zondag 15 augustus 2010

Give away (ter ere van mijn lezers maar ook, Annie en haar man..)

nu ik toch steeds aan Annie moet denken
dacht ik ook vanzelf aan naaidozen
die ze altijd apart voor me houd..

dat zijn echt de leukste vondsten die je kan doen,vind ik
dus.. om al mijn volgers
(ik stel me steeds maar voor dat er werkelijk
zo'n 100 mensen achter me aan lopen
met het woord 'volgers'
-raar beeld-)
te vieren (hierna hou ik erover op)

verloot ik onder die 'volgers'
(je kan het ook nog worden maar 103 vind ik al fantastisch)
een gevulde vintage naaidoos
met oude handwerkspullen..

en nog voor 10 lezers-beter woord-
een Ariadne uit de jaren 50 of 60
met nu weer Hip handwerk
laat even een berichtje achter als je mee wil doen
-een berichtje hierover op je blog zou ik leuk vinden, maar absoluut geen Must..-
 niet bloggers kunnen ook gewoon meedoen
ik verloot e.e.a over een dag of 10

nb. deze give-away valt samen met die van Augustus
(ik kan niet bezig blijven (ha :))
-ik ben namelijk nogal druk met het zoeken naar m'n Gezellige Zelf-

36 opmerkingen:

  1. Joh, je zult ons maar alle honderd over de vloer krijgen...
    Ik maak heul graag kans op zo'n leuke Ariadne. Naaispullen in overvloed, daar wordt iemand anders vast veel blijer van.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik maak ook graag kans op zo'n mooie Ariadne.

    Over de term volgens zal ik maar niets meer zeggen... je bent niet de enige die zich soms afvraagt wie het verzonnen heeft ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een verdrietig nieuws heb je gehad, sterkte ermee.
    100 bezoekers is zeker wel een hele boel!

    Wauw die naaidoos is wel tegek zeg. Nou ik wil nogwel eens een gokje wagen....Haha!

    Groetjes Arnika

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Woww, wat een prachtige naaidoos, daar doe ik heel graag aan mee!

    En ik hoop dat je snel je 'blije ik' weer weet te vinden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Ingrid

    Wat een vervelend bericht van Annie haar man. Daar wordt e niet vrolijk van. Ikhoop dat je wel weej je vrolijke zelf kan vinden ondanks dit nare nieuws. Maar je maakt ons in ieder geval wel blijk van die mooie foto's en verhaaltjes die je schrijft.

    Ik wil ook wel weer een gokje wagen voor de Ariadne of die mooie naaidoos. Daar zou ik dan weer blij van worden :)

    groetjes Ingrid (punky wunky)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wauw heel mooi!!!! ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauwie, wat een gave give-away. Ik gooi mijzelf ook in de strijd, daar wil ik wel een kansje op wagen.

    groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lovely vintage things- I hope you are feeling happier

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Whatever the reason, the sewing box is amazing. I've never seen one like it. Enjoy a beautiful, happy week Ingrid...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik "volg" je blog graag en doe graag mee !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik denk dat het normaal is dat je je vrolijke zelf niet zomaar terug kan toveren,
    maar het komt wel...
    zelfs als jij niet blij bent blog je nog geweldig! ik doe heel graag mee aan deze supergive-away!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd met deze mijlpaal van 100
    volgers !!ja heel leuk !!! Ik doe graag mee voor de naaibox, kan ik eidenlijk eens alles ordenen....Ben soms zo'n chaoot....
    Ook een oude Ariadne over haken vind ik gaaf...
    Ik verzamel juist vele oude handwerkboeken en tijdschriften....I love it!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ..'t is inderdaad een prachtige doos. Net een engels dropje. Hoe zoet om hem hier te hebben.
    Wie weet ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hallo Anoniem, (vorig bericht)zou je even je naam willen geven met een nieuwe reactie, stel dat je wint, weet ik niet wie je bent..

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Ingrid,

    Dat is leuk thuiskomen van vakantie! Cadeautjes krijgen is altijd leuk en ze winnen helemaal. Dus ik doe graag mee met je give-away.
    Inkie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Ingrid,
    leuk je blog gevonden te hebben, ik hou nl ook van diezelfde kleine, leuke,enz... dingen als jij.
    Wat naar voor je, dat bericht van Annie.
    Wat moedig van haar om het bericht over de afgelasting van de markt aan je door te mailen, dat zij op zo'n moment nog aan anderen kan denken. Ik denk dat het een heel lieve, warme en liefdevolle vrouw moet zijn. Als ze al zoveel doet voor konijnen. Misschien moet je toch gewoon even bij haar langs gaan, ook al is er geen markt..Maar misschien ken je haar daarvoor niet echt goed genoeg.
    Zou je de naaidoos dan wel verloten en niet liever zelf houden?
    Ik vind het trouwens zelf een heeeeeel mooi ding. Alle spullen van bij Annie zijn wel mooi. Ook de kant.Zelf zou ik de naaidoos wel goed kunnen gebruiken omdat ik, zoals ik al zei, van dezelfde dingen als jij hou, maar ook omdat ik veel (oude)naaispullen gebruik om teddyberen te maken.
    Eigenlijk zou diegene die deze naaidoos krijgt of gebruikt het hele verhaal van Annie moeten kennen. En eventueel doorvertellen.
    Bedankt.
    Groeten,
    Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik ben nog niet zo lang volger van je blog, maar wel een heel enthousiaste. We hebben ongeveer dezelfde smaak en ideeën.
    En die naaidoos (raar woord) is ook al weer zo'n schot in de roos. Helemaal mijn smaak. Dus dan waag ik heel graag een kansje.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi, wat super zeg, ik doe ook graag met deze mooie giveaway!

    groetjes,

    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi,

    Sinds een paar weken volg ik je blog, alhoewel ik niet weet of ik deel ben van de 100 omdat ik nergens geabonneerd sta. Ik geniet van al je kleine berichtjes en prachtig handwerk. Je inspireert om zelf ook aan de slag te gaan met origami en mijn haaknaald weer op te pakken. Ga zo door!

    groetjes,
    Linda

    PS. Ik zou graag kans willen maken op een leuke Ariadne.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh Ingrid wat een mooie naaidoos! Ik ben heel blij dat jij daar afstand van kunt doen, want ik waag graag een kansje. Zou top staan op mijn hernieuwde zolderkamertj. En ik struin tegenwoordig ook naarstig naar jaren 50/60 (naai-)patronen. Meis, je maakt me een hebberige volgeling. Ik kruip nog wat naar voren in de rij ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ohhhh...wat een prachtige naaidoos!
    Ik doe ook graag mee!
    Gefeliciteerd met je 100+ bloglezers!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Zo'n prachtige naaidoos heb ik nog niet veel gezien. Dus ik zou ze graag winnen en doe dus mee aan de give-away.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ooooooooooooo wat een bjoetie!!

    en een vrolijke zwaai naar je Gezellige Zelf!

    -x-

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een mooie naaidoos! Daar zou ik graag mee meedoen! Ik ben hier nieuw, maar geniet ernu al van. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. mag ik ook mee? mag ik ook mee? :)
    heb een oude blik als naaidoos op moment. ook mooi maar de jouwe is geweldig. heel graag.

    (heb je via jurianne matter gevonden trouwens :)
    en succes met het zoeken EN vinden, jij.)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. heb al eerder gereageerd op dit snoeperige naaidoosje, maar per ongeluk anoniem (echt waar !) Dus nu met naam; Ella

    BeantwoordenVerwijderen
  27. alleen al de doos is prachtig !
    En blijkbaar is er een verhaal over een annie dat er bij hoort...
    Maar je moet dat niet vertellen als je niet wil zenne...
    Alleen : soms maken verhalen objecten og mooier ...

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik volg je blog nog maar net, en nu dus ook als officiele volger, wat dat dan ook precies inhoud, ik heb er braaf op geklikt. Ik had je al aan m'n reader toegevoegd, snap het verschil niet helemaal, maar ja, ik win natuurlijk graa zo'n mooie doos.
    Ik weet niet wie Annie is maar het is een droevig berichtje, inderdaad, die groetjes eronder :(
    En ik begrijp uit de paar berichtjes die ik tot nu toe gelezen heb dat jij ook niet helemaal lekker in je vel zit. Ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi hoi,

    Wat een naar nieuws van Annie, logisch dat je je niet helemaal happy voelt.

    Ik volg je blog met heel veel plezier. Je schrijft erg fijn!

    Ik doe graag mee aan je give away, zou graag zo'n Ariadne willen.
    Net als jij ben ik gek op van die oude haakboeken.

    Lieve groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  30. oh, wat doe ik graag mee met zoiets moois op de foto...als helemaal pril en beginnend handwerkster...zo leuk zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Oooohh, wat een mooie giveaway! Mag ik op de valreep nog meedoen??

    BeantwoordenVerwijderen
  32. O wat leuk dit. Ben ik nog op tijd. Ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een leuke blog !! En wat een leuke GiveAway :-) Ik doe graag mee !!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ik begin net met mijn creatieve carrière, ik was vroeger niet zo'n knutselaar en volgens anderen was ik er ook nooit zo goed in, daarom heb ik het heel lang laten liggen, hoewel ik wel 101 ideeen had om uit te voeren. Nu ik meer tijd heb, wil ik dus starten! Zo'n mooie naaidoos zou ik dus heeel goed kunnen gebruiken! Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Oh, wat een prachtige give-away! Dan maak ik me graag bekend als meelezer! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)