donderdag 12 augustus 2010

Stempels, thee, chocolade en een dankwoord..

Een tijdje geleden won Daan van maandagdaandag
een setje kraanvogeltjes bij mijn kleine loterijtje
gisteren ontving ik een fantastisch pakketje van haar
met de post..
met een stempel met mijn naam
en een van een hartje
en 2 te leuke zakjes
met vlinders en vogeltjes
gevuld met thee en chocolade
echt ontzettend lief
ik verwacht helemaal niets terug als ik iets geef
maar ik kan niet anders zeggen:
bedankt Daan
voor dit ongelofelijk feestelijke pakketje..

voortaan stempel ik al mijn post met
 Ingrid
en een hartje..

7 opmerkingen:

  1. oooh, wat een tof stempeltje!!!
    past idd heel erg bij jou!
    (ik neem contact met je op wanneer ik terug ben uit Frankrijk! groetjes, Greet)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een fijne post om te krijgen! Erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk zeg om zo'n lieve post te krijgen. echt hele gave stempels zeg.

    groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  4. That was very sweet of Daan. All of the things do suit you. Did Daan make the stamps and bags too? They are really fun.

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)