donderdag 19 augustus 2010

Oh oh Tinus (of de zoekgeraakte pop..)

 
laatst keken Judith -dochter- en ik
in een koffer met oude kinderspullen
daar vonden deze oude pop van haar
(een van de vele)

ik moest meteen aan Tinus denken
de eerste 'Vrije School' pop die
Daan -zoon- kreeg van een vriendin
bij zijn geboorte

Tinus werd 5 jaar lang overal mee naar toe genomen
en gebracht als hij m vergeten was..
Tinus was uiteindelijk een grijze vettige lap
die enkel door Daan als pop werd herkend

Op een dag was Tinus Weg
paniek, huilen, zoeken..nooit meer gevonden..
er volgden nog wat andere poppen
maar tot op de dag van vandaag (Daan is 24)
hebben we het nog wel eens over Tinus
als een geliefd, verloren, familielid..

4 opmerkingen:

  1. Zo herkenbaar !
    Hoe 'vies' die pop ook is, de waarde blijft.
    Dank voor je leuke berichtjes.

    Groet
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo'n knuffel had ik ook. Ik kreeg hem al voor mijn geboorte van mijn peettante. Het was een gele beer en ik doopte hem Bedbeer (BB in het kort) tegen het einde miste hij beide oren en was hij gewoon heel vies geworden, maar ik kon hem niet missen. Ik verwacht dat hij nog wel eens boven water komt als we bij mijn ouders de zolder op gaan ruimen. Want weggooien heb ik nooit gekunnen.

    groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lievee fotoooo =)!
    Liefs X Juud

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh that is sad about Tinus. At least he made everyone happy while he was around.

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)