woensdag 4 augustus 2010

Ik wou dat ik..

..Grada uit de woonwagen was 
dan had ik een man
met lang zwart haar
en een gouden oorbel
die dan viool speelde
en sentimentele liedjes voor me zong
(die hij weer van zijn opa had geleerd)
we aten bij het kampvuur
in het maanlicht..
dan liepen mijn kinderen op blote voeten
en waren zo vrij als een vogeltje..
de was zou wapperen
tussen de wagen en een boomtak..
..we zouden 2 paarden hebben
die de wagen trok
we reisden met de Wind mee
naar daar waar het Goed was..
ja, ik wou dat Grada
uit de woonwagen was

3 opmerkingen:

  1. Met een transformatie naar Grada kan ik je niet helpen ;-) Maar er staat wel een award voor je klaar op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Ingrid, I just saw the gifts you sent to Handmaid Lisette. Very lovely! You have a wonderful blog and I look forward to visiting again.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtige blog, super leuk om te lezen en te kijken!

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)