dinsdag 26 april 2011

Sweeping up the pieces

ik ben mijn kantoor/werkkamer
aan het opruimen
nou kon dat altijd wel een opruim-beurt gebruiken
want ik ben een verzamelaar
maar nu moet ik selecteren
wat gaat weg, wat gaat mee
en er moet heel veel weg
want ik kan onmogelijk alles meenemen
zoveel ruimte krijg ik nooit meer

vorige week bood ik al een doos lapjes
aan voor de hoogste bieder
de lapjes zijn voor Ria
die een fantastisch bod deed
ze gaan vandaag op de post
 iedereen die een bod deed: bedankt
nu ik over de twijfel heen ben
of Zoiets wel Kan op je blog
ga ik elke maandag dat ik hier nog ben
(dat zijn er nog ongeveer 4)
iets aanbieden
daar zit zeker nog een keer een doos lapjes bij
en misschien een doos met dingetjes die op 
mijn blog te zien waren (goed idee?)

deze week is dat de eerste deken
die ik ooit haakte
waarmee ik het plezier terugvond in handwerken
met liefde gemaakt
en er zitten ongelofelijk veel uren in
(wat denk je van het Afkanten?)
hij is 155 bij 225 centimeter
het lila is een mengsel van wol en katoen
de kleurtjes van katoen
dat lila is natuurlijk wel een aparte kleur
 en ook niet iedereen zal het mooi vinden
maar daar had ik toen toevallig veel van..

ga nou niet vragen of ik het niet erg vind
om de deken weg te doen
er worden momenteel veel grotere verliezen geleden
dus die deken maakt me niet zoveel uit
bovendien is het misschien een stimulans
om eindelijk weer eens te gaan haken 
ik kan er maar niet toe komen...
een deel van de opbrengst
gaat net als vorige week naar het KWF

het geld van vorige week is al gestort
dus:
als je graag een echte Ingthings (ha)
deken wil, doe een bod
vrijdag kijk ik wat het hoogste bod is..
bij voorbaat dank!

18 opmerkingen:

  1. Hi, wat een goed idee. Wie goed doet, goed ontmoet. Sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind dit zó mooi, dat je dit zo doet.
    En de deken vind ik prachtige kleuren hebben.
    Ik bijt het spits af met 50,00 euro!
    Slapen onder een echte Ingthings, lijkt me lekker ;-)

    goede dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 55 voor mij!
    :-)
    (hoop dat t een keer over de kop gaat, want is natuurlijk veeeeeel te weinig)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. vind het een héle mooie deken, maar geld over heb ik niet, dus ik ga zelf maar een deken starten! bedankt voor de inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. The blanket is really beautiful. I like it that you used purple as a main colour, instead the usual white.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig idee om zo je overtollige, mooie spulletjes een nieuw plekje te geven!
    xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ga dat nooit zelf haken, en het goede doel vind ik super, ik bied dus 60.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi idee. Ik hoop dat de deken een mooie nieuwe plek vind en dat jij weer een nieuwe deken voor jezelf gaat maken.
    Succes met opruimen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik bied 75 euro, hij is prachtig. Goed idee zo´n opruimactie. En een geweldig doel.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goed id ee en je weet zo zeker dat je dierbare spullen goed terecht komen. Ik bied niet mee, lila is mijn kleur niet en ik heb een piepklein huisje dat al zo vol is.
    Ik heb een leuk haakpatroon van een bloem gevonden, zal het je sturen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ondanks dat ik weet dat de deken meer waard is (al die uren!) ga ik niet mee bieden, mijn portemoniks kan dat even niet aan. Hopelijk een komende maandag!

    Knuffel!
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mijn portemoniks kan dat ook niet aan, ik vind je gehaakt spul prachtig!!!!!
    Je klavertjes vier mogen je best wat geluk komen brengen.......

    BeantwoordenVerwijderen
  13. super leuk, ik ga deze week ook effe wol scooren en ook beginnen aan zo'n sprei, super leuk!!!

    xxMarit

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ook ik ga niet meer bieden, want 't laatste bod is even te hoog voor mijn portemoneen.
    Wel jammer, want onze slaapkamer is lila met paars.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ontzettend mooie deken Ingrid! Ik bied Euro 80,-
    Sterkte met alles!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Even getwijfeld, maar hij is het waard (en eigenlijk nog veel meer): 85 euro!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ha Ingrid; Na wat twijfelen, keek ik zonet nog even naar de mooie gekleurde deken en dacht; Ik doe het gewoon!
    Ik bied 90 euro!
    ben benieuwd...
    groetjes Fleur

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ingrid, ik wil graag bieden, maar heb alleen pay pal als betaal middel. Laat het me even weten alsjeblieft :) Anna x

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)