donderdag 5 augustus 2010

Over van alles waar je niets aan hebt..

Van Roos en Adriana ontving ik een Blogger Award
hartelijk bedankt daar voor, hoewel ik mezelf niet
zo snel Stylish zou noemen..
Ik rommel maar wat aan, draag meest tweedehands kleding, mijn huis is gevuld met spullen van rommelmarkten en kringloopwinkels, ik hou van Dingen die niet perfect zijn maar een verhaal hebben..
Maar goed, bij het in ontvangst nemen
van de Award, is het de bedoeling dat 
je 5 triviale weetjes over jezelf vertelt, komen ze;
  • ik rij in een 16 jaar oude zwarte Golf, hier in Zeeland, De auto van snelle gozertjes met baseballcaps die veel te hard rijden, dus misschien niet goed voor mijn imago (als ik dat al heb) maar ik vind m fantastisch..
  • in de auto zet ik altijd heel hard een cd aan en zing even hard mee, op het moment Mumford and sons,maar ook Johnny Cash,  Xavier Rudd en Paul Simon zijn favoriet, de meeste cd's ken ik letterlijk uit mijn hoofd tot aan het voorstellen van de band aan toe (oei)
  • zon is fijn maar ik hou van weer dat je kunt horen; regen, wind en onweer..en ben zelfs lid van de Cloud Appreciation Society
  • de tas die ik altijd bij me heb kreeg ik van mijn dochter(!) en is van Fred de la Brettoniere
  • ik heb altijd een ketting om met allerlei symbolen eraan (Maria, hamsa-handje etc)ik ben niet gelovig maar zonder voelt niet goed
tot zover, de trivia, over de Award, ik heb een beetje rondgeblogd maar het lijkt alsof iedereen er al 1 heeft, dus laat ik het hier verder bij, bedankt Adriana en Roos voor dit compliment!

6 opmerkingen:

  1. Hey, daar had ik nog nooit van gehoord de cloud appreciation society. Wat gaaf.

    groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Graag gedaan ;-) Leuk die weetjes (en coole tas joh)!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Congratulations on your award Ingrid. You deserve it! It was fun learning things about you.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke weetjes! en de tas is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je bent een perfecte moeder!
    X en knuffel Juud

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is helemaal niet erg dat je de héle cd mee kan praten, ik doe exact hetzelfde. Ik zet het volgende nummer op de cd ook altijd in als ie nog niet begonnen is. Is leuk als iemand de cd-speler op Random heeft gezet...ineens van de leg ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)