dinsdag 17 augustus 2010

Everything..

just to remind you (and me..)

6 opmerkingen:

  1. Thanks for the reminder. We all need to remember this every day.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Via de blog van Jurianne Matter kwam ik klikkerdeklik bij jou: wat fijn, wat schrijf je mooi en ook 'gezellig'.
    Je weet de 'gewone' dingen echt in de schijnwerpers te zetten en bijzonder te maken. Ik heb meteen zin in van alles en volop inspiratie!

    Ik word BLIJ van jouw weblog!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie uitspraak is dat. Heel belangrijk om in het hier en nu te leven, maar stiekum kan ik ook heel erg genieten vna het verleden of dromen over de toekomst.

    groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  4. what's the use of walking in tomorrows
    tomorrows are a million miles away
    and if you visit all your past time sorrows
    you wont be home when love comes by today

    Catho Solex

    BeantwoordenVerwijderen
  5. to Catho Solex( love your name)
    that is really beautifull what you just wrote
    Thanks for sharing this..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi :)
    Dikke knuffel Juud

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)