dinsdag 17 augustus 2010

Onbedoelde verzamelingen

als kind vond ik stempels al leuk
eerst met aardappels en verf

later het eerste echte stempelsetje
de letters in spiegelschrift..
dan stempelen
en, het lijkt wel toveren,
ineens staat je naam er..

dat vond ik zo fascinerend dat ik mij bekwaamde
in het in spiegelschrift schrijven
-ik kan het nog steeds erg goed,
je hebt er alleen zo weinig aan..-

in de loop der jaren 
heb ik een la vol stempels verzameld
vind het nog steeds een beetje magisch..

13 opmerkingen:

  1. Ik hartje stempels!
    Wat een heerlijke verzameling.

    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie verzameling! Leuk om mee te spelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie verzameling, en Ingrid complimenten voor je blog! Je schrijft leuk, mooie foto's! Echt heel erg leuk om te lezen!
    Groet Arnika

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het ziet er ook magisch uit deze stempel verzameling, kun je leuke dingen mee knutselen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. goh, jij verzamelt echt alles ;)Jij moet wel een groot huis hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. klopt van dat grote huis, maar ook toen we nog in een klein huisje woonden had ik ze al. de meeste verzamelingen nemen niet zoveel plek in ..alhoewel ik geloof ik de enige ben die daar zo over denkt..
    bovendien heb ik de luxe van een eigen kamer, kan ik lekker stapelen..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, dat is een mooie verzameling! De hoeveelheid stempels neemt bij mij ook steeds meer toe :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik ben ook zo dol op stempels, ik heb kistjes vol. Heerlijk!
    Mijn eerste stempels waren die van 'My little twinstars', hahahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Stamps are fun and a great way to dress up an envelope.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie verzameling. Ik heb zo'n zus met dezelfde passie.
    grt, Helmi

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een supermooie verzameling zeg. Ik ben ook echt helemaal verzot van stempels. Ik gebruik ze alleen net om te stempelen maar om een plaatje te maken in een mooi zeepje. Helaas gaat dat alleen als ik eerst de stempel zelf van het blok af priegel.

    groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  12. had net enkele weken geleden een heel alfabet stempels gekocht vind ze echt super leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Whahahaaa.. wat goed dat je in spiegelschrift kunt schrijven!! Ik ben rechtshandig, maar kan (na veel oefenen tijdens saaie lessen op school) ook linkshandig schrijven.. daar win je ook geen oorlogen mee!! ;P

    En wat een verzameling heb je, zeg! Super.. Heb jaren geleden uit het stempelwinkeltje in Deventer kleine oude houten stempels opgeduikeld in de letters van onze namen, en ben 'r zo blij mee.. zo mooi!!

    Lees je blog zo graag..

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)