vrijdag 27 augustus 2010

Deze week zag ik..

een specht met een rode baret
en een schortje om
in de boom in onze tuin..
(..echt waar..)

deze week zag ik is een initiatief van Daan en Roos
op de blog van Daan zie je de linkjes van andere deelnemers
naar een idee van Jill -today I saw-

net als Jill stuur ik mijn tekening -A4-
(in dit geval gecombineerd met een plaatje
uit een oud Russisch sprookjes boek
en Rizzla vogelplaatjes)
naar iemand die dat leuk vind
laat even een berichtje achter als dat zo is..

de tekening van vorige week is naar Bien
 (als je op de tekening klikt word hij groter)

13 opmerkingen:

  1. hihi, die specht had nog een hoop poetswerk denk ik?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihihi zo'n vogel zie ik nou nooit :-) Ik vind hem prachtig !!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi! die vinden we zo leuk dat we hem wel aan de muur willen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kleuren heb je gebruikt! Zou goed bij mijn interieur passen! Ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben wel erg benieuwd naar het verhaal hierbij ;)!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oei, deze is ook wel heel erg leuk. Ik hou van vogels en zoonlief (3) is er ook mee bezig (hij heeft zelfs een verrekijkertje, vergroot 3x dus echt speelgoed maar toch) Deze plaat zou ik op een ereplekje in zoonliefs kamer willen hangen, ik doe dus mee aan de verloting!

    Groetjes
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ècht waar? Ik vind het een hele mooie tekening Ingrid.

    Groetjes,
    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi! Ik zou 'em graag een mooi plekje in ons huis willen geven :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat grappig, vanmorgen hadden wij een duif met een blauwe pez en een pofbroekje op het balkon :P

    Heel erg mooi getekend zeg. Ik vind die boom ook zo mooi.

    groetjes adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  10. @ Adriana, wat leuk, zou het familie zijn ?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze specht ziet er artistiekig uit! En ze lachen ook erg grappig wanneer ze vliegen

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)