vrijdag 13 augustus 2010

Bijna 100 volgers..

de teller van de "Followers"
tikt langzaam maar zeker
naar de 100(!)
ik wacht in spanning af
wie word de honderdste?
of blijft ie hangen op de 99 (ook Fijn)

(dus Resi, dit is je kans
je kan van een AV -anonieme volger-
een BV -bekende volger- worden!)

-bij de 100 doe ik voor al die volgers een speciale Give Away-
(ga ik nu hard nadenken wat dat zal zijn -ha!-)

Wens jullie Allen een Heel Goed Weekend

nb.1 nieuwe volger erbij die de 100ste is!
nl. Ingrid(een andere)-leuk toeval-
maar om de een of andere onnavolgbare reden
sprong de teller van 99 naar 101
Dus Ingrid, je bent echt de Honderdste!
(nu nog harder nadenken over de 100-volgers GiveAway-)
word vervolgd..

9 opmerkingen:

  1. Spannend!!! 99 is idd ook een mooi getal maar met 100 maak je het toch af!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik volg al een tijdje 'in stilte' je blog. Het leek me leuk je 100e volger te worden, maar ik was - door wat gestuntel - net te laat ;-).
    Hartelijke groet,
    een andere Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd! Het is je gelukt! :o)

    Ikzelf heb nu net 93 volgers. :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zie dat je der intussen 101 hebt, proficiat! meer dan verdiend, je hebt een zalige blog, op naar de 200 :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mijlpaal! 100 volgers. Echt supergaaf, vind het niet gek, want je hebt nou eenmaal een heel bijzondere blog. Mag je berichtjes altijd graag lezen.

    groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo! Ik kan niet zien hoeveelste volger ik ben, maakt niet uit, ik ben je gaan volgen!! Wat een hoop volgers zeg, wauw..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Yaaaaaay Ingrid - happy 102! Well deserved....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd! 100 volgers.
    en nog bedankt voor je mooie kaart en origami kraanvogel :)

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)