vrijdag 13 augustus 2010

Deze week zag ik

heel veel vazen 
in de kamer, op de keukentafel
maar de meeste gewoon in de kast
(hoeveel vazen kan je aan?)
eigenlijk mag ik van mezelf
alleen witte en blauwe kopen
Tenzij het een Hele Bijzondere is van een andere kleur
vind ik ze natuurlijk altijd Bijzonder
en neem ze toch mee..
-hiet op de Zeeuwse 2dehands verkopen kosten ze niks
ze snappen niet wat je met die Lelijke Dingen moet..-

Deze week zag ik is een initiatief van Daan
en Roos
daar ook linkjes van anderen die meedoen
naar een idee van Jill: Today I saw

Ik stuur de tekening (a4 formaat) elke week op naar iemand die m leuk vind
laat even een berichtje achter als dat zo is
-de tekening van vorige week gaat naar Engelien-

nb, de foto van de tekening lijkt wat onscherp, is toch niet zo
als je er op klikt krijg je een grotere versie.

6 opmerkingen:

  1. Today I saw is a lovely idea. I like your interpretation

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oja, die vazen ken ik! Supergetekend weer - en natuurlijk heb ik een linkje gezet ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf zeg, wat kun je toch leuk tekenen. Wat een vrolijke tekening.

    groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Och ja vazen kan ik ook nooit laten staan. Gelukkig krijgt Jan vaak bloemen dan heb ik toch een reden om nog eens een vaasje te kopen.

    Mooi Ingrid!!

    Heel fijn weekend, Daan

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)