donderdag 26 augustus 2010

The Little family has left the building..

ze zaten al een tijdje 
niet meer in de vensterbank van onze keuken
ik vroeg me al af waar ze waren

totdat ik gisteren de was ging ophangen in de tuin
ik hoorde wat geroezemoes en gegiechel
zaten ze gezellig onder de perenboom

ze komen voorlopig ook niet terug.
hebben het wel gezien bij ons in de keuken
het is altijd zo Hetzelfde
er gebeurt Nooit Iets..

daar gaan ze
ik hoop dat ze terug zullen komen
zullen jullie Voorzichtig zijn..?

3 opmerkingen:

  1. Het zal nog spannend worden voor the Little family in de grote wijde wereld. Misschien keren ze nog terug wanneer ze beseffen dat de rust van je keukentje nog niet zo verkeerd was.

    groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh Ingrid,
    Ik vrees dat de reis naar mijn tuin te ver is voor the little family; wil je ze een hele goede tijd toewensen en vertellen dat ze bij mij altijd welkom zijn. Ze zijn me dierbaar en ik zal ze vreselijk missen.
    Engelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Enig.. maar jammer dat ze gaan, vond ze zo gezellig zitten, daar in je vensterbank! ;P

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)