zondag 29 augustus 2010

Het is gewoon teveel (hoeveel heb je nodig?)

vrijdag kocht ik een ladekast
voor in mijn kantoor
er stond een op rek, met allerlei stapels;
 stof, wandkleedjes, manden vol lapjes,
en borduurwerken..

-ik kan er gewoon geen weerstand aan bieden
al dat werk en de liefde (of ongeduld) waarmee
ze gemaakt werden-

het was een  ramp die open kast
als je iets wilde hebben
viel alles eruit, en maar proppen..
de ladekast zou DE oplossing zijn
alles netjes in de laden
de kast staat er.. maar niks past er in..
dus nu ben ik nog verder van huis
overal stapels, hoeveel borduurwerken en lapjes kan je Nodig hebben?

ik ga maar eens uitverkoop houden
en wat op Marktplaats zetten
zoek je iets speciaals; stof, borduurwerk, knopen
kinderwandkleedje, je kan het zo gek niet verzinnen,
laat het me even weten, misschien heb ik het wel..

14 opmerkingen:

  1. Eigenlijk heb ik een stop op het kopen van vintage stoffen zodat ik er eens de geplande tassen mee ga maken. Maar....ik zie af en toe zulke schatten voorbij komen, die laat ik niet liggen. Dus wensen heb ik niet, maar als je e.e.a. op marktplaats hebt staan, zou ik daar graag eens tussen snuffelen. Tot die tijd, neem rustig afstand van je opgebouwde verzameling, neem de tijd. Het lijkt me niet zo gemakkelijk als het voor sommige andere mensen is om afstand te doen van deze lappen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het lijkt me niet makkelijk afstand te doen van je zorgvuldig verzamelde verzameling. Misschien moet je gewoon nog even op zoek naar een wel passende ladenkast ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtige verzameling!
    mijn dochter zou dit allemaal onwijs leuk vinden, helaas voor haar ben ik geen handwerkmama!
    fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is toch het moeilijkste wat er is. Ik ben altijd bang dat na een ontruimingsplan de ideeën ontstaan. Heel veel succes met deze moeilijke klus.
    grt, Helmi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gisteren lagen de stokrozen to be in de brievenbus. Heel erg bedankt! In het voorjaar gaan ze in potjes en daarna in de grond. Nu al uitstrooien heeft geen zin want de kippen vliegen er vast op af.
    En ga je al die stofjes wegdoen? Ik zie zo 3 leuke stofjes tussen die stapels! Daar is toch wel een passende kast voor te vinden?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ingrid! Niet wegdoen! Krijg je spijt van! Gewoon een goede kast kopen (en de eerste op Marktplaats zetten), kan alles erin en heb je ineens plek voor nog meer mooie borduurwerkjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, dat is een toffe verzameling! Die zou ik niet zomaar weg kunnen doen denk ik..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Amai een hele buit! Ik zou inderdaad ook niet alles wegdoen als ik jou was, maar als je wil ruilen ben ik kandidaat en als je iets op marktplaats zet mag je het ook laten weten!
    (Ik ben vnl geïnteresseerd in knoopjes, heb je die ook?)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. oei, ik zou dat toch niet kunnen wegdoen ...
    Ik hoop dat je een oplossing vindt !

    ( maar het is inderdaad wel veel ;) )

    BeantwoordenVerwijderen
  10. You are so industrious Ingrid. That little bird on table is precious. Enjoy a wonderful week....

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow, wat een vangst! Laat je het weten wanneer je het op marktplaats zet, ben zeer geinteresseerd in de stofjes (voor knijperzakken en kofferlabels die ik maak).

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh wat een geweldige stapel. Ik ben op zoek naar geborduurde bloemen lappen/kussens. Liefst niet heel stijf omdat ik ze op mijn bank wil leggen en ook echt gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een leuke verzamelling stofjes heb je daar ben er echt verslaafd aan ik koop ze sneller dan ik ze kan verwerken maar je kan er nooit genoeg hebben toch ... (of misschien niet mijn kasten puilen al uit:)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dag Ingrid,
    ik heb mij aangemeld als volger, geen idee of het ook gelukt is...heb net een borduurwerk via marktplaats van je gekocht en het smaakt nu al naar meer! heb je ook bloemen? liefst wol en halve kruissteek

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)