zondag 8 augustus 2010

Er zijn van die dagen..

dat je hoofd lijkt te exploderen
van alle informatie, zorgen en berichten
die ongevraagd tot je komen..
dan moet ik even gedachtenloos
een handwerkje doen
de perfecte combinatie
van concentratie en het rond laten zweven
van alles in je hoofd
ik word er kalm van
(en iedereen in mijn omgeving
krijgt slingertjes, kussens en zelfs dekens
want waar laat ik al die 
Ik Moet Weer Even Iets Weghaken
projecten?)

NB.kijk even op de blog van
een nieuw avontuur 

altijd leuk
en nu een hele fijne Give-away,

5 opmerkingen:

  1. Hoi Ingrid,

    Wat een schattige haakseltjes! Lekker kleurrijk op deze grauwe (tenminste, dat is het hier) zondagmorgen.
    En prijs je gelukkig dat je een uitlaatklep hebt. Zodat je bij zorgen of drukte even de zinnen kunt verzetten en alles weer tot rust in je hoofd komt.
    Ik spreek uit ervaring ;-))
    En wat mij ook altijd erg helpt: slowcooking. Een lekkere stoofschotel op een klein pitje hebben staan, of een heerlijke ovenschotel. De geuren die langzaam je huis in drijven werken heel rustgevend. Echt comfortfood! En... je hebt een makkie bij het avondeten!
    Geniet in alle rust van je zondag.
    Groet en liefs, Edith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is dat toch heerlijk tot rust komen hè, haken. Ik heb ook een heleboel van dat soort projectjes uitgedeeld over de jaren.

    groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw Ingrid, ik kwam hier terecht via de link voor de give-away en ben vol bewondering voor je blog. Mooie foto's; teksten en gemaakte spulletjes ! Dank je wel om dit te delen, het borrelt van de inspiratie door al dat moois.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gorgeous little crochet hearts..pretty colours.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi Ingrid, those little hearts are so sweet. It is always great to stay busy - it keeps the mind occupied. Have a wonderful week!

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)