zondag 15 augustus 2010

Zoveel vriendelijkheid, ben meteen Blij..

ik ben gewoon even sprakeloos
(en daar is echt wel wat voor nodig..)
over het lieve bericht van Jurianne
over mijn vogeltjes 
 hoe ze zingen..(ik hoor ze..)

en mijn blog
kijk vooral ook even naar de mooie manier
waarop ze ze heeft neergezet..
ik geniet enorm van haar prachtige papieren ontwerpen
-ik liep ooit met Daan (zoon) uren door Utrecht
op zoek naar de lantaarntjes en was zeer verheugd
toen ik ze eindelijk had,
Daan wilde alleen maar een biertje op het terras-
en ben Blij (ja hoor, het is er weer)
dat ik het plezier terug kan geven aan Jurianne..

10 opmerkingen:

  1. wat heeft ze ze gaaf neergezet! blij dat je weer blij bent :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Das inderdaad superlief.. en ontzettend mooi.

    Verliefd op je vogeltjes en verliefd op hun kleuren..

    En gelukkig weer wat licht in de duisternis!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Via Jurianne M. kom ik even kijken en ik zie dat het klopt. Jij ook bedankt voor het delen.
    grt, Helmi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. The origami birds are truly beautiful. Just like Ingrid!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ingrid - you have a special friend in Jurianne. It made me so happy to read it!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is lief van haar...en jij hebt een stukje van jezelf weer :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een goed idee zeg, ik denk dat ik die vogeltjes ook maar eens op een rietje ga zetten... ze kleuren zo mooi bij onze orchideeën.

    groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ingrid (punky-wunky)16 augustus 2010 om 20:03

    Wat een mooi idde om de vogeltjes zo neer te zetten, en een heel lief stukje voor jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. En door Jurriane kwam ik weer op jou blog. En I like it here, je schrift zo leuk, heel anders dan op de meeste blogs.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat super van Jurriane =D!!!! Echt heel lief!
    En terecht ;)...
    Liefs X Juud

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)