeg, dat doet een mens goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Goed zo…..
    en wat een prachtige foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hey wat een opsteker voor jezelf, de eerste x overwonnen, en ook nog vol energie terug, fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat fijn dat je even je zorgen opzij hebt kunnen zetten zodat je kon genieten van een mooie en bijzondere dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Goeie Gang Ingrid! Heb door je blog-titel van vandaag diréct opyou-tube de versie van Mahalia Jackson geluisterd;
    http://www.youtube.com/watch?v=UEH7jyt1eoo
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Top dat je bent gegaan en het is je meer dan meer gegund dat je ook een leuk feest had toen je had besloten er te gaan.
    En ik vind het sowieso lief dat je, ook al had je zelf niet echt zin van tevoren, bent gegaan omdat je dat voor de feestganger deed. Zegt iets over jou en dat het dan vervolgens ook echt leuk was heb je dan ook meer dan verdiend!

    liefs,
    Marièlle

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat goed te horen en fijn dat je genoten hebt!!
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat góed om dit te horen. Gelukkig heb je naar je oergevoel ('gaan') geluisterd!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ingrid dat heb je heel erg goed gedaan en leuk voor je broer toch? Groet van Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat zal dat een goed gevoel geven! Heerlijk dat je zo hebt genoten!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Goed om te lezen dat je nog steeds of weer (of allebei) plezier kunt hebben.
    Het is je gegund!!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Fijn voor je en fijn om de sleur te doorbreken.
    Groet, Helmi

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat fijn om te lezen dat je zo'n heerlijke dag gehad hebt! Weer een stap verder op je pad.


    Knuffel!
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Tof om dit te lezen! Groetjes, Agi.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heerlijk zeg! Dat geeft weer moed...

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)