zondag 22 augustus 2010

Deze zondag is ...

sterke koffie
aardige berichten op je blog
een wolk die op een olifant lijkt
een goede idee
een hoog bejaarde man,
op zijn fiets met rood-wit gestipte fietstassen
bramen uit de tuin
een nieuwe tekening
nog meer koffie
een projectje wat nog niet lukt,
maar je voelt dat het eraan zit te komen
de was wapperend aan de lijn
de belofte van een ongeopend boek
een foto van Frida Kahlo boven je tafel
een mand vol ongebruikte wol
ineens 'It's a beautiful day' op de radio
en ok nog een kopje koffie dan..

welke Kleine Dingen maken jou Dag?

nb. je kan nog meedoen met de give-away
woensdag verloot ik de naaidoos en oude Ariadne's

12 opmerkingen:

  1. Looks like a beautiful day indeed.

    Mijn neefje die me gisteren 5 kusjes en 3 dikke knuffels vroeg als 'tol' om zijn treinbaan over te steken. Heerlijk! Ik glim er nog van...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vanmiddag fietste ik door de motregen een rondje langs de verlaten Plassen. Ineens, als uit het niets, was daar vioolmuziek. Nergens een huisje te zien, laat staan mensen, het regende zachtjes en de wind blies door de grijze wilgen. Ik kreeg er kippenvel van, zo mooi.

    Ik moest direct aan deze blogpost denken...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is inderdaad bijzonder, ik zie (hoor) het voor me..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Thanks for adding to the beautiful day!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat klinkt als een heerlijke zondag! Wat mijn zondag mooi maakte was zien hoe mijn moeder genoot van ons bezoek vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook al vroeg op en lekker aan de koffie opz ondag. Lekker dagje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. kusje van mijn dochter
    de glimlach van mijn vader
    vlindertjes die fladderen
    prachtige wolkenluchten
    en nog zoooooveeeellllll........!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Such a lovely inspiring post.

    I had quite a few things that made our Sunday happier.
    We had a picnic lunch in the pyrenees mountains, and being surrounded by so many mushrooms was special.
    But it was a bit too hot really (39 degrees) when we came home again, so we decided to have a cooling down in the river in our village just before dinner time, and that just so completed our day. Suddenly it was not so very hot anymore.

    With a bit of luck our tomorrow might bring some rain, but by the sounds of the evening crickets ( so noisy ) it seems it will be hot again!
    Thank heavens for icecream, is all I can say......

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele kleine dingen maken mijn dag. Zo klein dat je ze met de loep moet zoeken. Maar als ik "t' dan gevonden heb kan de dag niet meer stuk.
    grt, Helmi

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Ingrid, ik doe nog graag mee aan de give-away voor een Ariadne! Groet, Griet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een fijne dag moet jouw zondag zijn geweest. Bedankt dat je hem met ons wilde delen.

    groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)