maandag 16 augustus 2010

Mevrouw de Boer zegt..

dat zij en meneer de Boer
bijzonder trots zijn op
het eerste ei van Henrietta de Kip
de kuikens uit een eerder bericht
zijn van lief uitgegroeid tot
merkwaardig (ik zal niet zeggen lelijk)
uitziende kippetjes
met wat rommelige veren
-het zal wel een fase zijn-

Tevens wil mevrouw de Boer vragen om
recepten met eieren
de gemiddelde kip (als t'ie bestaat)
legt er elke dag 1 en wat doen we daar mee?
-het is ook zo wat om ze weg te gooien
als ze zo haar best doet.., toch?-

8 opmerkingen:

  1. Je kan zoveel met eieren doen! Laatst heb ik voor het eerst wentelteefjes gemaakt, heerlijk! Daar zou ik ze sowieso voor gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn zeg, iedere dag verse eitjes. Maar ja, ik ben niet echt keukenprinses dus bij mij zou het waarschijnlijk bij een gekookt eitje bij het ontbijt blijven. Je kunt natuurlijk ook quiche maken.

    groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gezellig, kipjes!! De lekkere eitjes zijn mooi meegenomen.. :D

    Maak deze tortilla geregeld, Ingrid; zo gemakkelijk, en echt en heeeeeerlijk!! Tjek: http://www.youtube.com/watch?v=TeLsT4gZH5I

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hollandaise sauce on anything is wonderful. Enjoy Henrietta's eggs- yummmm.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jeeeeeeeeeeeeeeej Gefeliciteerd :D!!
    Liefs X Juud

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Als de eiervoorraad bij ons écht oploopt, dan geef ik ze weg in verzamelde eierdoosjes. Ze staan ervoor in de rij!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. cake's bakken, lekkere omeletten met boerenbrood en veel groenten erin maken, zelf tonijn-of zalm- of vleessalade maken voor op de boterham, scjuimpjes bakken ... Allemaal lekkers dus ;) !

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)